Deurbelcamera

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
daantjuhhh

Berichten: 26867
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Deurbelcamera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-21 22:35

Hallo.

Ik ben opzoek naar een deurbel camera.
Met eventueel nog een extra camera voor de achtertuin.

Ik woon alleen en het is de laatste tijd vaak raak met inbraken en ontzettend veel auto’s dit in de brand gestoken worden.

Naast mijn angst om snachts wakker te worden terwijl iemand mijn huis leeg rooft of mijn mooie auto in de fik steekt vind ik vreselijk.

Ik zoek er een waar ik beelden terug kan zien zonder abonnement. Het liefste op accu.
Zijn er hier mensen die zoiets hebben en mij er een aan kunnen raden?

En zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden?

Themba

Berichten: 1459
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Rheden

Re: Deurbelcamera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 22:59

Ring
Hier hangt op de oprit een camera daarvan. Krijg tussen 19 en 7 een melding als er beweging is en kan via de app dan ook praten met diegene of sirene af laten gaan.
Geeft mij een veilig gevoel. Soms geeft doe melding op de kat.

Ook mega grappig om een dag later terug te zien hoe mijn vent thuiskomt na een feestje haha.

CairnTerrier

Berichten: 987
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Re: Deurbelcamera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 23:02

Ring deurbel :j

daantjuhhh

Berichten: 26867
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Deurbelcamera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-21 23:03

Maar ring is met abbo als je wilt opslaan?

Ik wil er het liefste een zonder abbo.

WendyKtH
Berichten: 63
Geregistreerd: 03-04-11

Re: Deurbelcamera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 23:09

Wij hebben een deurbel met ingebouwde camera van eufy Security. Je kan bij dit systeem ook losse camera’s toevoegen. Dit is zonder abonnement.

Yvk

Berichten: 102
Geregistreerd: 21-04-08
Woonplaats: 't zeeuwse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 23:12

Eufy deurbel. Is zonde abbo.

daantjuhhh

Berichten: 26867
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Deurbelcamera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-21 23:13

Die Eufy zit ik inderdaad net te bekijken.
Klinkt erg goed wat ik aan referenties lees.

MirandaMalik

Berichten: 9882
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: Deurbelcamera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 23:22

Moet wel zeggen dat er ook wel veel gestolen worden en ook gehoord dat ze kapot geslagen worden.
Met abbo krijg je een nieuwe, dat is wel een voordeel.
Eufy heb je wel ook betere bevestiging voor.

daantjuhhh

Berichten: 26867
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Deurbelcamera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-21 23:24

Ik woon in een rustig straatje waar geen jongelui langs komen ofzo.
Ik ben eerder bang voor inbraak en auto brand.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 23:27

Mijn ouders wonen in een buurt waar echt bij 8/10 huizen is ingebroken (sommige vaker dan eens). En nu onze hond doof wordt en slechtziend hebben ze ook camera's. Het is wel heel belangrijk dat ze niet op wifi gaan omdat veel inbrekers een kastje hebben waarmee ze je hele netwerk platleggen en dan film je niks. ;)
Het moet dus bekabeld en het liefst ook rondom je huis. Maar dan kan je wel flink wat geld neerleggen.

Mijn ouders hebben er 1 die een melding geeft bij beweging rondom het huis. Kan je inzien en/of wegklikken met een app op je telefoon. Kan wel vragen welke zij hebben?

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 23:34

Eufy inderdaad. Daar hadden wij bij ons vorige huis 3 camera’s van hangen met soms verrassende indringers. :=

Afbeelding

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Deurbelcamera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 23:37

Wij hadden hetzelfde. Veel inbraken in de buurt getwijfeld tussen eufy en ring pro 2. Uiteindelijk toch voor de ring gegaan juist vanwege het online opslaan. Kosten 30 euro per jaar.

Ook schijnt het dat de eufy snel gestolen kan worden en dat dit bij de ring minder makkelijk gaat.

daantjuhhh

Berichten: 26867
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-21 23:38

MarlindeRooz schreef:
Mijn ouders wonen in een buurt waar echt bij 8/10 huizen is ingebroken (sommige vaker dan eens). En nu onze hond doof wordt en slechtziend hebben ze ook camera's. Het is wel heel belangrijk dat ze niet op wifi gaan omdat veel inbrekers een kastje hebben waarmee ze je hele netwerk platleggen en dan film je niks. ;)
Het moet dus bekabeld en het liefst ook rondom je huis. Maar dan kan je wel flink wat geld neerleggen.

Mijn ouders hebben er 1 die een melding geeft bij beweging rondom het huis. Kan je inzien en/of wegklikken met een app op je telefoon. Kan wel vragen welke zij hebben?

Scheelt dat ik in een rijtje woon. Dus alleen een voor en achterkant heb. Ik wil aan de voorkant de deurbel hebben (mijn auto staat voor de voordeur) het is een soort oprit je met voordeur, geen tuin) achterkant heb ik wel een tuin. Daar wil ik een bekabelde camera hangen.

daantjuhhh

Berichten: 26867
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-21 23:39

Fitzroy schreef:
Eufy inderdaad. Daar hadden wij bij ons vorige huis 3 camera’s van hangen met soms verrassende indringers. :=

[ [url=m/tIvZFd.png]Afbeelding[/url] ]

Hahahaha. Das cool! 8-)

daantjuhhh

Berichten: 26867
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-21 23:40

Valerie93 schreef:
Wij hadden hetzelfde. Veel inbraken in de buurt getwijfeld tussen eufy en ring pro 2. Uiteindelijk toch voor de ring gegaan juist vanwege het online opslaan. Kosten 30 euro per jaar.

