Els Denneboom onverwachts overleden

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48205
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Els Denneboom onverwachts overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-21 07:04

* Equnews.nl
Algemeen

Afbeelding
Foto: Marjo


In haar woning in Boekelo is vrij onverwachts Els Denneboom-Frank (93) overleden. Ze werd in 1992 uitgeroepen tot zakenvrouw van het jaar, stond tot haar dood midden in het leven en vervulde nog enkele bestuursfuncties. Denneboom-Frank was sinds 1984 weduwe van Karl Denneboom, de mede-oprichter en voorzitter van de Military van Boekelo.

Els Denneboom gold als een sterke vrouw. Twee jaar geleden zei ze in een interview in deze krant: "Na de dood van Karl heb ik nooit gehuild. Tegen de mensen op het bedrijf heb ik gezegd: Ik zal voor jullie zorgen, maar jullie moeten ook voor mij zorgen. Samen met hen, mijn kinderen en familie heb ik de kracht gevonden om door te gaan met leven. Ik kan wel zweverig doen, maar daar is God niet aan te pas gekomen.”

Els Denneboom is zondag, naast haar man Karl, begraven op de joodse begraafplaats aan de Noord-Esmarkerrondweg in Enschede.



Dreamboy

Berichten: 2340
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Re: Els Denneboom onverwachts overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 08:10

Mooie leeftijd, maar dat maakt het niet minder erg natuurlijk. Sterkte gewenst voor de nabestaanden.

Janneke2

Berichten: 22658
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Els Denneboom onverwachts overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 08:48

Haar nagedachtenis zij ons tot zegen.

Moge zij rusten in vrede.

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

pien_2010

Berichten: 42817
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 15:38

Citaat:
"Na de dood van Karl heb ik nooit gehuild. Tegen de mensen op het bedrijf heb ik gezegd: Ik zal voor jullie zorgen, maar jullie moeten ook voor mij zorgen. Samen met hen, mijn kinderen en familie heb ik de kracht gevonden om door te gaan met leven. Ik kan wel zweverig doen, maar daar is God niet aan te pas gekomen.”


Prachtig gesproken. Ik hou daarvan.
Gecondoleerd voor iedereen die van haar houdt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jacquelinee_, Jadero, Kirrietje, sterregoud, Vagabondo en 23 bezoekers