Zondag 8 juli Balloërboktrit in Noord-Drenthe?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 11:55

Okee, nog 2 dagen tentamens maken en stressen dan heb ik VAKANTIE Haha! Eindelijk maar toch, dacht dat het nooit zo ver zou komen. Dan direct het komende weekend TT dus ik zat te denken om met z'n allen een Balloërboktrit te maken op zondag 8 juli.

Wie heeft er zin om mee te gaan?



Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 13:07

Zin wel, tijd niet.....8 juli beginnen de ponykampen, dus helaas... Verdrietig

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 13:09

ik heb hetzelfde probleem als rieja. ik lig dan lekker onder de griekse zon, hopen dat ik dit jaar een keer 'echt' bruin wordt!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 13:09

Ik heb wel zin, maar dan vier ik mijn verjaardag! Huilen Huilen Misschien een andere keer?

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 14:17

Iemand die WEL kan? Verdrietig

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 20:56

Aaaaaaaaaaaaah, dan kan ik niet. Ik ga dan net op ponykamp!! Echt jammer. Pas twee weken daarna, kan ik weer. Echt jammer, want ik wil heel graag. Verdrietig

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 21:07

En ik kan ook al niet. Want ik heb dan mijn tweede dressuurwedstrijd (in Gasselte).

Ik hoop dat je nog iemand vind, want ik vind dit wel een leuk initiatief.

Binnenkort gaan we met een groepje van Donderen naar Norg, daar lunchen en weer terug (ongeveer 5 uur in het zadel totaal). Het wordt wel een rustig ritje, veel stappen en wat draven/klein galopje. Waarschijnlijk op woensdag 11 juli a.s. Als je zin hebt, ben je bij deze van harte uitgenodigd. Laat je me het even weten met een PB'tje? Of het inderdaad de 11e wordt laat ik je dan nog weten.

Mirjam.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 22:26

Nou ja, het was maar een ideetje. Ik kan die weken daarna ook wel hoor. Voor mij en IJsco is het Balloerveld ongeveer een kwartiertje rijden dus we zijn snel-inzetbaar zeg maar Haha!
En om met jullie in Norg te rijden lijkt me erg leuk alleen heb ik geen vervoer, dus dat lijkt praktisch gezien een beetje onhaalbaar Scheve mond\ Jammer, leek me een leuk plan Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 22:35

Ik kan wel!!!!!!!! *LOL* heb dan helemaal nix te doen! (is toch over 2 weekjes he??)

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 22:42

Hoi Cody,

Jammer dat je geen vervoer hebt, we doen dit soort ritjes namelijk wel vaker. Mijn paard staat in Donderen op een kleine pensionstal. We gaan dan met iedereen die zin heeft om mee te gaan naar ons huis in Norg. Daar lekker lunchen (paardjes in de wei) en weer terug. Leuke dagtochten zijn dat altijd.

Maar in die rit op het Balloërveld heb ik ook wel zin. Gelukkig heb ik wel vervoer (kan een trailer lenen). En ik kan ook best vaak in het weekend, ik heb niet zo regelmatig een wedstrijd. Anders wat opties voor augustus, dan kunnen de anderen misschien ook?

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 22:45

Ik wil best wel een keer met Nikki gaan(haflinger) wanneer heb ie tijd?

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Igniss, mosimonster, Ruai en 110 bezoekers