[AR] Over UZ/AR + Update (v. mod)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

[AR] Over UZ/AR + Update (v. mod)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 03:59

Sorry, maar dit forumonderdeel spreekt me totaal niet meer aan. Het is een vergaarbak geworden van onderwerpen die echt niet bij elkaar passen.
Mogelijk was "aangespanen rijden" niet het meest populaire onderdeel van bokt, maar het gaat niet alleen om kwantiteit van het aantal berichten maar ook om kwaliteit.

Het is niet mijn bedoeling om wie dan ook te kort te doen, maar ik denk toch dat het oude AR "bokt" meer recht doet.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 09:30

Dat valt mij ook al een tijdje op.
Ik ben het helemaal met je eens.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 17:11

AR was best een leuk forum dat vond ik ook.
Helaas werd er zo weinig gepost (2 keer per week iets nuttigs ong) dat het niet rendabel was om het een subforum van bokt te laten.

Na lang denken hebben we (het moddie team) besloten dat we AR samen gingen voegen. Er was namelijk behoorlijk wat animo voor VD & NH.
Je kunt het een verzamelbak noemen maar ik vind het zeker geen onnuttige verzamelbak.
Nu staan al dit soort onderwerpen bij elkaar. En om voor alle 3 de dingen een apart subforum te maken is niet te doen.

Als je een beter idee hebt mag je het altijd laten horen uiteraard
(AR Terug is geen optie, en 3/4 subforum's ook niet)

Zijn er nog meer mensen die UZ minder vinden? Jullie zijn namelijk de eerste die ik dit hoor zeggen, verder heb ik alleen maar positieve reacties gehoord (toen der tijd).

Brand los

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:17

mmmm, eerlijk zegt vind ik dat ook wel. Ik kom bijna nooit meer op deze afdeling. Maar het mennen kan toch ook onder wedstrijden, want er zijn tenslotte ook mensen die wedstrijden rijden met zijn/haar aanspanning

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 20:05

Ik vind er hier ook niet zoveel aan, aangespannen rijden was leuker. Hier wordt ook niet zoveel boeiends gepost imo.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:32

Sluit me helemaal aan bij bovenstaande, ik kom eerlijk gezegd nog maar zelden op dit forum, meestal alleen als ik bij de laatste post een naam zie staan van iemand die voorheen veel op AR postte.
Gaat nu toch voornamelijk over vrijheidsdressuur en dat boeit me nu eenmaal niet.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 22:35

Ik vind dit forum ook niks. Er staat hier ook nauwelijks meer iets op over AR, maar zelf heb ik ook geen behoefte meer om dit tussen de trucjes en kunstjes neer te zetten.
Om eerlijk te zijn ben ik het ook met Jurga eens, hier wordt ook niet veel bijzonders gepost en ik kom er ook bijna nooit meer.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 22:43

Er is inderdaad weinig AR te vinden.
Als jullie allemaal zo blijven denken dan zal dat ook niet meer worden Haha!
Ik vraag me alleen af of er meer topics waren als het AR gebleven was... Ik vrees van niet

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:04

Maar in ieder geval kon je er veel meer nuttige dingen uithalen, omdat het de menners aan ging. Nu men ik niet zelf, maar toch keek ik regelmatig op AR. Met name, omdat ik natuurlijk wel eens op de kar zit bij lageveld.
Nu ik groom ben, zou ik waarschijnlijk nog vaker kijken en eventueel ook zelf iets posten.
Je had de mensen die geinteresseerd zijn in de mensport tenminste bij elkaar en dan kan men naar mijn mening eerder nuttige informatie vinden.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:18

noi, ik denk dat als AR gebelven was er best meer gepost werd, maar nu doe ik het eigenlijk niet zo omdat er alleen maar topics zijn over vrijheidsdressuur Schijnheilig

Albert

Berichten: 5729
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:49

Ik heb helemaal niets met vrijheidsdressuur en andere wazige paardentruks (ok, dit is niet aardig). De berichten over het aangespannen rijden sneeuwen hier een beetje onder in UZ. Ik heb het idee dat het er ook steeds minder worden.Daar wil ik wat aan doen. Er is er weer een in de maak, maar dat komt nog. Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:04

Het aangespannen rijden is ook niet de meest populaire tak van de paardenwereld, jammer genoeg ... de meesten weten gewoon niet hoe leuk het is!!!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:09

ik keek nooit op AR, hier wel af en toe.
maar ik men nooit dus heb er ook niet zoveel over te vertellen.
ik vind dit forum een vooruitgang, maar de mensen die mennen lijkt me idd het andere forum(AR) beter.

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:36

Ik weet het eigenlijk niet. Vond het eerst nuttiger en beter maar een beetje te stil.
Nu komen er wel meer mensen maar gaat het nergens meer over.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 13:24

AR was toen niet zo populair meer dat zag iedereen wel
maar als er nu veel enthousiaste mensen zijn...
heb ik er geen bezwaren tegen als AR weer terug komt
maar is er ooit aan de bokkers gevraagt wat zij er van vonden dat UZ kwam Verward ik kan me dat niet herinneren.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 17:09

AR moest gewoon weg dat was simpel. Er kwamen veel te weinig posts en het subforum was dus veel te klein voor bokt.

