Airpods miskoop?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
fotolijstje

Berichten: 2702
Geregistreerd: 17-09-21

Airpods miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-21 21:31

Ik heb de airpods gen 2 gekocht vandaag en krijg ze morgen binnen. Ze waren 126 euro, best een duur bedrag. Iets kleiners leek me fijn om zo in je zak te kunnen stoppen maar ik twijfel zo intens erg. Ik heb ze niet perse nodig nu, ik heb een koptelefoon maar die is wel oud jaartje of 3,4? Laatst brak opeens de 2e oorklepje af. Dus ze zijn nu alle 2 gelijmd (1e was al eerder). Heb jij airpods en wat vind jij er van?

Edit:
Ik was even vergeten erbij te zeggen dat dat soort oortje ik super fijn vind om te dragen. En voor zover ik weet zijn er niet zulke anderen zo iets zonder een kussentje ofzo

"Why should I be frightened of dying?
There's no reason for it, you've gotta go sometime"


billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2411
Geregistreerd: 07-02-11

Re: Airpods miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 21:57

Ik ben zo blij met mijn AirPods. Gebruik ze veel als ik bij de paarden ben, kan ik mooi even handsfree wat telefoontjes afhandelen. Ook tijdens mijn nachtdiensten gebruik ik ze als de triagist aan de telefoon zit zet ik de ruisonderdrukking aan en kijk ik m’n serie. Is ze klaar zet ik de ruisonderdrukking uit en kijk ik verder tot ze klaar is met het afwerken van de patiënt en kletsen we hopelijk wat verder. Ik gebruik ze veel en ze zijn nu denk ik 5/6 keer van boven aan de trap al dan niet in t hoesje naar beneden gevallen en een paar keer zo op de grond en ze doen het nog steeds.

Heb je de airpods niet terug naar Apple of de leverancier? Die geven vaak gewoon ‘nieuwe/ refurbished’ terug die niet gelijmd zijn.

Dus vanwaar de twijfel miskoop?

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.
Spoiler:
nieuwsgierige, kijk maar eens in mijn profiel

Galoppig

Berichten: 197
Geregistreerd: 24-07-21

Re: Airpods miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:10

Ik heb bluetooth oortjes van JBL, de Tune 225TWS en deze werken perfect. Dan wel geen ruisonderdrukking maar ik gebruik ze op de fiets dus vind dat sowieso geen goed idee.

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Re: Airpods miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:14

Ik ben heel erg blij met mijn airpods pro. Heb toen van die JBL oortjes ook gekocht die met een koord achter je oren gaan maar voorderest wel draadloos zijn. Dat geluid vond ik toen echt bagger in vergelijking met de airpods. Dus gebruik nu alleen die nog maar :')

Bagheera_206

Berichten: 25878
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Airpods miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:51

Ik heb Android dus geen airpods. Ik heb wel setje draadloze oordopjes. Ik heb een setje van Sony met ruisonderdrukking. Superblij mee. :D

It's not how good you are, but how good you want to be!

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:56

Bagheera_206 schreef:
Ik heb Android dus geen airpods. Ik heb wel setje draadloze oordopjes. Ik heb een setje van Sony met ruisonderdrukking. Superblij mee. :D

Mijn dochter gebruikt de airpods gewoon op dr Samsung telefoon en werkt prima.

TS het is net wat je fijn vind.
Mijn dochter vind airpods super maar mijn zoon vind ze niets. Die heeft draadloze van Sony waar hij heel blij mee is

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

fotolijstje

Berichten: 2702
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Airpods miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-21 22:58

Ja, ik twijfel gewoon heeel erg door de prijs omdat het wel duur is. Ik test ze morgen wel uit denk ik en dan zie ik verder.

"Why should I be frightened of dying?
There's no reason for it, you've gotta go sometime"

Eleeke

Berichten: 2021
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Re: Airpods miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 23:01

Ze zijn geweldig. Zo makkelijk ook om te switchen tussen iphone, ipad, mac.
Ze zitten goed, ze doen het altijd. Doosje is handig.

