morgen dan...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 19:12

Dan zijn mijn foto's einedlijk klaar. mijn super pony Chess staat er ook op en mijn verzorg paardje Imagnetion ook! Nu ik het over Im ( Imagnetion ) heb zal ik dit ook ff vertellen.

Zondag had ze een wedstrijd gehad, dressuur en behendigheid. Met de behendigheid had de eigenaarese een 2e plaats gehaald. We gingen dus toen ze klaar was de knotjes eruit halen. Ik was zo met het voor plukje/knotje bezig, en in ene werd ze helemaal gek! Ze ging schudden en gooide zichzelf tegen de muur aan! Dus wij snel iemand erbij halen en toen deed ze weer heel rustig, dus zou die gene haar pakken. Wat doet Im slaat ze die vrouw bijna de box uit en werd ze weer helemaal gek. Dus deden we haar in de bak zodat ze zich niet nog meer kon verwonden want ze had al een snee in haar borst een een schaaf plek boven haar oog.

Toen ze in de bak was ging ze eerst de hele tijd rennen en dan weer dood stil staan. Toen ging ze in ene door haar voor benen op haar knieƫn en haar hoofd tussen haar benen, ze stond dus eigenlijk half op haar hoofd.

Zelf dachten wij dat ze een vlieg in haar oor had. Magda de eigenaarese heeft toen de dierenarts gebelt en met een kwartier was hij er. Hij deed een praam om en zei ook dat het wat met haar oor is. Dus ging hij met zijn vinger in haar oor en kon niks vinden, dus ging hij het oor uitspoelen maar dat had ook geen effect. Hij zou naar huis toe om een kijk slang op tehalen, maar had er niet 1.

Hij heeft haar toen een pijnstiller gegeven en toen is ze weer opstal gezet. En de volgende was het al weer over gelukkig.

Wat bleek nou, er was een ader gesprongen in haar oor, dus dat arme beesie heeft harstikke veel pijn gehad.... Verdrietig

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 21:28

acherm wat een zielig verhaal Boos!
Maar goed dat het weer goed is!
Nou ik ben benieuwd morgen! Lachen

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 21:37

Ah bah. Echt sneu voor dat paardje. Altijd zielig als een paardje pijn heeft. Gelukkig is het weer over nu! Scheve mond\

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 21:52

Ah wat zielig!! Gelukkig is het nu weer over Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 22:17

He gatsie, ik ben blij dat het nog goed is afgelopen. Arm beest! Boos!


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 22:20

agut wat naar zeg!!!jee dan schrik je idd heeeel erg.wat moet ze een pijn hebben gehad.hoe is het nu met haar?

soms is het beter om te zwijgen

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 22:27

Ze heeft er gelukkig helemaal geen last meer van. Alleen wanneer je het hoofdstel om wilt doen moet je nu wel voorzichtig met haar oortje doen. Met de schram boven haar oog, gaat het ook prima en de snee in haar borst leek heel diep maar viel gelukkig heel erg mee.

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 22:55

fijn te horen dat ze beter gaat......... Lachen

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, Avatar22, Celebi, DotBot, Phonix, Rubio, Salinah, schumiegirl, vierhoef, Vuri en 119 bezoekers