Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Cynn
Fotograaf

Berichten: 14457
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 22:40

Hier helemaal niets gelukkig.. wat bizar dat ze bij jullie zo belachelijk vroeg beginnen met vuurwerk.. afschaffen die handel!

Hier sinds een uur ineens ontiegelijke buikpijn. Kan niet meer rechtop zitten/staan. Niet normaal. Maar waar t vandaan komt..

Ros Fotografie
Website × Instagram × Facebook
Bianca (bietjuhh) † 27'03'1992 - 13'09'2012


SdaphneS

Berichten: 11417
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 23:30

Dat ik wil slapen, maar de bovenburen blijkbaar een feestje hebben boven mijn slaapkamer. Het is niet eens een herrie, maar mannen met zware stemmen blijkbaar en die hoor ik nu dus.

Zebrastreep

Berichten: 9689
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 00:23

Uhm niet om heel vervelend te zijn maar eigenlijk denk ik dat jullie blij mogen zijn dat het nu pas begint met vuurwerk. Hier is het standaard elke zaterdag en vaak ook nog wel op een andere dag. Vanavond gaat het er behoorlijk extreem aan toe als ik de knallen hoor door geluiddichte oordopjes en ik ook nog een filmpje kijk...

Onze hond is er ook hartstikke benauwd voor. We weten ook niet wie hier verderop in de buurt het afsteekt

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 00:25

Hier gaat het inderdaad ook het hele jaar door. De ene wijk is erger dan de andere, maar bijna overal is er minimaal wekelijks vuurwerk.

Ik erger me aan mijn been en knie, ik kan er amper op staan :(

LaPluche

Berichten: 1954
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 05:08

Al een dik half uur klaar wakker. Wat is er mis met mij? Waarom kan ik niet uitslapen?

Kairos
Berichten: 2693
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 06:42

Dat er mondeling een verkeerde starttijd is gezegd, waardoor ik net voor de deur stond, terwijl er nog niemand was met een sleutel, een half uur te vroeg := Als er straks iemand commentaar heeft op het maakt niet uit wat, dan ga ik weer naar huis denk ik _O-

~ The comeback is always stronger than the setback ~

DeEenhoorn
Berichten: 2935
Geregistreerd: 23-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 07:49

Kairos schreef:
Dat er mondeling een verkeerde starttijd is gezegd, waardoor ik net voor de deur stond, terwijl er nog niemand was met een sleutel, een half uur te vroeg := Als er straks iemand commentaar heeft op het maakt niet uit wat, dan ga ik weer naar huis denk ik _O-

Start je toevallig in blokker een springparcours? Heel benieuwd aangezien ik daar parcourshulp ben vandaag hahaha

*vindt het een remarkabele doelstelling*
FNRS proeven: F11 +1

Zebrastreep

Berichten: 9689
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 10:40

Rotnacht gehad

Beroerd , buikpijn en pijnlijke benen %) En dan natuurlijk het halve huis op de kop op zoek naar een ibuprofen. En dan nog bijna even flauwvallen.... Zucht leuk hoor vrouw zijn :')

Positieve is dat we het ergste nu weer hebben gehad.

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush

fotolijstje

Berichten: 2689
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 10:45

Zooo misselijk %)

"Why should I be frightened of dying?
There's no reason for it, you've gotta go sometime"

Telpeva

Berichten: 14597
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 11:09

Even in een spoiler voor mensen met een gevoelige maag :') betreft voedsel wat slecht viel
Spoiler:
Ranzige koffie... De eerste paar slokken smaakten twijfelachtig, maar onder het motto koffie is koffie toch opgedronken. Maar die laatste 2 slokken... Mijn hemel ik ben nu een kwartier later nog steeds aan het kokhalzen gatver de gatverdamme

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

Kairos
Berichten: 2693
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 11:32

DeEenhoorn schreef:
Kairos schreef:
Dat er mondeling een verkeerde starttijd is gezegd, waardoor ik net voor de deur stond, terwijl er nog niemand was met een sleutel, een half uur te vroeg := Als er straks iemand commentaar heeft op het maakt niet uit wat, dan ga ik weer naar huis denk ik _O-

Start je toevallig in blokker een springparcours? Heel benieuwd aangezien ik daar parcourshulp ben vandaag hahaha

Nope haha, gewoon bij mijn werk :')

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Myfairytale
Berichten: 5367
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 12:39

Aan dat ik een andere bench voor de hond wil, maar niet wat er standaard allemaal verkocht wordt en ook nog niet precies weet wat dan wel.
Het moet zijn veilige plekje zijn hij moet er niet uit kunnen, maar mag ook niet teveel dat gevoel geven dat ik hem opsluit zeg maar.
Hij heeft nu een gewone bench (en dat is echt zijn plekje), maar vind dat zo lelijk.

