[Deleted]

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
snorkel1986

Berichten: 2984
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 11:32

_San87_ schreef:
Zojuist gefaald, broodje gehaald voor de lunch ;(.

En we moeten een nieuw dekbed, vind ik. Dus eind van de maand faal ik weer :=.


Waar om ben je een nieuw dek bed nodig.. kapot? Of minder mooi
vraag dat aan je zelf
# probeer je te helpen geen geld uit tegeven

Twan 26-11-2013
Luuk 17-8-2015

De sint kwam met de stoomtrein ozosnel na Nederland waar malle pietje kado tjes strooit langs elke kant


Depende

Berichten: 3513
Geregistreerd: 19-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 12:36

Tot nu toe heb ik de onnodige uitgaven deze maand weten te beperken tot € 55 (lunch met collega, cadeautje voor vriendin/collega en dat concertkaartje). Dat vond ik heel knap, maar toen bedacht ik me dat het 8 oktober is. :Y)

"Life, man. I can't guarantee perfection, but I can guarantee intrigue."

Because friends don't waste wine when there's words to sell

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: No Spend Challenge, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 12:45

Ik heb toevallig vandaag het dekbed van mij ouders ingepikt :)) Die gebruikten het niet meer sinds ze een nieuw bed in een andere maat hebben.

Wel al een keer bij Burger King gaan eten vorig weekend, dus ik heb ook al gefaald (en dat op de tweede dag van de maand :') )

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41326
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:05

snorkel1986 schreef:
_San87_ schreef:
Zojuist gefaald, broodje gehaald voor de lunch ;(.

En we moeten een nieuw dekbed, vind ik. Dus eind van de maand faal ik weer :=.


Waar om ben je een nieuw dek bed nodig.. kapot? Of minder mooi
vraag dat aan je zelf
# probeer je te helpen geen geld uit tegeven

Ons winterdekbed is te klein, of ik lig half koud, of hij.

snorkel1986

Berichten: 2984
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 17:48

_San87_ schreef:
snorkel1986 schreef:
[quote="_San87_"
Zojuist gefaald, broodje gehaald voor de lunch ;(.

En we moeten een nieuw dekbed, vind ik. Dus eind van de maand faal ik weer :=.


Waar om ben je een nieuw dek bed nodig.. kapot? Of minder mooi
vraag dat aan je zelf
# probeer je te helpen geen geld uit tegeven

Ons winterdekbed is te klein, of ik lig half koud, of hij.[/quote]


Oké nodig :)F

Twan 26-11-2013
Luuk 17-8-2015

De sint kwam met de stoomtrein ozosnel na Nederland waar malle pietje kado tjes strooit langs elke kant

tamary

Berichten: 29055
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 17:53

_San87_ schreef:
Ons winterdekbed is te klein, of ik lig half koud, of hij.

Mijn ouders hadden hetzelfde probleem en hebben al vrijwel hun hele getrouwde leven 2 eenpersoons dekens ipv 1 grote (mama rolt zich er in en papa heeft niks meer).
En kleintje er bij is goedkoper dan vervangen door een grote nieuwe (als nog beetje bespaard).

[o]
Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41326
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 18:01

snorkel1986 schreef:
Oké nodig :)F

*\o/*.


tamary schreef:
_San87_ schreef:
Ons winterdekbed is te klein, of ik lig half koud, of hij.

Mijn ouders hadden hetzelfde probleem en hebben al vrijwel hun hele getrouwde leven 2 eenpersoons dekens ipv 1 grote (mama rolt zich er in en papa heeft niks meer).
En kleintje er bij is goedkoper dan vervangen door een grote nieuwe (als nog beetje bespaard).

Dan moet ik dekbedovertrekken erbij kopen :=.

Wij gaan prima onder een lits-jumeaux, het winterdekbed is een kleine 2-persoons, dat past niet meer in t grote bed.

daantjuhhh

Berichten: 26790
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: No Spend Challenge, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 18:08

Ik heb gefaald -O-

Ik ben uitgenodigd op een borrel met de buurvrouw en wat andere vrouwen uit mijn buurt.

Ik ben hier alleen komen wonen 2 jaar terug en mede door Corona haast geen contacten hier.
Dus ik wil er morgen goed uit zien en heb dus net kleding gekocht. Ik wil alleen maar aardig gevonden worden _O-

Hahaha.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

tamary

Berichten: 29055
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 18:08

Je hebt dus een winter en een zomer dekbed? Waarom dan niet beide gebruiken? Groot sprei er over als extra misschien?