Ook schijnt het dat de eufy snel gestolen kan worden en dat dit bij de ring minder makkelijk gaat.

Ja ik ga gewoon echt niet betalen voor een abbo om iets terug te kunnen kijken.

Ik heb begrepen dat de eufy waardeloos is bij diefstal omdat hij gekoppeld blijft aan jou home base. Dus daar ben ik niet heel bang voor.

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 23:43

daantjuhhh schreef:
Valerie93 schreef:
Wij hadden hetzelfde. Veel inbraken in de buurt getwijfeld tussen eufy en ring pro 2. Uiteindelijk toch voor de ring gegaan juist vanwege het online opslaan. Kosten 30 euro per jaar.

Ook schijnt het dat de eufy snel gestolen kan worden en dat dit bij de ring minder makkelijk gaat.

Ja ik ga gewoon echt niet betalen voor een abbo om iets terug te kunnen kijken.

Ik heb begrepen dat de eufy waardeloos is bij diefstal omdat hij gekoppeld blijft aan jou home base. Dus daar ben ik niet heel bang voor.


Dan blijft eufy over als enige keus ben ik bang. Ik wil zelf juist geen homebase heb al genoeg kastjes door het huis.

Miekje23Jarig

Berichten: 989
Geregistreerd: 31-03-11
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 23:44

Een ring! Mn boven buuf heeft m geïnstalleerd en die draait keus door tot t zipad naar mijn huis.
Zeker nu we een buman hebben die regelmatig dir om de haverklap langs komt om de gekste tijden. De eerste keren stond ie dus op kamera. En de andere keren heeft ie m dus ontweken. Ga er zelf ook een llaatsrn( laatst stond ie om half11 savonds tegen de ramen te bonken idioot politie is op de hoogte, maar doet niks, je hebt te weinig bezig bewijs)

daantjuhhh

Berichten: 26867
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-21 23:55

Valerie93 schreef:
daantjuhhh schreef:

Ja ik ga gewoon echt niet betalen voor een abbo om iets terug te kunnen kijken.

Ik heb begrepen dat de eufy waardeloos is bij diefstal omdat hij gekoppeld blijft aan jou home base. Dus daar ben ik niet heel bang voor.


Dan blijft eufy over als enige keus ben ik bang. Ik wil zelf juist geen homebase heb al genoeg kastjes door het huis.

Dat denk ik ook!
Ik wacht nog even met bestellen. Misschien komen er nog tips binnen +:)+

Lieffiefi

Berichten: 4695
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Re: Deurbelcamera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 00:06

Ik heb ook ring. Wij gaan uitbreiden naar 3 camera's en ren alarmsysteem.

Nu hebben wij al met abonnement maar dat is het echt waard. 30 euro per jaar vind ikzelf meevallen.
Ik kan opslaan, delen, heel lang terugkijken.
Politie heeft er hier ook baat bij gehad, iets met een vergis ontvoering en die auto is door onze straat gereden. Toen waren we blij dat we konden helpen.

Verder de uitbreiding is voor de veiligheid.
Nu wonen we in een fort bijna, haha, maar we willen toch zaken kunnen terugzien indien nodig.

Eufy kende ik nog niet toen, dus wie weet had dat mijn keus beïnvloed. Ik hoor daar wel goede verhalen over.

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 00:06

Je kunt ook 2 Eufy camera’s nemen en geen deurbel. Als je de camera op je voordeur en auto richt, kun je vanzelf zien wie er aanbelt en ook heb je de mogelijkheid te praten via de camera’s.

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Re: Deurbelcamera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 00:11

Hier ook een Ring. Echt ideaal en goede kwaliteit.

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 17:37

Hier ook een ring deurbel die we nog gaan uitbereiden met een camera achter, vind het echt ideaal.

Mijn vader en broer hebben de Google deurbel, maar die hebben op dit moment nog regelmatig last van bugs. Zo is mijn vader bijna niet te verstaan als het praat over de speaker van de deurbel. Schijnbaar al een poosje een bekend euvel maar tot op heden is er geen oplossing voor.

Ook ging het installeren van de ring aanzienlijk makkelijker dan die van Google

MirandaMalik

Berichten: 9882
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 18:24

daantjuhhh schreef:
Ik woon in een rustig straatje waar geen jongelui langs komen ofzo.
Ik ben eerder bang voor inbraak en auto brand.

Ja maar dat is juist het punt, ze maken hem kapot zodat ze daarna hun gang kunnen gaan.
Wij hebben ook camera's maar zo hoog dat je er niet zomaar bij kan, ook niet met een koevoet.
Dat stelen is ook gericht, niet door opstandige jongeren ofzo.
Ik denk wel dat dit een serieus probleem is wat heel veel voorkomt omdat je er te makkelijk bij kan, de camera is het eerste wat ze kapot maken.

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 18:36

Ik ben verder niet heel bekend met de systemen maar krijg je dan ook geen melding als de camera kapot gaat?

Er moet toch een vorm van beweging verschijnen voordat ze hem kunnen slopen zou je zeggen.

kally
Berichten: 5246
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: Deurbelcamera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 18:46

Eufy, erg tevreden over en goede kwaliteit!
Trouwens eventueel ook uit te breiden.