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 16:12

Rood monster met bijbehorende krampen

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 16:40

Mensen op de golfbaan die denken dat ze na 2-3 golflessen kunnen golfen (kan niet, onmogelijk) en die dan op de drukste golfdag van de week een rondje gaan golfen hannesen en een enorme file vol met gefrustreerde mensen creëren….. -:(-

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41326
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 16:52

De reclame van Always. Alsof je opeens een handicap hebt wanneer je ongesteld bent en dat het knap is dat je gewoon je ding blijft doen :?.

Kookaburra

Berichten: 5334
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 16:56

Iemand biedt op de plaatselijke weggeefhoek een klein plastic hamsterkooitje aan. Jongens, dat ding is helemaal niet geschikt voor hamsters :=

Nyaleti

Berichten: 5996
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 17:15

M'n moeder is volledig gevaccineerd en net positief getest. Ik zoek op wat ik moet doen als huisgenoot: "U bent volledig beschermd als je 2 vaccinaties hebt gehad." Ja dus niet hé vriendjes. :=

hagelslag
Berichten: 8931
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 17:16

Nyaleti schreef:
M'n moeder is volledig gevaccineerd en net positief getest. Ik zoek op wat ik moet doen als huisgenoot: "U bent volledig beschermd als je 2 vaccinaties hebt gehad." Ja dus niet hé vriendjes. :=


Je bent beschermd voor een extremere verloop van corona.
Mijn moeder ligt sinds vrijdag met een longontsteking in het ziekenhuis.
Tot dusver is ze ook in quarantaine en gaan ze van corona uit

En ja ze is geënt.
Maar ze heeft meerdere medische aandoeningen


chanicha

Berichten: 12090
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 19:11

Dat ik zo gespannen ben of we het appartement, dat we heel graag willen, krijgen :):)
We staan eerste van de 101 en nu is het afwachten of de papieren qua inkomen goedgekeurd worden.

On bended knee is no way to be free……
Ter ere aan Peter R. De Vries.

ZaZu Curacao vakantiestudio’s/appartementen verhuur, kijk op Instagram!

wyoming

Berichten: 2478
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 19:57

Hoofdpijn, barstende hoofdpijn.

<3 30-07-2014 <3 12-06-2018 <3

fotolijstje

Berichten: 2689
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 21:34

Ik heb helemaal geen zin in school, de les stof is super interessant hoor daar niet van maar de lessen zijn zo saai en mijn klas is ook niet leuk

"Why should I be frightened of dying?
There's no reason for it, you've gotta go sometime"

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 21:36

Cowboy55 schreef:
Mensen op de golfbaan die denken dat ze na 2-3 golflessen kunnen golfen (kan niet, onmogelijk) en die dan op de drukste golfdag van de week een rondje gaan golfen hannesen en een enorme file vol met gefrustreerde mensen creëren….. -:(-



Is dit geen verantwoordelijkheid van de golfbaan?

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 21:58

poes schreef:
Cowboy55 schreef:
Mensen op de golfbaan die denken dat ze na 2-3 golflessen kunnen golfen (kan niet, onmogelijk) en die dan op de drukste golfdag van de week een rondje gaan golfen hannesen en een enorme file vol met gefrustreerde mensen creëren….. -:(-



Is dit geen verantwoordelijkheid van de golfbaan?


In de VS zeggen ze dan: “I’m invoking the 5th Amendment, my right to remain silent”. :D
De mensen die ‘mijn’ golfbaan runnen zijn leuke mensen……maar het zijn zelf geen golfers. Dus ze snappen ‘t niet.

Voor de paardenmensen: stel je voor je hebt een springparcours voor 10 paarden op 100-120 cm. En als iedereen een ronde gedaan heeft moeten alle hindernissen afgebouwd worden naar 50 cm voor die ene beginner op de Shetlander. En daarna moet alles weer naar 100-120 cm. En daarna…..enzovoort. Zeer irritant.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Ineke2

Berichten: 33036
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 00:30

Dat ik mij gewoon heel slecht voel. Alles gaat in principe heel goed, maar ik ben gewoon moe van alles. En nu voel ik mij daar dan weer extra slecht over, want ik heb in feite niks om mij slecht over te voelen.

Gisteren sliep ik overigens pas om kwart over 5 in de ochtend. En nu is het half 2… De wekker gaat weer vroeg zucht.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 05:19

Dat het weekend alweer voorbij is en dat ik mijn wekker niet gemist heb de laatste twee dagen :z

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl