Harmonie in chaos vinden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-21 20:56

Morgen gaat Joy de grote wijde wereld verkennen dus afgelopen zondag hebben we nog eens foto's gemaakt van hem.
De moeder van Joy heb ik geboren zien worden. <3 Hij is dus de 2e generatie die ik zelf gefokt heb. Ik hoopte eigenlijk op een merrie maar ze moest er perse een jongetje van maken... Maar wát voor een jongetje. :+: Joy is een zoon van Cassanova du bois. Rêve (zijn moeder) is dan weer een dochter van Ismir du Tilleul. De bedoeling was om een grote D pony te fokken maar ik denk dat ie ietsje groter gaat worden tenzij hij ergens een pauze in gaat gelasten. :+ Indien hij groter wordt is dat overigens helemaal geen probleem. België kent geen E maat en hij is hoe dan ook niet voor verkoop dus alles boven de 1.40 is goed voor mij. :)) (er van uit gaande dat ie geen genetische records gaat breken en onder de 1.60 blijft. :') Als ie groter wordt dan zijn moeder moet ik een nieuw krukje kopen. :)) )

1.Afbeelding
Hij bemoeit zich graag met alles. :j (en aapt zijn nonkel Sam graag na.)
2.Afbeelding
Ze heeft heus geen evenbeeld van zichzelf gemaakt hoor. :+ De aftekeningen op zijn achterbenen zijn exact hetzelfde als die van Rêve alleen in spiegelbeeld. _O-
3.Afbeelding
4.Afbeelding
Het was best warm dus veel meer activiteit dan dit zat er niet in. _
5.Afbeelding
Om ze naar de grote weide te brengen moeten ze een stukje over straat. Dat betekent dat Joy dus al van vroeg in zijn leven elke dag een stukje mee wandelt over straat. :j Dat deed hij eigenlijk vanaf de 1e keer alsof hij nooit anders gedaan had. Hij is niet zo heel snel onder de indruk van dingen.
6.Afbeelding
Nog een kort sprintje de weide in. :j
7.Afbeelding
8.Afbeelding
9.Afbeelding
10.Afbeelding
11.Afbeelding
Nonkel Sam is echt een heilige met 'm. :+:
12.Afbeelding
13.Afbeelding
14.Afbeelding
Mijn bedoeling was eigenlijk om ze alle drie naast elkaar te krijgen maar dat bleek een onmogelijke opdracht te zijn. _O-
15.Afbeelding

Ik heb (IMO) nog wat mooie foto's maar die zal ik in één van de volgende berichten plaatsen. O:)
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 05-03-22 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: In overleg aangepast

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Maflinger_S
Berichten: 12138
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 21:03

Ja, ja, de kleine ondeugd gaat op kamers ...

Dat ie maar mooi mag opdrogen!

(Altijd fijn zo'n group hug, vooral als ze daardoor niet mooi op de foto komen. Maar group huggen is gewoon zo gezellig.)

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

StellaMay

Berichten: 520
Geregistreerd: 06-02-12
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 21:06

Kijk die billen nou joh, op foto 10! <3
Wat een heerlijk mannetje, zo met dat vachtje en dan zijn 4 witte benen.
Daar krijg je een hele mooie aan. Ik wens hem alvast veel plezier toe in de grote, wijde wereld <3

-Is 4 a lot?
Depends on context. Money no, murders yes.


------------------------------------------------------------------------
28-07-2001 ~ 14-03-2013 †♡
03-03-1929 ~ 02-08-2013 †♡

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 21:15

Sam gaat hem zowaar nog missen! :P Knappe kudde heb je daar. Succes morgen!

mala26

Berichten: 4970
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 21:19

Jeetje wat is hij al weer groot. En wat heeft ie toch een aansprekend hoofd. Hopelijk bevalt zijn nieuwe kamer hem goed en mag hij een grote jongen worden.

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-21 23:17

Maflinger_S schreef:
Ja, ja, de kleine ondeugd gaat op kamers ...

