knoop doorgehakt.. nieuwe stalling.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

knoop doorgehakt.. nieuwe stalling.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-02 15:26

hoi hoi ,
daar ben ik weer allereerst wil ik jullie bedanken voor de ontzettend lieve berichten die ik heb gehad.....maar de twijfel bleef maar hangen....
daarom heb ik mijn vriendin gebeld(ze staat ook daar..)
en haar verteld dat ik naar een nieuwe stal ben gaan kijken... eerst was er nog al voorzichtig over maar uiteindelijk wilde ze toch ook wel gaan kijken, (want zeg nou eerlijk 3 verhuizen in 3 maanden is geen pretje)
en toen wij daar dus gisteren aankwamen en ze met eigenl ogen zag wat we voor het zelfde geld nu konden krijgen toen zei ze eignlijk direct ja!
alleen probleem was hoe vertellen we het aan de verzorgster van haar paard? we hadden al een vermoeden over wat ze zou gaan zeggen maar helemaalzeker wisten we het niet.
en nadat we toch die stap hadden genomen om de 2 boxen te reserveren
heeft ze haar verzorger gemaild en die stond er gelukkig ook achter.
pfffft kan weer even uitblazen,
maar nu probleem 2 het liefst ga IK DIRECT weg maar ik heb dus net mijn stalgeld van deze maand betaald.... maar om nou nog zeker 3 weken tegen mijn zin te staan..... zie ik eigenlijk niet zitten..... eigenlijk helemaal niet dus.
maar hoe moet ik nou beginnen over het restant stalgeld want het is teveel om tezeggen laat maar zitten we spreken over 175 euro per maand en het is pas de 5e................
nou ja dat hoor ik wel dan.. als jullie suggesties hebben?
in iedergeval heb ik de knoop doorgehakt en ik heb er vrede mee.
weg ga ik toch.....
iniedergeval allemaal een hele fijne sinterklaasavond en tot horens....
groetjes chan.


Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 15:59

ach meid, als je daar zo tegen je zin staat, dan geef je jezelf dit toch als kerstcadeautje! (dat geld laten zitten bedoel ik)

Ons paardje dankt de hemel dat haar baasjes zo str*nteigenwijs zijn!! Antoine de Bodt, bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 16:05

Ja precies, laat dat geld lekker zitten. Meestal moet je toch een maandje opzeg betalen, tenzij er sprake is van wanprestatie of nalatigheid natuurlijk. Ik ben ook wel eens verhuisd zonder de maand uit te staan, jammer dan van die centen, pech gehad.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 17:28

Wat is geld nou eigenlijk.............

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 17:33

Je had er echt flink de balen in zo te horen!
Als ik jou was zou ik van het wekkend lekker de trailer aankoppelen en naar de leuke stal rijden!

Succes ermee

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:26

veel plezier op je nieuwe stal!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:48

Ik zou ook gewoon gaan. Wat is het geld nou als je het vooruitzicht van een hele leuke stal hebt????? Dat je een maand dubbel betaald zeg maar ben je dan zo weer vergeten. Dus........

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 09:27

Ik ben het helemaal met de rest eens.. Gewoon gaan!!!
Ik bedoel, als je daar nog bijna een maand moet rijden tegen je zin, elke avond dat mens tegenkomt die een kinderfobie heeft (weet het anders ook niet??) en misschien is de staleigenaar coulant als hij hoort waarom en geeft hij je nog de helft. zo niet, gewoon gaan!! Goed staan is je toch wat waard??
Suc6 en veel plezier op je nieuwe stal!

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 18:55

ik sluit me ook bij de rest aan. als jij daar eigelijk helemaal niet wil komen zou ik ook meteen weg gaan, op naar de leuke stal!!!!! Haha!

*\o/* *\o/*

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 19:05

Gewoon gaan als je kunt, echt doen hoor!
Als je het niet kan betalen dan dus niet, maar anders gewoon gaan. Lachen

Ik ben op 30 november (vorige week dus!) verhuisd naar een nieuwe stal.
De oude beviel totaal niet, maar de nieuwe stal was pas op 30 november 'smorgens klaar... eerder kon ik er dus niet terecht. Scheve mond

Ik had een opzegtermijn van een maand, heb eind oktober opgezegd en zou dan nog de maand december moeten betalen zeg maar.
Maar als ik eerder naar die nieuwe stal had kunnen gaan, dan maar die ene maand dubbel stalgeld, ik had het zeker gedaan.

Nu ben ik dus verhuisd en ik voel me zo gelukkig.
En mijn paard (nog belangrijker) ook. Ze is ons kindje en we willen echt dat ze het goed heeft. Lachen
Nu kunnen we dus rijden in de buitenbak, wat bij de vorige stal niet kon omdat het onderhoud aan de bak uitermate slecht was. Boos!
Verder heeft de stalhoudster medisch gezien enorm veel kennis en daar hebben we veel aan, want Cerise kwam daar met een enorme beenwond en had die week net 2x koliek gehad... gelukkig gaat nu alles goed.

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 20:02

Meestal moet je toch een maandje opzeg betalen, tenzij er sprake is van wanprestatie of nalatigheid natuurlijk.

tja, wij zijn ook al wat keren verkast maar hebben ALTIJD het maandje opzeg betaald.
Zelfs bij die fijne meneer, weet je nog Lovely? Misselijk
die had het echt niet verdient, maar wij hebben wel betaald.
Heb het nog keurig op papier staan MET zijn handtekening hahahhaha.

Ik weet alleen dat ik niets weet.
Socrates

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 20:07

Meestal betaal je inderdaad nog een maand door.
Ik zou mijn spullen pakken en gaan met die banaan.

Als je zin hebt in je nieuwe stalletje was ik direct gegaan!!!
Lekker vergeten wat er gebeurt is en een nieuwe start maken.

Veel plezier op je nieuwe stal!!
En waar zit je nieuwe stalling (welke plaats)

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 20:16

Ik hoop dat het beter wordt op de nieuwe stal, en dat er daar dan maar niet van die mensen zitten die overal commentaar op hebben..
Als ik zo lees wat er gezegd is, snap ik ook wel weer een stuk beter dat jullie er niet meer wilde blijven en ben ik (en mijn ouders Knipoog) het er ook wel mee eens, geen twijfels meer zoals gister, had het ietsje minder ernstig begrepen van Diana Lachen
Stallen (van de foto) zien er wel mooi uit trouwens!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Vlindy en 97 bezoekers