* Help me, zielige Nikki

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 15:14

Nikki heeft al een tijdje last van al die vliegen! Ze schuurt haar mooie manen kapot en ook haar staart. Har buik zit ook onder de wonden van het schoppen naar haar buik. Is er niet een middeltje voor dat ze minder last heeft van al die vliegen?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 15:15

knoflookpoeder door haar eten. en alle andere anti vliegentroep uitproberen...

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 15:19

Hebben we allemaal al geprobeerd, maar niks helpt ook maar een klein beetje! Boos!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 15:45

Aha, ken het probleem. Inmiddels vraagt men mij waarom ik een exceemprobleem heb omdat er niks te zien is *LOL*
Ik ben begonnen met wassen met betadine shampoo en insmeren met excema balm. Was dus niet voldoende. Toen heb ik van de paardendrogist Allergitum druppels besteld. Tesamen met balsem werkt het bijna 100%. Een jaar erna heb ik D-Itch besteld. Het duurste middel en hielp voor 99%. Nog wel regelmatig wassen en insmeren zodra ik iets zag. En ook de delen inspuiten met vliegenmiddel. Nu heb ik sinds een paar weken van de paardendrogist het kruid Paardenbloem. (goedkoopste) en het is nu helemaal weg. Maar uit voorzorg was ik nog regelmatig, goed alle schilfers uitborstelen, spuiten met vliegenmiddel en soms insmeren met Sweet Itch. Bij mijn paard is het nu over, nu wachten totdat eindelijk alles weer is aangegroeid. Knipoog

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 17:37