Adventskalenders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 21:00

Echt super leuk zo voor elkaar een advents maken!


noviceh

Berichten: 4781
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 22:12

Alles supertof zeg!!

Willen jullie mij adviseren? Voor mijn dochters had ik op tijd 2 toffe adventskalenders besteld (voor het eerst) bij Amazon. Inmiddels is er maar 1 binnen gekomen en staat er bij de bezorginformatie status ‘afgeleverd’ voor beide. Helaas valt deze adventskalender al erg tegen, de inhoud is niet compleet en ook passen 2 items er niet in… Of kijk ik misschien verkeerd omdat ik het opnieuw heb moeten organiseren?

Afbeelding

♥12-5-1999 Ryvonne Promise †2-4-2013 "If the world would end today..."

Shadow0

Berichten: 43497
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 22:42

Ik zou er chocolaatjes bij kopen en deze dingen dan samen tot 2 kalenders vormen?

Maar voor hoe het zou passen denk ik de slang rechtsboven in de hoek niet rond maar meer tot een rechthoek vouwen, en die kan dan in de grote rechthoek, en dan kan 1 vd 2 in dat vierkant. En de andere zie ik niet maar misschien de oranje-groen-gele knoop naar een kleiner vakje? Maar de kans dat ze zomaar wat hebben gedaan en het helemaal niet past is er ook.

noviceh

Berichten: 4781
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 22:53

Shadow0 schreef:
Maar voor hoe het zou passen denk ik de slang rechtsboven in de hoek niet rond maar meer tot een rechthoek vouwen, en die kan dan in de grote rechthoek, en dan kan 1 vd 2 in dat vierkant. En de andere zie ik niet maar misschien de oranje-groen-gele knoop naar een kleiner vakje? Maar de kans dat ze zomaar wat hebben gedaan en het helemaal niet past is er ook.
Dat heb ik inderdaad geprobeerd, maar past allemaal niet. Die knoop kan ik eventueel nog uit elkaar halen en de lege vakjes daarmee vullen :)* Eventueel chocolaatjes, ook een goed idee voor de opvulling!

♥12-5-1999 Ryvonne Promise †2-4-2013 "If the world would end today..."

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 23:54

Amazon heeft een HELE HELE goede klantenservice. Ik zou even een chat opstarten, je volledige klacht daar neerleggen en kijken waar ze mee komen. Over het algemeen is mijn ervaring dat ze echt alles in het werk stellen als de klant maar tevreden is, toch nog een voordeeltje van zo'n amerikaanse reus.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

noviceh

Berichten: 4781
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 00:00

Dank Alwiene, ga ik morgen gelijk achteraan!

♥12-5-1999 Ryvonne Promise †2-4-2013 "If the world would end today..."

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 22:51

noviceh schreef:
Dank Alwiene, ga ik morgen gelijk achteraan!


Is het nog gelukt?

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

noviceh

Berichten: 4781
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 00:15

Ik heb ze nog 1 dag de kans gegeven, maar inmiddels over beide producten een aparte mail gestuurd. De tweede adventskalender is vandaag helaas ook niet geleverd…

♥12-5-1999 Ryvonne Promise †2-4-2013 "If the world would end today..."

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 10:52

Iemand bekend met hoe de adventskalenders van de Bodyshop dit jaar 'werken'? Ik snap dat je de onderste twee lagen (van de rode en groene) kan uittrekken en zo trapsgewijs kan openzetten, maar de bovenste laag dan? Moet je dan steeds dat plateau waar die poppetjes op staan optillen als je er iets uit wilt halen, of zit daar iets slimmers achter dat ik over het hoofd zie?

xRoossie95

Berichten: 1371
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 11:38

Ik kom er net achter dat het morgen al 1 december is, moet de rituals nog in elkaar zetten :')

Gavantos B+0 | ✖ Max B+11 L1+9 | Akyra B+8

noviceh

Berichten: 4781
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 15:04

xRoossie95 schreef:
Ik kom er net achter dat het morgen al 1 december is, moet de rituals nog in elkaar zetten :')
Oeps…! :D

Ik heb voor mn ouders een adventskalender in elkaar gezet. Niet alle kadootjes zijn zichtbaar, het zijn er echt 24 :j

Afbeelding

♥12-5-1999 Ryvonne Promise †2-4-2013 "If the world would end today..."