Dat ie maar mooi mag opdrogen!

(Altijd fijn zo'n group hug, vooral als ze daardoor niet mooi op de foto komen. Maar group huggen is gewoon zo gezellig.)

_O- Het ging letterlijk zo: "Alé ezels! Ga nu mooi langs elkaar staan!"
Joy; "Wat baasje? Knuffel?!! Sure!" :roll:


StellaMay schreef:
Kijk die billen nou joh, op foto 10! <3
Wat een heerlijk mannetje, zo met dat vachtje en dan zijn 4 witte benen.
Daar krijg je een hele mooie aan. Ik wens hem alvast veel plezier toe in de grote, wijde wereld <3

Ik klaagde tegen een vriendin die zei dat twee zakken wholegain veel effect moesten hebben dat ik aan zak 3 zit (voor Rêve) waarop mijn vriendin "heb je die kont van die kleine al gezien?!" _O- _O- Through the lips straight to the hips geldt ook voor veulens. _O-


culaccino schreef:
Sam gaat hem zowaar nog missen! :P Knappe kudde heb je daar. Succes morgen!

:j Ze hadden een momentje terwijl ik zat te klooien:
Afbeelding


mala26 schreef:
Jeetje wat is hij al weer groot. En wat heeft ie toch een aansprekend hoofd. Hopelijk bevalt zijn nieuwe kamer hem goed en mag hij een grote jongen worden.

Ik hoop ook dat hij happy is daar. :j Als hij het niet goed doet, dan komt hij gewoon weer terug en zoeken we een andere oplossing. Heerlijke kop heeft ie he. :+:

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Ayasha
Blogger

Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-21 21:27

Zo, de kleine man staat bij zijn vriendjes. We hebben Rêve en Sam op stal gezet en Joy rechtstreeks de vrachtwagen op. We hebben een 2 paards vrachtwagen en ik ben bij hem in de vrachtwagen gebleven (achter het schot). Eenmaal daar aangekomen brak zijn halster ineens, hij schudde zich uit en zijn halster gesp knapte. De vrachtwagen is vrij nieuw met als gevolg dat ik hem nog niet "ingeladen" heb. Dus geen extra halster bij. :\ Ik heb altijd een lang touw dus op de vrachtwagen een halster geknutseld van het touw en zo met hem rond gestapt daar op het terrein tot de eigenaar buiten kwam. Toen ik zei dat zijn halster geknapt was zei ze "oh maar zet hem dan maar even in een lege stal hoor!"

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dus Joy ging op stal. Daar was ie niet zo happy. Zijn eerste ontsnappingspoging bestond uit graven. Toen hij na den paar pogingen begreep dat het stro wel op schoof maar dat hij verder nergens kwam bedacht hij dat hij misschien over de stalwand heen kon. :+ Kort nadat hij zo naar omhoog aan het kijken was begon ie wat te steigeren enz. Een van de andere nieuwelingen zijn eigenaar vroeg toen ik buiten kwam hoe het met hem ging en ik zeg "Oh, Joy is zijn ontsnappingsplan aan het verfijnen."
Toen keek ze me een beetje raar aan. Dat doen paardenmensen wel vaker. :') Ik panikeer niet snel genoeg denk ik. :))

Toen de hele bende verzameld was (dat duurde even wegens baasjes van andere veulens die wel een beetje aan het panikeren waren.) konden we vertrekken. Oorspronkelijk was de bedoeling dat mijn man met Joy zou lopen maar die heeft het veulen van een vrouw over genomen die onzeker was met hem. Dus Joy en ik gingen met ons tweetjes voorop. :+: Man wat ben ik trots op dat veulen. :+: In zijn up, voor het eerst zonder mama en gewoon voorop met mij als enige steun zodat de rest van de bende (die op 1 na daar geboren zijn) kon volgen. :+:

