Clooney weer thuis: een blik op zijn carrière

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26213
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Clooney weer thuis: een blik op zijn carrière

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-21 20:30

*Bokt.nl
Algemeen

Afbeelding
Clooney en Martin Fuchs tijdens de Olympische Spelen in Tokio.
Foto: Christophe Taniére/ FEI/ Flickr


Clooney, officieel Clooney 51, hét toppaard van de Zwitser Martin Fuchs. Iedereen kent hem inmiddels. De schimmel bracht hem vele mooie successen in de springsport. Met als hoogtepunt natuurlijk de Olympische Spelen van Tokio 2020, afgelopen augustus. Het duo behaalde een 16e plek individueel en werden 5e plek het Zwitserse team. Helaas ging het halverwege augustus mis: een glijpartij in de wei zorgde voor een humerusfractuur, oftewel een breuk in de bovenarm van het paard, rechtsvoor. De 15-jarige Westfaler ruin van Cornet Obolensky werd naar een kliniek in Zurich gebracht voor behandeling. Intussen gaat het goed met de ruin en is hij weer thuis, in zijn eigen stal. Daar kreeg hij een heel warm onthaal. Zijn sportcarrière is nu voorbij, maar Martin Fuchs hoopt dat hij nog een mooi pijnloos leven in de wei zal kunnen leiden. Ook de FEI staat stil bij het feit dat het paard weer thuis is, dit doen zij met een video waarin de sportieve hoogtepunten van de combinatie te zien zijn:





Gerelateerd bericht: [VN] Warm onthaal voor Clooney

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _Tarzan, agesus, amaniblauw, anjali, ardanwan, Facebook, ogidni, Punz en 100 bezoekers