Jullie zijn me toch niet vergeten he?!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 12:10

Hier gaat het hartstikke goed. Lekker weer, en ik ben hard aan het werk! Toevallig moest ik vandaag voor het laatst naar school, en dat betekend, optijd uit bed, met de bus hier heen, en BOKKEN!!!!!!!

Wat ik al zei, het gaat super. Ik rij niet meer op Raldie en merrydyne. Ik ben bezig met fabje, (fabiola) zadelmak te maken. En ik geef nou best veel mensen les. VOor mijn idee vind ik lesgeven leuker, dan er zelf opzitten, voor mijn gevoel kom ik niet verder, dus help ik andere mensen verder te laten komen.

Ik werk voor een eigen veulen. Dat is iets wat ik altijd al gewild heb, een veulen. HEt kan nog wel een tijdje duren, in verband met stallingskosten, en overige kosten, maar het veulen komt. hoe dan ook!

HEb ik nog wat gemist de laatste tijd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 12:15

Hoi, ik miste je al.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 12:18

Hee Kimmy, leuk dat je ff komt bokken!

Yep, je hebt van alles gemist. Maar het is geen doen voor jou om alles bij te lezen, dus ga ik je ook maar niet nieuwsgierig maken...

Kom je snel weer langs?

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 12:20

Denk het niet. Waar ik nu zit, bevalt me best! en ze hebben geen i.net! Boos! maar goed, ik ben eindelijk van mijn 'verslaving' af!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 12:20

Ik ag je al onderaan staan ??

Waarom rij je ze niet meer ?? Toch geen fijn gevoel.

Heb je mijn PBtje al gelezen. Ik kom snel richting groningen als Marco naar zijn vrienden gaat kom ik bij jouwlangs ( en kitty) Dus al je je nummer nog een keer wil achterlaten GRAAG.

gr Pris