Eenmaal in de weide gingen ze natuurlijk los en ik stelde tot mijn opluchting vast dat ik niet de enige paardenouder was die stond te filmen. :)) Er gebeurde nog een klein accidentje waarbij de bocht slecht genomen werd en Joy, die aan de buitenkant liep, werd, vrij letterlijk, de weide van de buurvrouw in geduwd. := :)) Dus Joy gaan op halen en weer in de groep gezet. _O- Buurvrouw in kwestie was niet zo onder de indruk toen Joy voor haar door geduwd werd. :)) Daarom was die merrie langs de veulenweide gezet, omdat zij heel rustig is. Ze trok zich er ook vrij weinig van aan dat ik Joy weer kwam op pikken. _O-

Vanaf dat punt liep het allemaal goed. Joy heeft het samen met de volbloed het langst vol gehouden met rennen. Toen wij ook nog eens weg gingen toen hij rustig stond te grazen kreeg hij opnieuw even een momentje. Maar we konden uit het zicht hem even in de gate houden en hij kalmeerde weer. Toen zijn we vertrokken. Heb een appje gekregen dat ze heel rustig staan met zijn vieren. :j

Hier zijn de filmpjes. Ik heb gefilmd tot mijn gsm uit viel. :o
https://youtube.com/playlist?list=PLvgb ... z_pUNIJKKW

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 21:42

Kijk hem gaan <3 Mooie plek heeft ie daar. Fijn dat het allemaal goed is verlopen!

Rocamor

Berichten: 10732
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 22:06

Zo, dus het jong is op kot?

Maar alle kriebels nog aan toe, wat een bonk van een veulen is het ook....

Ben benieuwd wie de ander het meest mist. Jij hem of hij jou / jullie.

Hoe is het met de achterblijvers nu?

Rockes <3

Ayasha
Blogger

Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-21 22:53

Ze staan rustig hooi te eten. :j Ik denk dat ik er al bij al nog het meeste last van heb. _O- Mijn baby niet meer thuis.. := Als ik ze op stal haal dan ga ik elke avond als ik de dekens wissel even met een borstel over ze heen, antiklitspray in de staarten en die even uit kammen, Joy werd in die routine gewoon mee genomen. (hij is dus ook al gewend aan spray) Vanavond maar twee staarten. := :+

Kreeg net een appje dat één van de eigenaren nog even is gaan kijken en dat ze met z'n vieren in de schuilstal stonden. :+: Ze hebben dus duidelijk besloten dat ze het met elkaar moeten doen en dat ze dus elkaar gaan steunen. :+:

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Maflinger_S
Berichten: 12138
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 08:04

Band of brothers.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

LDRD

Berichten: 9868
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 08:07

Wat een knapperd is dat! En ook zo fijn bewegen <3 .

ikkedus
Berichten: 3241
Geregistreerd: 24-09-05

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 09:06

Lekker clubje bij elkaar zo. En inderdaad: man die kleine heeft powerrrrrr! :D
Wat zijn die losse palen in het land? Dat krijg ik wel een beetje de zenuwen van.

[o]

Devic
Berichten: 1038
Geregistreerd: 04-04-20

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 09:19

Allemachtig wat een fantastisch beest. Ik hou echt van dit soort paardjes, niet te groot maar wel met body, nuchter met een tikje brutaliteit.

Als je hem ooit weg doet mag je een pb sturen ;)

Ayasha
Blogger

Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-21 11:32

Maflinger_S schreef:
Band of brothers.

:j Ze zijn de nacht goed door gekomen, dus het "ergste" is voorbij denk ik. :j Rêve was toen ze op stal kwam nog wel heel even aan het zoeken (ze snapte niet goed dat Joy niet mee kwam denk ik.) maar ze at wel gewoon.


LDRD schreef:
Wat een knapperd is dat! En ook zo fijn bewegen <3 .

ja he. :+: Nu heb ik éindelijk die draf op film! _O- Hier thuis gunde hij me dat nooit. >;) :))

Ikkedus: Da's van de vlaamse watermaatschappij. Daar mogen ze dus niet aan komen helaas. Het is overigens maar 1 paal en die staat niet los. Daar hebben we nu wel een grote voerzak om heen gedaan zodat ze die niet over het hoofd zouden zien overigens. Tenminste, als geen van de hengsten met die voerzak is gaan lopen inmiddels. _O- Waar zie jij losse palen?

