Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14036
Geregistreerd: 20-04-16

Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-21 14:12

*Instagram
Algemeen
Afbeelding
Foto: Privé bezit Feline

Feline de Jonge, ook wel bekend als FelineHoi, heeft op Instagram bekend gemaakt dat ze een nieuw paardenprogramma voor SBS 6 mag gaan presenteren. De opnames voor het nieuwe programma zijn inmiddels begonnen.

Op Instagram schrijft Feline: “Ik mag het eindelijk vertellen. De reden waarom ik afgelopen maanden zo geheimzinnig moest doen en waarom ik heel september én oktober vrij moest houden… Er komt een nieuw super tof paardenprogramma op SBS6 en ik mag dit gaan presenteren! Ze hebben mij gevraagd of ik het gezicht wilde worden van dit nieuwe programma en uiteraard zei ik volmondig ja. Wat een mega gave kans is dit en het voelt fantastisch om hieraan mee te werken. Hoe het programma gaat heten, wanneer het op tv komt en wie er nog meer in voorkomen, dat moet ik nog even geheimhouden. Ik hou jullie op de hoogte!”

Feline vertelt er wat over in onderstaande video vanaf 9:46
Laatst bijgewerkt door aniek1985 op 23-09-21 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto gewijzigd

felinehoi

Berichten: 514
Geregistreerd: 31-01-11

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 15:22

Yesssss!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 15:25

Wat een leuke kans :-) Gefeliciteerd!

PeerAppel

Berichten: 3943
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 15:26

Ik heb dus een stille hoop dat het is zoals dat programma van vroeger, waarbij een koper een paard zocht en het programma dan 3 paarden als optie voorstelde. De koper probeerde dan alledrie de paarden en koos aan het einde van het programma het paard dat hem/haar het meest aansprak. Geweldig was dat. <3

Gave kans voor jou, Feline!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110685
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 15:28

Leuke kans zeg!
Ik hoop vooral op een serieus paardenprogramma wat ook leuk is voor volwassenen en geen hoog pennygehalte.

PeerAppel: Dat was idd een leuk programma.

pien_2010

Berichten: 43281
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 15:33

Nog nooit van deze Feline gehoord of dit oude paardenprogramma. Klinkt wel heel leuk. Fijne kans voor haar.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 15:33

Cayenne schreef:
Leuke kans zeg!
Ik hoop vooral op een serieus paardenprogramma wat ook leuk is voor volwassenen en geen hoog pennygehalte.

PeerAppel: Dat was idd een leuk programma.

Dit idd, heb niet zo'n hoge pet op van SBS6 wat kwaliteit betreft :o. Maar, ik ben benieuwd :D.

anjali
Berichten: 15081
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 15:34

PeerAppel schreef:
Ik heb dus een stille hoop dat het is zoals dat programma van vroeger, waarbij een koper een paard zocht en het programma dan 3 paarden als optie voorstelde. De koper probeerde dan alledrie de paarden en koos aan het einde van het programma het paard dat hem/haar het meest aansprak. Geweldig was dat. <3

Gave kans voor jou, Feline!

De paardenmarkt is nu wel heel anders.Je hebt ook nog Kopen zonder kijken,dat gaat over huizen.Waarbij de financiele belangen nog veel groter zijn maar in emotioneel opzicht is een paardenkoop wel risicovol,ook voor het paard.

Mars

Berichten: 33263
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 15:38

PeerAppel schreef:
Ik heb dus een stille hoop dat het is zoals dat programma van vroeger, waarbij een koper een paard zocht en het programma dan 3 paarden als optie voorstelde. De koper probeerde dan alledrie de paarden en koos aan het einde van het programma het paard dat hem/haar het meest aansprak. Geweldig was dat. <3

Gave kans voor jou, Feline!


Dat was Horse&Co met Anky, idd erg leuk ook voor een volwassen doelgroep. Met vlogsters die zo’n jong publiek hebben kom je al snel op een ander type programma uit vrees ik.

BigOne
Berichten: 38256
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 15:52

Leuk Feline, veel succes.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110685
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 15:57

Mars schreef:
PeerAppel schreef:
Ik heb dus een stille hoop dat het is zoals dat programma van vroeger, waarbij een koper een paard zocht en het programma dan 3 paarden als optie voorstelde. De koper probeerde dan alledrie de paarden en koos aan het einde van het programma het paard dat hem/haar het meest aansprak. Geweldig was dat. <3

Gave kans voor jou, Feline!


Dat was Horse&Co met Anky, idd erg leuk ook voor een volwassen doelgroep. Met vlogsters die zo’n jong publiek hebben kom je al snel op een ander type programma uit vrees ik.


Daar ben ik idd ook bang voor.
Het zou leuk zijn als er weer eens een programma komt met echt wat diepgang voor volwassenen.
SBS6 staat niet bepaald bekend om goede programma's, maar eerder als de campingzender van NL.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 23-09-21 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Freekieee

Berichten: 1758
Geregistreerd: 19-09-13
Woonplaats: Borculo

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 16:05

Ik denk. Feline kende van haar filmpjes dat het zeker geen Penny gehalte word.