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 16:29

Dallista schreef:
Iemand bekend met hoe de adventskalenders van de Bodyshop dit jaar 'werken'? Ik snap dat je de onderste twee lagen (van de rode en groene) kan uittrekken en zo trapsgewijs kan openzetten, maar de bovenste laag dan? Moet je dan steeds dat plateau waar die poppetjes op staan optillen als je er iets uit wilt halen, of zit daar iets slimmers achter dat ik over het hoofd zie?


Vond ik ook al stom maar volgens mij moet je dus elke keer dat plateau optillen…

pradadaan

Berichten: 4658
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 16:30

xRoossie95 schreef:
Ik kom er net achter dat het morgen al 1 december is, moet de rituals nog in elkaar zetten :')


Succes. Hier staat hij gelukkig al een week maar ik vond het een rot klus :+

Prada, Giverny D & Nacimiento D
instagram: nacimiento.d
[PP] [VOLG] Bonte droom, knappe Nacho van baby tot...?

Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 16:37

pradadaan schreef:
xRoossie95 schreef:
Ik kom er net achter dat het morgen al 1 december is, moet de rituals nog in elkaar zetten :')


Succes. Hier staat hij gelukkig al een week maar ik vond het een rot klus :+

Het was inderdaad even een klusje en ik ben er nog niet over uit of de lampjes nu onder of boven het karton moeten. Op de plaatjes zit het lichtjessnoer eronder, maar ik zie weinig effect. Komt dat nog als de huisjes leger raken? Bij m'n tante zag ik dat zij de lichtjes aan de bovenkant had. Het ziet er wel erg gezellig uit zo.

Inhale the goodshit & exhale the bullshit
FlippoArt

pradadaan

Berichten: 4658
Geregistreerd: 13-05-13

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 17:02

Officieel horen ze er onder en in de avond lijkt het dan net of er licht aan staat binnen in de huisjes. Vorig jaar heb ik ze gewoon random op de bovenkant geplakt en dat vond ik eigenlijk ook leuker :=

Prada, Giverny D & Nacimiento D
instagram: nacimiento.d
[PP] [VOLG] Bonte droom, knappe Nacho van baby tot...?

cursebreaker

Berichten: 11398
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 17:04

idinn
Ja, het is ook echt onwijs leuk om te doen. Ik was vanochtend even in de stad en zag weer overal spulletjes waarvan ik gelijk dacht ‘o dat is wat voor haar en dat en dat…’ Het is maar goed dat de advent nu bij haar thuis is, want anders zou ik blijven kopen haha.

noviceh
Oh die advent voor je ouders is ook echt heeeel leuk geworden! Bekend inpakpapier haha. Super leuk! Is het met de advent voor je dochters geen idee om zo’n kant en klare advent bij de action te halen en dan daar nu de spulletjes in te doen? Je krijgt daar van die houten advent kalenders geloof ik bv. Dat je het dus allemaal gewoon uit die originele verpakking haalt. En wat niet in die bakjes past kun je inpakken en dan ergens 'verstoppen/erbij neer leggen' met nummer erop. Balen wel dat die ander dus ook niet meer op tijd is gekomen.

-

En yessss, vanaf morgen gaat het beginnen!
Gaan we unboxing foto's dagelijks delen of wat is de bedoeling?
Al wordt dat met spoilen voor anderen wel een dingetje, maar misschien dat mensen die nog open moeten maken dan gewoon het topic even moeten mijden tot ze zelf uitgepakt hebben? Of is er geen animo voor om dagelijks foto's te maken en plaatsen?

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 17:14

pradadaan schreef:
Officieel horen ze er onder en in de avond lijkt het dan net of er licht aan staat binnen in de huisjes. Vorig jaar heb ik ze gewoon random op de bovenkant geplakt en dat vond ik eigenlijk ook leuker :=

Er zitten spleten in de achterkanten van een aantal doosjes. Daar kan je de lampjes induwen en dan krijg je dus echt een mooi licht effect met de ruiten van de huisjes. Behalve bij de huisjes waar het cadeautje het licht “tegenhoudt”, maar als het cadeautje eruit is, is dat natuurlijk opgelost.
Ik neem aan dat de spleten daar voor bedoeld zijn?

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 17:25

noviceh schreef:
xRoossie95 schreef:
Ik kom er net achter dat het morgen al 1 december is, moet de rituals nog in elkaar zetten :')
Oeps…! :D

Ik heb voor mn ouders een adventskalender in elkaar gezet. Niet alle kadootjes zijn zichtbaar, het zijn er echt 24 :j

[ [url=m/onXo2P.jpg]Afbeelding[/url] ]



Leuk, m’n moeder had dat voor mij gedan, en ik voor haar.

