Heb gisteren alweer gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 11:22

Gewoon kalm aan, rechte lijnen, niet teveel geslinger, want daar wordt mijn hoofd nog steeds niet blij van en doorzitten wilde ook nog niet echt. Nek en schouders doen nog zo zeer en daardoor kon ik niet echt ontspannen.

Nou ja, Toon was erg braaf, moest wel weer een beetje de puntjes op de i zetten, hij dacht waarschijnlijk dat hij al fijn met de VUT was! Party!!

De hechtingen gaan er na overleg met de vervangende huisarts pas donderdag uit. Gisteren vond hij echt veel te vroeg. 1 x niezen en de boel ligt weer open. En daar zit ik helemaal niet op te wachten!

Vanavond heb ik Toon een buitenritje beloofd!

Groetjes Mieke


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 11:25

Even een beetje banketstaaf..

maar je had net zulke foto's moeten maken als wat ik bij mijn nieuwste paard doe!

Vóóóór en nááá foto's Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 11:27

Nou, dat zal ik je vertellen, ik had een foto gemaakt van mijn gekneusde hoofd en die heb ik net van het floppy afgegooid! Had hem aan mijn collega's in Den Helder gemaild, hadden ze wat te lachen!

Misschien kan ik hem nog ergens vinden...

Groetjes Mieke

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 11:37

Jaaaaaaah, ben benieuwd!!!

Dan kan je als de hechtingen eruit zijn een tussentijdse foto maken.

En als alles genezen is de ná foto!!! Knipoog

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 11:44

okay, komt-ie: foto genomen op de dag na botsing met Toon: Gezicht was nog niet blauw, dit kwam een paar uur later, heb ik helaas geen foto van.

[img]../upload/123/mvc-auw.jpg[/img]

Lachuh! *LOL*

mijn neus lijkt scheef te staan, maar dat komt door de lichtinval en doordat hij aan 1 kant wat meer opgezwollen was.

Nou: valt mee zo, toch?

Groetjes Mieke

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 11:52

Valt mee,

maar je hebt wel een ontzettend beteuterd koppie!!!!

Ik zit zelf nu ook een beetje in de lappenmand hoor!

Zondag heb ik een paar boomstammen in het bos gesprongen, net in de landing van de laatste kwamen er achter langs een stel aanspanningen (waaronder mijn ouders met de Friezen, dus ook zijn lievelings weidemaatje)
en toen wou hij daar natuurlijk zo snel mogelijk achter aan, dus lande we in de bosjes!!!
Auwh! Zal even kijken of ik een foto kan maken!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 11:59

Nou hieronder dus mijn zere arm, alleen de achterkant is veel erger want die is ook helemaal blauw. Heb wel geprobeerd om daar een foto van te maken maar dat lukte dus niet helemaal Haha! !

Het is echt al heel mooi geheeld want zondag kwam het bloed door mijn shirtje heen!

Hydrocortiderm doet dus niet alleen voor paarden wonderen!!! *LOL*

[img]../upload/523/zere_arm.jpg[/img]

Hebben er nog meer bokkers enge wonden of littekens, zet ze er maar bij hoor, liefst wat spectaculairder als de bovenstaande, des te beter gaan Mieke en ik ons voelen Haha! !

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 12:00

MMM, lijken wel wat banketstaaf krasjes zo!!

Het is in het echie veel erger hoor!!!

Heb melij Scheve mond\


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 14:01

Hèhè, mijn pc gaf er de brui aan, duurde even tot ik weer tot bokt kon doordringen! Haha!

Ja Sjuimpje, op de foto valt het allemaal vaak wel mee hè? In werkelijkheid zijn we veel zieliger. We moeten maar een eigen Boktkneuzenforum oprichten, speciaal voor zwaargewonde en heel zielige bokkers! *LOL*

Ik kijk op de foto inderdaad een beetje beteuterd, maar het is ook bijzonder stom om van je eigen hoofd een foto te maken met een digicam, terwijl je bloedserieus zit pijn te lijden op je werk! Zie je het voor je? Verward

Dus jij gebruikt gewoon Hydrocortiderm op je eigen wonden? Komisch... En dan te bedenken dat je handschoenen moet dragen als je dat spul op je paardenbeen smeert! }>

Groetjes Mieke

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 22:07

Ik ben vandaag pleurt van Dennis! Hij miste Tammy en ging terug(met een paar gemene bokken en een banketstaaf bochtje) Op het asfalt!!!!!!! Knie open, gat in m'n rijbroek en een hele gemene plek op m'n rechterhand(lekker als je rechts bent)!!!! En die plek op m'n hand gaat volgens mij nu al een beetje ontsteken Boos! Boos! Boos! !!!!! Voor de rest ben ik van het weekeind getrapt en heb een hele dikke blauwe knie!!!!!!!
Ik heb helaas geen foto's(voor mensen die mee willen genieten).
XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 07:34

Ik gebruik voor mezelf altijd Hydrocortiderm...

of Traumeel Haha!

en wassen met betadinshampoo van de paarden wil ook wel eens helpen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annemieke_88, Hanneke137, janneke_S, kiki1976, Poety, redbutton, sterregoud en 123 bezoekers