[o]
Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

EmptyWords

Berichten: 10487
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 18:11

tamary schreef:
_San87_ schreef:
Ons winterdekbed is te klein, of ik lig half koud, of hij.

Mijn ouders hadden hetzelfde probleem en hebben al vrijwel hun hele getrouwde leven 2 eenpersoons dekens ipv 1 grote (mama rolt zich er in en papa heeft niks meer).
En kleintje er bij is goedkoper dan vervangen door een grote nieuwe (als nog beetje bespaard).

Hier allebei een 2x2 dekbed voor onszelf. Ik maak een cocon van de deken en hij heeft het koud. Zo perfect opgelost

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41326
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 18:14

tamary schreef:
Je hebt dus een winter en een zomer dekbed? Waarom dan niet beide gebruiken? Groot sprei er over als extra misschien?

Omdat ik dan iedere keer twee hoeslakens om twee dekbedden moet doen :\.


tamary

Berichten: 29055
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Re: No Spend Challenge, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 18:26

Maar dat is wel gratis (vriend mee laten helpen?)

[o]
Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

SJP

Berichten: 164
Geregistreerd: 09-03-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-21 12:16

[Deleted]
Laatst bijgewerkt door SJP op 09-05-23 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

SJP

Berichten: 164
Geregistreerd: 09-03-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-21 12:18

[Deleted]
Laatst bijgewerkt door SJP op 09-05-23 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

SJP

Berichten: 164
Geregistreerd: 09-03-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-21 12:19

[Deleted]
Laatst bijgewerkt door SJP op 09-05-23 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Mizora

Berichten: 18071
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: No Spend Challenge, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 13:16

Ik ben duidelijk niet de enige waarbij het nog niet helemaal lukt. Het ging best goed, tot gisteren. Nu is het ook even poedersuiker, dus verklaarbaar is het wel. Gisteren de afspraak gemaakt om over een week (15/10) mijn hond in te laten slapen, en ik was er even helemaal klaar mee met geen geld uitgeven en netjes met de voorraad leven.

Dus ik heb makkelijk maar gezond eten gekocht, en chocola. Misschien wel een beetje veel chocola. Maar ook kwark en mozzarella. Want Noa wordt altijd zo blij van het kwark- en mozzarellawater. Dat giet ik altijd in haar voerbak en dat krijgt ze nu dus elke dag, bij voorkeur twee keer, eventueel met een lepel kwark zelf erbij. Mozzarella kan ze niet meer, alles wat vast is en groter dan een brokje levert stikgevaar op. En zelfs daarmee moet ik opletten en kan ik haar niet meer zo maar uit de hand voeren zonder het risico dat ze het eerst uit haar luchtpijp moet ophoesten.
En vrijdag uiteraard ook extra kosten, maar misschien bedenk ik donderdag nog iets dat ze lekker vindt en dan stap ik daar ook absoluut voor in de auto. Deze week is dus voor mijn doel even pauze.

Mijn laptop heeft een instortend toetsenbord en verdraagt geen los toetsenbord meer. Hierdoor doen o.a. de backspace en Q (alt 81 en alt 113) het niet meer, en voegt hij soms letters dubbel toe, of geeft hij ze juist niet door. Mijn tablet daarentegen heeft een overactieve autocorrect. Mijn teksten zijn daardoor wel eens een zooitje.

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: No Spend Challenge, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 13:36

Ik heb dit al gedaan van januari tot nu. Ivm een ww uitkering en noodzakelijke ( onbetaalde ) stage. Als ik eind deze maand mijn eerste loon krijg ga ik toch “ even” los.
Daarna weer normaal doen :')

Wel vind ik het leuk om te volgen.

Misschien leuk om te horen wat ik gedaan heb?
Leven van max 40 euro per week aan boodschappen. Ongeveer 15-20 euro per week aan benzine kosten en ik spaarde van het boodschappen geld dat ik overhield voor de kapper eens per 7-8 weken. ( alleen knippen )

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Wiwabalia

Berichten: 4688
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 13:45

Oeh, ik wil ook meedoen! Wellicht vanaf Januari, wij hebben een bruiloft te plannen en er moet nog best wat gespaard worden (het is inidegeval een mooi doel).

Nu gelijk meedoen gaat helaas niet, paardlief heeft nieuwe dekens nodig en ik kom kleding tekort, al koop ik ook geregeld 2de-hands. :)

Wiwabalia & Piroska <3

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: No Spend Challenge, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 19:13

Mizora :(:) sterkte met je hond, dan snap ik wel dat je haar dat even geeft.

Ineke, maar je kunt wel zeggen 15-20 euro benzine per week maar je moet soms bepaalde dingen en hoe los je dat dan op als je geen benzineversie meer hebt? En met deze prijzen kom je dan helemaal niet ver meer :=

Ik ben vandaag bij de Action geweest en heb allen gekocht wat ik nodig had *\o/* En zelfs nog iets teruggebracht. Goed bezig van mezelf :+

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 19:28

Fitzroy schreef:
Ineke, maar je kunt wel zeggen 15-20 euro benzine per week maar je moet soms bepaalde dingen en hoe los je dat dan op als je geen benzineversie meer hebt? En met deze prijzen kom je dan helemaal niet ver meer :=

Ik heb het dan ook over de afgelopen 9 maanden. En dit was gebaseerd op heen en weer rijden tussen thuis en mijn stage en af en toe een extra ritje.

Nú ben ik momenteel nog goedkoper uit met mijn benzine, omdat ik in mijn nieuwe baan volledig thuiswerk tot in elk geval begin januari.
Wanneer ik vanaf januari wel naar kantoor ga, ga ik met het OV en die kosten krijg ik volledig vergoed.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

nuscaniels

Berichten: 1967
Geregistreerd: 17-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 20:09

Dat is geluk hebben met de benzine, hier elke 1.5 week een volle tank wat bij mij 85 euro is.
Nou kan ik net over de grens in Duitsland tanken maar dan moet ik het wel goed kunnen plannen qua werk anders loont het niet.

Boodschappen zit ik ong op 15 a 20 euro per week, dat is 1 pers, 1 hond en 3 katten. 1x per maand rond de 50 a 60 als ik het katten en hondenvoer voor de hele maand koop

Het leven is als een kerstmuts

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: No Spend Challenge, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 07:33

Ik heb geen omkijken naar brandstof ( leaseauto van de zaak )

En dat is maar goed ook, want momenteel rij ik een tank per week weg naar mijn paard in Brabant :))

Nog steeds niks anders dan eten gekocht deze maand. :P Morgen wel mijn nagels laten doen. Dat doe ik iedere 4 weken. Dus ik ga morgen wel zondigen.

SJP

Berichten: 164
Geregistreerd: 09-03-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-21 15:58

[Deleted]
Laatst bijgewerkt door SJP op 09-05-23 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Mizora

Berichten: 18071
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: No Spend Challenge, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 17:06

Ik ben 10 dagen losgegaan, maar heb het afgelopen maandag weer opgepakt. één van de dingen die ik gekocht heb de afgelopen dagen (behalve gezonder en ongezonder vers(erig) eten) is heel veel gedroogd voedsel bij pit-pit.com.

Het was een mooie manier om te snoepen(/vreten) zonder dat er daadwerkelijk calorieën naar binnen gingen. Ik heb voornamelijk gedroogd fruit, droogbonen en (pseudo)noten gekocht. Maar ook nep-chocomel: rijsteiwitpoeder, cacao en suiker (die in de supermarkt). Daarnaast heb ik psylliumvezels (ook voor mensen gezond :p ), kokosrasp (valt dit onder fruit of noot?) en tarwezemelen gekocht. Oh, en losse thee (witte en appel).

Dat was een ietwat angstaanjagende rekening. Maar goed, gezien ik ook los had kunnen gaan op ongezonde dingen, ben ik toch wel tevreden. Zeker omdat ik de spullen daadwerkelijk gebruik, verdeeld over het komende half jaar.

Verder 1x bij de big bazar wat geshopt, maar niet ruig en geen spannende/nutteloze dingen (wasknijpers o.a.). De dierenartsrekening heeft mijn moeder betaald en nu een kleine week later heb ik er echt vrede mee. Er is enorm veel rust gekomen, ik was altijd voor haar aan het waken en mijn hele leven om haar heen aan het manouvreren, dat hoeft nu niet meer. En dus heb ik na het weekend deze challenge weer opgepakt.

Dus al met al wel erg tevreden met hoe het uitvalsweekje verlopen is.

Mijn laptop heeft een instortend toetsenbord en verdraagt geen los toetsenbord meer. Hierdoor doen o.a. de backspace en Q (alt 81 en alt 113) het niet meer, en voegt hij soms letters dubbel toe, of geeft hij ze juist niet door. Mijn tablet daarentegen heeft een overactieve autocorrect. Mijn teksten zijn daardoor wel eens een zooitje.

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: No Spend Challenge, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 08:23

Op de nagels na, gaat het eigenlijk bijzonder goed :D

Ik koop alleen eten voor mezelf en voor mijn dieren, geen tripjes naar winkels voor prullen die ik niet nodig heb :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brennie85, Googlebot, IASCrawler en 40 bezoekers