Majestic White Horses in Omniversum

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-01 17:08

Laatst kwam in Paardensport TV (op rtl5) een stukje van Majestic White Horses, een film (eigenlijk meer een docu) over voornamelijk Lippizaners, die vanaf de 28e draait in het Omniversum in Den Haag! GAAF!!! Haha! Haha! Haha!

Voor degenen die er nog nooit zijn geweest: het is echt te gek, de filmbeelden zijn overal om je heen en het geluid komt uit 36(!) luidsprekers! 'T lijkt net of je er middenin zit!

Ik heb dus een stukje gezien en ik vond het er op T.V. al indrukwekkend uitzien, echt mooi, ik ga er zeker naar toe!!!! Party!!
Heeft iemand van jullie het gezien en gaan jullie er ook naartoe?


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 18:20

Ik ga as zondag, maar dat weet mijn hubbie Bob nog niet! Het is een verrassing voor hem! Schijnheilig Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 19:07

Het omniversum is echt VET Kwijl , vooral natuurfilms zijn er echt prachtig. Ook erg mooi was die docu over Indycar races, gaf echt het gevoel dat je erin zat Kwijl .

Maaruh, tot wanneer draait die film, om de zoveel weken ben ik toch in Den Haag?

These train conversations are passing me by
And I don't have nothing to say
-Adam Duritz


Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 20:53

Dan moet je even op de site van het omniversum kijken, daar staat dat wel.

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 21:33

lijkt me wel Cool En ik wens je veel Party!! als je ernaartoe gaat!
Kus marielle

<font color=black><b><i>Hardcore 4 life!
</b></i>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CupCakes_, Eliana, IASCrawler, III, Jadero, Laulitz, Mandy_89, Rubio, tengeltje11 en 165 bezoekers