Een aparte plek voor menners komt er dus niet meer. Daar is gewoon veel te weinig animo voor.

Tja, de menner die blijkbaar toch graag over het mennen willen praten kunnen 2 dingen doen:

Mokken dat er geen apart forum meer is
Of UZ het grote men gedeelte maken...

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 17:19

ik vind dit forum wel leuk. Maar dat is ook omdat de NH mij wel aanspreekt! En ik heb de laatste tijd ook nooit een topic over mennen gezien, dus waarom daar een forum voor???? Als er nooit iets over staat???

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:05

Pinky_girl schreef:
Of UZ het grote men gedeelte maken...

dat moet lukken he *LOL*

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:10

vindt het ook wel een beetje jammer dar AR weg is, nu worden er zoals al gezegd bijna geen topics over mennen meer geplaatst..
Jammer..

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 23:20

Dennis schreef:
Ik weet het eigenlijk niet. Vond het eerst nuttiger en beter maar een beetje te stil.
Nu komen er wel meer mensen maar gaat het nergens meer over.


Dit is eigenlijk precies wat ik bedoel, maar zo hard wilde ik het niet meteen stellen.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 23:29

Pinky_girl"]
AR moest gewoon weg dat was simpel.
[/quote]

Ohh ???? Waarom ?
[quote="Pinky"]
Er kwamen veel te weinig posts en het subforum was dus veel te klein voor bokt.
[/quote]
Waarom moeten er veel posts zijn voor een forum ? De inhoud is toch veel belangrijker dan de hoeveelheid ?

[quote="Pinky"]
Een aparte plek voor menners komt er dus niet meer. Daar is gewoon veel te weinig animo voor.
[/quote]
Wie zegt dat ? en wie bepaalt dat ?

[quote="Pinky schreef:
Tja, de menner die blijkbaar toch graag over het mennen willen praten kunnen 2 dingen doen:

Mokken dat er geen apart forum meer is
Of UZ het grote men gedeelte maken...


Nogmaals: Wie bepaalt dat ? Bovendien zou dan juist dat door jou bedoelde grote mengedeelte uitmonden in dezelfde hoeveelheid onzin als de postings van nu, en dat is nu juist niet de bedoeling. Zeker niet van de menners onder ons mag ik toch aannemen.
Dat zou net zoiets zijn als het mennen onder het kippenhok laten vallen.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 00:01

Misschien is het een idee om endurance en aangespannen bij elkaar te gooien en vrijheidsdressuur met natural horsemanship???

VH en NH vind ik namelijk wel bij elkaar passen, daar vind ik het aangespannen rijden echter niet bij horen.
Bovendien is de endurance een tak van sport die groeiende is en ook wel een eigen forum verdient Schijnheilig

Bovendien denk ik dat er dan minder "onzintopics" worden geplaatst en iedereen weer blij is.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 07:05

ja ik vind het eigenlijk wel een goed id !
dat vind ik beter bij elkaar passen dat NH en VD

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 09:14

Als ik al iets wil plaatsen over mennen, zit namelijk nogal eens op de kar om te groomen, doe ik het eigenlijk niet hier. En om iets over mennen te zoeken doe ik weleens via zoekmachine, maar normaal keek ik gewoon de eerste pagina's van AR af. Dus nu het bij UZ zit kijk ik eigenlijk niet meer naar het mennen en plaats ook bijna niets. En NH en VD ben ik eigenlijk helemaal niet mee bezig. Dus eigenlijk is bijna alles hier onzin voor mij. De mentopics moet je er helemaal uitzoeken, als ze er al staan.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 11:36

Lageveld:

Ar moest weg omdat erte weinig animo voor was (ik herinner me dat ik dit eerder verteld heb Schijnheilig ) Ja inhoud is belangrijker, maar toch was het te klein voor bokt. Wie dat bepaalde? Bart heeft het toen der tijd een kans gegeven omdat ik vond dat er veel animo voor was. Helaas had bart gelijk ( Clown ), dus werd er besloten dat het 'weg' moest. Hier was ik het uiteraard niet mee eens en heb zolang gebrainstormd tot er dit uitkwam. (dit deed ik toen omdat VD en NH erg in trek waren/kwamen). Achteraf geef ik bart groot gelijk want het was ook gewoon geen goed lopend forum (wat op bokt toch wel voor de hand liggend zou zijn als er veel animo voor was). Ik wilde niet dat het helemaal zou verregenen tussen alle vraag maar raak vragen dus wilde ik het bij het nieuwe forum houden.

Zoals ik al eerder gezegd heb zijn jullie nieuwe ideeen welkom. Ook eventueel via PB.
Ik ga dit topic even op MP voorleggen en met de andere moddies bespreken.