Carolina87

Berichten: 400
Geregistreerd: 21-09-15
Woonplaats: aan zee

Re: Airpods miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 23:11

Ik heb AirPods gen2. Ik vind ze top geen ruzie meer met draadjes.
Makkelijk met 1 oortje muziek luisteren of bellen.
Hoeft niet beide in te hebben.

Hoe mooi kan het leven zijn. Het is maar hoe je kijkt. Het is maar wat je droomt
Hoe mooi is jou werkelijkheid Jij bent net zo rijk Zo rijk als je je voelt

Lynnepinny

Berichten: 2699
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Airpods miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 23:17

Voor Airpods betaal je natuurlijk ook voor een groot deel voor het imago en het merk. Ik denk dat je er goed aan doet om ze te vergelijken met modellen van andere merken, dan vind je misschien een vergelijkbare voor een deel van de prijs :)
Maar ik heb zelf in-ear draadoortjes van Marshall met extra bas, dus wellicht ben ik niet de juiste persoon voor een mening over Airpods :P

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33776
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 23:20

fotolijstje schreef:
Ja, ik twijfel gewoon heeel erg door de prijs omdat het wel duur is. Ik test ze morgen wel uit denk ik en dan zie ik verder.

Je mag ze niet terugsturen als je ze open hebt gemaakt geloof ik. :')

fotolijstje

Berichten: 2702
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-21 23:25

MarlindeRooz schreef:
fotolijstje schreef:
Ja, ik twijfel gewoon heeel erg door de prijs omdat het wel duur is. Ik test ze morgen wel uit denk ik en dan zie ik verder.

Je mag ze niet terugsturen als je ze open hebt gemaakt geloof ik. :')

Is niet bij de officiële apple store gekocht maar via belsimpel. Die heeft andere beleid anders was ik wel (misschien) zwaar de sjaak :')

"Why should I be frightened of dying?
There's no reason for it, you've gotta go sometime"

MissSicarius

Berichten: 233
Geregistreerd: 15-10-20
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 23:55

Afbeelding

Kijk maar uit dat een paard de AirPods niet ziet als een snoepje. Kon dit uit de mond van de mijne halen. Ze zat er heerlijk op te kauwen…

Niobe

Berichten: 7976
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 23:59

kiki1976 schreef:
Bagheera_206 schreef:
Ik heb Android dus geen airpods. Ik heb wel setje draadloze oordopjes. Ik heb een setje van Sony met ruisonderdrukking. Superblij mee. :D

Mijn dochter gebruikt de airpods gewoon op dr Samsung telefoon en werkt prima.

TS het is net wat je fijn vind.
Mijn dochter vind airpods super maar mijn zoon vind ze niets. Die heeft draadloze van Sony waar hij heel blij mee is



Ik gebruik ze ook op mijn Windows computer zelfs!

Ik vind ze fantastisch <3 ik heb airpods gehad, die vond ik al super, maar vanwege de ruisonderdrukking ben ik overgestapt naar de pro.

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 04:37

fotolijstje schreef:
MarlindeRooz schreef:
Je mag ze niet terugsturen als je ze open hebt gemaakt geloof ik. :')

Is niet bij de officiële apple store gekocht maar via belsimpel. Die heeft andere beleid anders was ik wel (misschien) zwaar de sjaak :')


Weet niet of het hygienisch is om ze te ruilen nadat ze in je oor zijn geweest?

Ze zijn het zeker wel waard hoor. Gebruik de mijne graag. Heb ook Bose quietcomfort headphones, die ook vrij aan de prijs zijn.. en die gebruik ik nog steeds het meest als ik bijv schoonmaak of ga reizen.
Maar de airpods liggen bij mij altijd in de auto voor bellen of als ik aan het werk ben, dan kan ik de Bose headphones niet op.