Ben wel erg benieuwd.

tiwi1969

Berichten: 7636
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 16:09

Ik heb er geen hoge verwachtingen van. SBS maakt programma’s voor een brede doelgroep, gemiddelde Nederlander, dat vraagt vooral om vermaak en weinig diepgang.
Gooi er een sausje commercie over en heel Nederland leert over paarden wat het meeste geld opbrengt ipv wat echt belangrijk is voor een paard.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 16:18

Voor haar natuurlijk hartstikke leuk, maar ik verwacht er ook voor de paarden mensen weinig van.

Vaak is het toch voor een breder publiek wat logisch is. Dan wordt er gesproken in Jip en Janneke taal en is er weinig "nieuws" of info voor de paarden mensen.

En de paarden wereld bestaat uit erg veel soorten, smaken en sausjes, dus je kan nooit iedereen tevreden houden.
Er zullen mensen steigeren als ze dekens, bitten en ijzers zien of horen hoe een paard 's nachts in zijn warme stalletje moet staan.

Dat heb ik ook een beetje met de bladen. Nieuws gaat al snel via internet/social media en in een blad is het vaak oud nieuws. Dan gaat het echt om de artikelen, maar moet je maar net interesseren.

Vroeger had je ook het western life style programma met Simone de Geus. Toen nog niet zoveel internet en geen social media, dus vond je het wel leuk om een stuk van een evenement te zien. Maar mensen dachten ook dat alle westernruiters aan line dancing deden........

Maar wie weet............Even afwachten maar.

marley93

Berichten: 6034
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 16:52

Leuke kans! Ik kijk haar filmpjes op YT af en toe, vind haar altijd heel enthousiast en zeker niet te kinderachtig doen.
Ben benieuwd naar het programma. :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110685
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 16:53

marley93 schreef:
Leuke kans! Ik kijk haar filmpjes op YT af en toe, vind haar altijd heel enthousiast en zeker niet te kinderachtig doen.
Ben benieuwd naar het programma. :D


Het gaat niet om haar youtube content, maar om de insteek van het programma :j
Dat kan heel verschillend zijn.

Loretta
Berichten: 8760
Geregistreerd: 11-01-04

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 16:56

Altijd goed als de paardensport mooi in beeld komt

marley93

Berichten: 6034
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 16:57

Cayenne schreef:
marley93 schreef:
Leuke kans! Ik kijk haar filmpjes op YT af en toe, vind haar altijd heel enthousiast en zeker niet te kinderachtig doen.
Ben benieuwd naar het programma. :D


Het gaat niet om haar youtube content, maar om de insteek van het programma :j
Dat kan heel verschillend zijn.


Dat is waar. Ik kijk zelf bijna nooit iets van SBS omdat ik het vaak te sensatiezoekerig of gemaakt vind.

felinehoi

Berichten: 514
Geregistreerd: 31-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 18:06

Het is zo leuk om jullie reacties te lezen haha! Ik mag er natuurlijk niks over zeggen maar sommige zitten aardig dichtbij en andere weer heel ver weg.

Ik ben indd echt aangenomen om te presenteren, dus heb helaas geen inbreng over de inhoud. Probeer natuurlijk wel zo veel mogelijk te sturen naar wat men tegenwoordig graag zou willen zien maar… meer kan ik niet zeggen

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 18:15

He wat leuk zeg Feline! Ik zat toevallig laatst een podcast van je te luisteren en je vertelt echt heel leuk en fijn. Dus ik ben heel benieuwd naar het programma! :D Echt een hele toffe kans!

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 18:38

Ach ja, zelfs al is het een positief pennyprogramma, doet waarschijnlijk meer goed voor de publieke visie op de paardensport dan wat we de laatste tijd paardgerelateerd op de tv kregen.
Mijn gok: iets á la First Dates, maar dan met paarden. Ik baal nu al dat ik vanuit België niet kan kijken. :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 18:39

Gini schreef:
Ach ja, zelfs al is het een positief pennyprogramma, doet waarschijnlijk meer goed voor de publieke visie op de paardensport dan wat we de laatste tijd paardgerelateerd op de tv kregen.
Mijn gok: iets á la First Dates, maar dan met paarden. Ik baal nu al dat ik vanuit België niet kan kijken. :D

Kopen zonder kijken, de paardeneditie.

:)).

pmarena

Berichten: 48112
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 18:40

Wat leuk voor je Feline +:)+

Hopelijk slaat het aan :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110685
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 18:48

_San87_ schreef:
Gini schreef:
Ach ja, zelfs al is het een positief pennyprogramma, doet waarschijnlijk meer goed voor de publieke visie op de paardensport dan wat we de laatste tijd paardgerelateerd op de tv kregen.
Mijn gok: iets á la First Dates, maar dan met paarden. Ik baal nu al dat ik vanuit België niet kan kijken. :D

Kopen zonder kijken, de paardeneditie.

:)).


Je bedoelt het als grapje, maar ik zou dat wel een superleuk concept vinden :D
En dan na een half jaar een update om te zien of ze nog gelukkig zijn met het paard of dat het verkocht is.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 18:54

Wat leuk zeg, kom je ook nog updaten wanneer het programma te zien is, Felinehoi?