Enquete + intervieuw. Wie helpt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Enquete + intervieuw. Wie helpt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:57

Hallo!

Ik moet voor school een sectorwerkstuk Misselijk houden, het thema is "Jeugdzorg". Nu heb ik mensen nodig waarmeeik een intervieuw mag houden. Diegene moet alleen wel bij Jeugdzorg geweest zijn!
GEGEVENS WORDEN VERTROUWELIJK BEHANDELD!
Stuur maar een pbtje als je mee wilt doen met mijn intervieuw!
Binnenkort komt er ook nog een enquete aan, maar die ben ik kwijt B) Boos!
Alvast heel erg bedankt!!!


Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:55

Bij de politie kun je gaan vragen. Daar zijn op elke afdeling politiemensen belast met "jeugd". Of je vraagt naar mensen van JPP (zo heet dat in Brabant Zuid-Oost), die pakken jeugdproblematiek op. Of je vraagt naar"een "Halt"-medewerker?

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 10:53

Spreek anders een willikeurige marrokaan op straat aan die jij vind dat hij er een beetje fout uitziet. Knipoog (jeugdzorg zit naast ons....)

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 16:45

Ja, maar het gaat er nu om dat ik met een willekeurig iemand een intervieuw houd, niet met een instantie/ instelling... was het maar zo'n feest!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 16:56

Prima schreef:
Spreek anders een willikeurige marrokaan op straat aan die jij vind dat hij er een beetje fout uitziet. Knipoog (jeugdzorg zit naast ons....)

Daar hebben we Prima weer met zijn nutteloze bijdrage Verward

Mijn zus werkt bij Jeugdzorg, misschien wil zij wel een enquete invullen. Kan het haar wel vragen als je wil.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:35

nou, jou bijdrage is nuttig. Je moet wel lezen. Kijk het gaat om een willekeurig iemand, niet iemand geselecteerd, omdat hij bij de jeugdzorg werkt. DUs ik denk dat mijn bijdrage zelf nog nuttiger is geweest!! Tong uitsteken

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 00:12

hhhhmmmm ik doe het zelf ook vaak maar waarom komt er altijd persoonlijk commentaar op elkaar?

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 20:05

help!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 15:21

Anique_Vaandrig schreef:
Diegene moet alleen wel bij Jeugdzorg geweest zijn!

Daarom dacht ik dat mijn zus misschien met een jongere de enquete zou kunnen invullen? Of zelf?
Wat is willekeurig in dit geval? Ze zoekt toch op voorhand iemand?
Lijkt me iig nog nuttiger dan een willekeurige Marokkaanse jongere die er fout uitziet aanspreken Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Eve_16, Gea99, GoogleAdsense, Iloveiswan, Justme_Lisaa, MissJeanny, moonfish13, Paardennamen, rocky_1995, tinker_sally, Traiectum, vikawiek en 155 bezoekers