Devic: Wat een mooi compliment! Ik ga je helaas wel teleurstellen. Zelfs als ik zelf te overlijden kom is voor deze jongeman wat geregeld. :o

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Maflinger_S
Berichten: 12138
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 11:55

Nou, echt hè, op deze filmpjes kan je pas goed zien hoe makkelijk hij beweegt. Sterkt mij weer in mijn besluit dat ik echt maar een klein beetje van hem nodig heb. :9

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey


BritHittepit

Berichten: 2515
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 12:07

Wauwie, van in het begin al fan… zonder facebook mis ik dus toch ook een hoop leuke berichtjes van jou! Kan je zo nog eentje maken voor mij AUB? <3

You're not working on the horse, you're working on yourself!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-21 12:13

:+: En een kleine eervolle vermelding voor Sam en zijn moeder: Ze hebben hem fantastisch voorbereid op het studentenleven want Joy heeft zich moeiteloos tussen de andere veulens gevoegd. :+: Rêve heeft elke keer als we haar verplaatsen (dus van stal naar weide of andersom) wel nog de gewoonte om even haar verbazing/zorgen te uiten over het feit dat er eentje mist.. Maar ze kalmeert ook heel snel. Het lijkt alsof ze altijd even wil zeggen van "he, waar is mijn kleintje?" en zich dan herinnert dat die er net ook al niet was. :(:)

Maflinger: _O- Zijn huidige gedrag is vooralsnog veelbelovend voor het mogelijk maken daarvan. :D Hij was echt veruit de rustigste van alle veulens aan de hand ondanks dat hij ook de jongste was en één van de enige die van een ander terrein af kwam.

Kay_Kim: geen facebook meer?
Ooit wordt er nog eentje gefokt met Rêve maar het probleem is dat ik niks kan verkopen. _O- _O- Dus je hebt er niks aan als ik nog zo eentje laat produceren. :)) :))

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

BritHittepit

Berichten: 2515
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 12:15

Ayasha schreef:
:+: En een kleine eervolle vermelding voor Sam en zijn moeder: Ze hebben hem fantastisch voorbereid op het studentenleven want Joy heeft zich moeiteloos tussen de andere veulens gevoegd. :+: Rêve heeft elke keer als we haar verplaatsen (dus van stal naar weide of andersom) wel nog de gewoonte om even haar verbazing/zorgen te uiten over het feit dat er eentje mist.. Maar ze kalmeert ook heel snel. Het lijkt alsof ze altijd even wil zeggen van "he, waar is mijn kleintje?" en zich dan herinnert dat die er net ook al niet was. :(:)

Kay_Kim: geen facebook meer?
Ooit wordt er nog eentje gefokt met Rêve maar het probleem is dat ik niks kan verkopen. _O- _O- Dus je hebt er niks aan als ik nog zo eentje laat produceren. :)) :))


Hij is echt FAN-TAS-TISCH! Ben wat aan het rondkijken voor een leuke E! Maar wat een prijzen 8)7

You're not working on the horse, you're working on yourself!

Devic
Berichten: 1038
Geregistreerd: 04-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 12:32

Ayasha schreef:
Devic: Wat een mooi compliment! Ik ga je helaas wel teleurstellen. Zelfs als ik zelf te overlijden kom is voor deze jongeman wat geregeld. :o


Snap ik :D Heerlijk dier, hij doet me denken aan mn eigen paardje. Stevig maar zonder lomp of log te worden in hun beweging, lenig. Tikkeltje brutaal en dominant maar zó loyaal en daardoor fantastisch om mee te werken. Dit soort paardjes voldoen echt aan mijn ideaalbeeld, helaas zijn ze zeldzaam. Ik ben nu al benieuwd hoe hij het over een paar jaar onder het zadel gaat doen

Ik zou zeggen, wees er zuinig op, maar dat is een overbodig advies geloof ik ;).