Echter besloten gister samen alles open te maken dmv een spelletje. Aangezien ik decembermaand veel moet werken, en ik dan niet veel bij haar kan zijn, en we dan niet iedere keer hoeven te videobellen oid! Soort van vevroegde pakjes avond. Maar stiekem was elke dag ook wel gewoon heel leuk, hihi! <3

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 18:21

cursebreaker schreef:
Gaan we unboxing foto's dagelijks delen of wat is de bedoeling?
Al wordt dat met spoilen voor anderen wel een dingetje

Spoiler tag gebruiken? Daar is ‘ie voor, en werkt prima met foto’s. :j

Hieronder mijn 2021 kalenders. Ja, beetje uit de hand gelopen dit jaar, en kon niets beters verzinnen om ze neer te zetten. Niet op de foto: de twee harten-chocoladekalenders van Lindt en de Rituals 3D.
Overigens is de Star Wars kalender een cadeau van vorig jaar kerst nog aan mij, dus die telt maar half mee. ;-)
Spoiler:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Dallista op 30-11-21 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt


noviceh

Berichten: 4781
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 18:24

Leuk Banyu! Blijft evengoed een verrassing :D

Ik heb besloten de huidige fidget adventskalender terug te sturen. Over de vermiste kalender heb ik vandaag weer melding over gemaakt via amazon bij de verkoper. Wat een gedoe zeg… nooit koop ik meer wat bij amazon. Vind de klantenservice ook maar ingewikkeld, alles gaat via computers. Net bij bol nieuwe fidget kalenders besteld. Wel weer duurder, maar hopelijk morgen al in huis.

♥12-5-1999 Ryvonne Promise †2-4-2013 "If the world would end today..."

cursebreaker

Berichten: 11398
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 18:28

Dallista schreef:
cursebreaker schreef:
Gaan we unboxing foto's dagelijks delen of wat is de bedoeling?
Al wordt dat met spoilen voor anderen wel een dingetje

Spoiler tag gebruiken, daar is ‘ie voor. :j


Ja is idd ook zeker een optie maar wist niet in hoeverre het echt nodig zou moeten zijn; of mensen dat idd nodig zouden vinden als we eenmaal uit gaan pakken elke dag. Maar als iemand dat prefereert kan dat prima.

Ik zal het niet doen met de zelfgemaakte advent die ik openmaak, welke m’n vriendin samenstelde, want dat is een beetje overbodig aangezien niemand anders hetzelfde heeft haha, maar de kant en klaar gekochte dan wel als dat voorkeur heeft :)

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

pradadaan

Berichten: 4658
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:56

Mega gaaf die ‘collectie’ foto hier boven <3
Bij mij staat het verdeeld dus een foto zit er niet echt in. Heb alles van mij boven en wat ik deel met mijn moeder beneden onder de boom.
Alleen mijn Rituals 3D en de rode bodyshop staan hier mooi beneden omdat die gewoon leuk om te zien zijn :))

Prada, Giverny D & Nacimiento D
instagram: nacimiento.d
[PP] [VOLG] Bonte droom, knappe Nacho van baby tot...?

Marjo

Berichten: 37206
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 22:41

Morgen mogen we beginnen *\o/*


Afbeelding

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 23:29

Marjo schreef:
Morgen mogen we beginnen *\o/*


[ [url=m/HxDyvg.jpg]Afbeelding[/url] ]


Haha :D

Mijne staan ook:

Afbeelding

Er komt er morgen nog 1 bij voor mijn vriend, met bonbons van de lokale chocoladewinkel

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 23:52

Ik zou het wel fijn vinden als er spoiler tags gebruikt worden, ik open ze vaak pas in de avond en vind het wel leuk om de kalenders te zien die ik zelf niet heb maar zou het jammer vinden om vroegtijdig te zien wat er in mijn kalenders zit! :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AbleToDream, AhrefsBot, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Cerosa, Danseresje, ellen05, flooooo, GoogleAdsense, juval, Kayleigh__, LaraCroft, Larislaatje, lynnXtubbie, Manny, Maren, ontherun, Setteli, StonedRomy, SUSANNEx, swatch, xMaritt en 153 bezoekers