Wat voelde ik me rijk.......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 20:18

Vanmorgen hadden we effe een tegenslagje, en om onszelf te troosten hebben we de veewagen opgehaald (staat aan de garage, moet gekeurd worden) en de paarden ingeladen. Naar het bos gereden, en daar een rit van drie uur gemaakt. Veel eekhoorntjes en konijntjes gezien, en lekker vaak door het water gereden (komt tot m'n knieen, dus laarzen vol!)....

Op een heel stil bospad realiseerden we ons allebei hoe verdomde rijk we zijn. OK, de bank zal van ons niet rijk worden, alles gaat in de paarden zitten, maar we zijn gezond, gelukkig, en genieten van onze beessies, kunnen deze fantastische hobby met z'n tweetjes delen....

Dit is dus niet bedoeld om mensen die dit niet hebben, de ogen uit te steken. JUIST niet, want dit had ik drie jaar geleden ook echt nog niet kunnen en durven dromen....

Dus voor iedereen die nog niet kan/mag rijden, of geen paard heeft, of nog aan het sparen is voor een trailer of wat dan ook: hou vol, ik hoop dat jij binnenkort ook zuchtend van geluk over zo'n bospad rijdt....

Jeetje, wat voel je je dan rijk. Kan geen kwaad om daar eens rustig bij stil te staan.

Knuf,

Sonja


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 20:28

*zucht* weet precies wat je bedoelt Knipoog .
Vooral om samen een hobby te delen, en er samen zoveel vrede en plezier in te hebben......volgens mij bestaat er niks mooiers!!!

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 22:49

yep.. ik deel t nu weliswaar vooral met m'n beesies zelf *LOL* maar ook dat geeft veel voldoening!
Hoef niet eens iets tedoen met ze oid,
maar gewoon over t hek hangen en staren..
-zuuucht zwijmel- Lovers

( Toevallig delen wij met ons 3-en ook nog iets van hetzelfde.. Lachen )

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 03:20

zie hieronder

soms is het beter om te zwijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 12:27

Schathemelrijk, ik kan niet anders zeggen.

Gisteren reed ik achter de trailer, kreeg zowat traantjes. de hele dag trouwens en ik kan je zeggen dat ik dat vaker heb.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 12:30

haha die Lov dat had ik laatst ook ik reed achter de vrachtwagen aan en was ineens zo onwijs trots dat daar MIJN!!!! paard in stond Lachen bijna jammer dat ik geen bordje op de auto had met ik hoor bij die vrachtwagen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 13:05

lekker he? ik loop ook altijd te mopperen, maar als ik zo heerlijk met Lois in het bos rijd bedenk ik me ook altijd hoe blij ik ben met zo'n superscheet Lachen

Niets zo charmant als een paard in her land.


R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 22:03

ik weet precies wat je bedoelt. Dat is zo'n heerlijk gevoel. *zucht*
Ik zou niet meer zonder paard kunnen leven hoor. Als ik een buitenrit maak realiseer ik me iedere keer weer hoe goed ik het heb en hoe blij ik mag zijn met het leven.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 22:35

oh echt heerlijk joh... Ik voelde me vandaag ook zo heerlijk... toen ik in de wei van Pinky lag, lekker in het zonnetje en Pink me een likje in mn gezicht gaf... Damn wat heb ik het goed....

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 10:46

*zucht*

jullie hebben gelijk!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 10:53

Niets meer aan toe te voegen... Dat gevoel is onbeschrijvelijk! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Bernadth99, Bielsje, BlauweSteen, Cjuan, Lisette1987, MirjamRobin, Pellelilly, Poekkie, Slmt9, Telpeva, Vagabondo en 142 bezoekers