Ayasha
Blogger

Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-21 22:36

Ik denk dat ik Rêve te zeer gewend ben om Joy dominant te vinden, (Rêve is extreem dominant.) Joy is voor mij een heel meegaand dier. Maar inderdaad, hij is stevig maar niet lomp, mijn type is dit ook helemaal. :+: Er werd een klein beetje ‘typisch’ gereageerd op hem in 1e instantie door de eigenaren van de andere veulens (allemaal dressuurveulens, het vosje dat steeds bijj Joy loopt is bv v quarterback.) maar eens ze hem zagen bewegen en hij ze één voor één ging charmeren wilden ze plots allemaal weten wat voor bloed hii voert. :D een vriendin zei heel mooi; ‘je ziet wat hij niet is (‘typische’ dressuurwarmbloed.) maar niet echt wat hij wél is. :D
Dat vleugje mysterie is nou deel van zijn charme. Hij is gewoon Joy. :+:

Toen we vandaag gingen kwam hij hinnikend naar ons toe, :+: hij wilde meteen knuffels! :+:

Zijn nieuwe beste vriend waarbij we even hebben moeten vangen om hem zijn halster weer om te doen (Is nog niet veel in de hand geweest. Natuurlijk is het uitgerekend die wat zijn halster uit doet.) is nog niet helemaal afgekicked van de melk:
https://youtube.com/shorts/v7gGRJkmv14?feature=share
Joy is echt een engel van een veulen... <3

Behalve als ze lelijk op hem doen, de zwarte is nogal een baasje en had hem al twee keer weg gejaagd. Wat niet op film staat is dat Joy de 3e keer heel lief en beleefd ging vragen of hij asjeblieft bij haar aan de bak mocht, en toen ze dat accepteerde kieperde hij de hele bak om. :=
Voor de goede orde kreeg ie de bak ook nog naar zijn kop. :=
https://youtube.com/shorts/t1oHZc85XzM?feature=share.
(Die wortel wat de zwarte uit het gras vist zat in die bak samen met brokjes.)

De eigenaar van de zwarte stond bij me en zei na een paar minuten ‘gooide ie nu die bak naar hem toe?’
Ehm.. ja.... :+
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het zijn allemaal paarden veulens en Joy is in maanden de jongste, al bij al valt het goed mee hoeveel kleiner hij is. (Ik was een beetje bang dat hij het onderdeurtje zou zijn.)
Vinden jullie het leuk als ik hier een beetje zijn volg topic van maak?
Heb hem ook op gegeven voor de veulenverkiezing. :o
Hij zal niet super hoog eindigen maar ach, hij mag wel een beetje in het zonnetje gezet worden. :+;

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Devic
Berichten: 1038
Geregistreerd: 04-04-20

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 00:48

Ik zou hem zeker volgen!

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 05:21

Ik volg zeker.
Vind hem prachtig.

En wat een draf zit erop <3

Bij de verkiezing weet ik van gisteravond al wie mijn stem krijgt... Ik volg maar 2 hengstveulens op bokt :D

Leef en laat leven.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-21 18:07

Joy voelt zich helemaal thuis want niet alleen haalt hij zijn streken weer boven. Hij leert ze ook met liefde aan de andere veulens. :))
Afbeelding
Afbeelding

Aan zijn eetlust mankeert het niet. Nadat ie de bak naar de kop kreeg heeft ie nu respect voor Joy :')
Afbeelding

En ze liggen regelmatig heerlijk te maffen:
Afbeelding


Joy is wel een beetje verwijfd kennelijk want de zwarte probeerde vandaag kennelijk ook al bij Joy te drinken. >;)

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 18:26

Zalig. Die ligfoto is leuk. Enkele kiezen duidelijk voor het zachte en warme hooi om op/tegen te gaan liggen.
Of zijn gewoon lekker lui en willen liggend eten :+

Leef en laat leven.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EmptyWords, LB2003, Vagabondo en 51 bezoekers