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Airpods miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 07:05

Ik heb ze verleden jaar aan mezelf kado gedaan en dit was het beste kado ooit. Ik gebruik ze heel veel, onderweg naar stal tijdens het wandelen, tijdens het uitmesten, op de bank om mijn katten niet te storen en inderdaad tijdens het schoonmaken. Ik ben er echt heel blij mee.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41530
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 07:23

Nagini schreef:
fotolijstje schreef:

Is niet bij de officiële apple store gekocht maar via belsimpel. Die heeft andere beleid anders was ik wel (misschien) zwaar de sjaak :')


Weet niet of het hygienisch is om ze te ruilen nadat ze in je oor zijn geweest?

Ze zijn het zeker wel waard hoor. Gebruik de mijne graag. Heb ook Bose quietcomfort headphones, die ook vrij aan de prijs zijn.. en die gebruik ik nog steeds het meest als ik bijv schoonmaak of ga reizen.
Maar de airpods liggen bij mij altijd in de auto voor bellen of als ik aan het werk ben, dan kan ik de Bose headphones niet op.

Maakt niet uit, afhankelijk van waar je ze koopt worden ze waarschijnlijk vernietigd :').

rowindie
Berichten: 599
Geregistreerd: 17-12-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 07:34

Ik kan echt niet meer zonder airpods :+ Heb de normale variant (niet de pro dus) sinds de release en die doen het nog steeds prima. Al heb ik sinds een aantal weken ook de pro en die vind ik zelf nog fijner.

Het is zeker veel geld maar in mijn ogen is het t wel waard. Merk wel dat ik t minder comfortabel vind worden als ik airpods te lang in heb..

fotolijstje

Berichten: 2702
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Airpods miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-21 07:55

Ik ga ze echt mega veel gebruiken, zijn ze ook veilig mer fietsen? Dat ze er niet zomaar uitvallen. De vorm earbuds dus wou ik sowieso maar de meeste hebben knopjes en geen swipe/tik functie of ze zijn bijna net zo duur.

"Why should I be frightened of dying?
There's no reason for it, you've gotta go sometime"

rowindie
Berichten: 599
Geregistreerd: 17-12-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 07:58

Ja hoor blijven gewoon zitten :) Wel opletten met regen..

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 08:00

Ik zweer erbij, heb de pro versie en gebruik ze bijna dagelijks voor richting m’n werk in Den Haag (fiets en trein), ik zou niet meer zonder willen en kunnen :D. Zodra deze kapot gaan, hopelijk duurt dat nog even, komen er ondanks die dure prijs gewoon weer nieuwe :). Ruis is heerlijk te onderdrukken!

[o]


Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Airpods miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 08:02

Ruis onderdrukken is niet zo verstandig op de fiets. Iets om in gedachten te houden.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Selina

Berichten: 14248
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Airpods miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 08:06

Bij mij blijven ze gewoon zitten met fietsen en zelfs paardrijden. Voordeel van oortjes tov een koptelefoon is dat je ook 1 oortje kan gebruiken.

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl

Eapy

Berichten: 1729
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 08:14

Ik ben super blij met mijn AirPods en vind ze elke euro waard. Heb ze nu 2,5 jaar en niet bepaald mega voorzichtig mee geweest, ze doen het nog perfect. Ik vind de bewegingsvrijheid die je hebt super fijn. Je hebt er echt wel een tijd plezier van.

Edit: aanvulling, ze blijven beter zitten dan alle andere oortjes die ik geprobeerd heb, maar dat kan aan de vorm van mijn oor liggen. Ze kunnen ook goed tegen een regenbui.

Keep your hopes up high and your head down low
Extra 25-04-2000 — 16-09-2023. Wij, voor altijd.

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 08:19

Niobe schreef:
Ik gebruik ze ook op mijn Windows computer zelfs!

Ik vind ze fantastisch <3 ik heb airpods gehad, die vond ik al super, maar vanwege de ruisonderdrukking ben ik overgestapt naar de pro.

Mijn dochter gebruikt ze idd ook op haar laptop, idd ook windows

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: katinker, PuurPaard, Tess__ en 109 bezoekers