Air up

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Air up

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-21 11:40

Cola verslaving, die heb ik zeker een! Ik wil er nu mee stoppen omdat het echt uit de hand begint te lopen. Ik vind water echt afschuwelijk saai dus zag de reclames over de air up flessen.

Ik ben benieuwd naar ervaringen. Is het zijn geld waard?


Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16214
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:48

Ik lees even mee. Zit met het zelfde probleem en ik verkies water ook als laatste drinkmiddel.

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:50

ik lees ook even mee, mijn collega is er fan van en zijn vriendin ook die drinken het dagelijks. zelf heb ik de sodastream als alternatief op 'gewoon' water

Icelandics
They grow when you get on


Marjo

Berichten: 37202
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:54

Ik ben ook wel benieuwd.

Ik drink momenteel Waterdrop, daar heb je kleine oplostabletjes die je water een subtiel smaakje geven. Die zijn suikervrij etc en bevallen me heel goed :j

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-21 11:58

Marjo schreef:
Ik ben ook wel benieuwd.

Ik drink momenteel Waterdrop, daar heb je kleine oplostabletjes die je water een subtiel smaakje geven. Die zijn suikervrij etc en bevallen me heel goed :j


Die zag ik ook voorbij komen inderdaad. ik vond de smaken alleen nogal apart klinken.

Marjo

Berichten: 37202
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:59

Haha ja dat klopt wel, maar ze zijn echt wel lekker :j . Ze adviseren om het om per 400ml op te lossen, maar ik gooi in een grote fles gewoon 1 blokje en dan smaakt het prima. Net subtiel het smaakje eraan, maar niet super zoet ofzo.

Safiy93
Berichten: 383
Geregistreerd: 06-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 12:02

Ik heb al een tijdje een air up fles. Ik vind het top! Mooie grote fles… daardoor drink ik veel meer. Ik sleep het ding echt overal mee naartoe :D.
Voor de cola liefhebbers, je moet niet een 1 op 1 cola smaak verwachten. Maar ik zou het gewoon eens proberen. Als de cola je niet bevalt zijn er genoeg andere lekkere smaakjes en heb je ook een fijne grote fles!
Ik doe ook langer dan 5 liter met 1 pod omdat ik hem niet altijd open draai. Dan gaat er geen lucht door en heb je minder smaak maar drinkt het wel wat makkelijker.
Ik ben er erg blij mee in ieder geval!

Jessica_K

Berichten: 400
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 12:08

Hier ook een Air Up, heb hem cadeau gekregen. Ik gebruik hem tijdens het sporten en merk dat ik dan veel meer drink dan ik van normaal water zou doen. Heb onlangs nog nieuwe pods gekocht, het bevalt me echt goed. :)

Geen ervaring met de smaak cola, maar verwacht idd niet dat het net is alsof je cola drinkt. Het is meer water met een subtiel smaakje.

Zou iets als Kindercola niet iets zijn om op een gezonde manier af te bouwen?

There's nothing that you cannot do, when the horse becomes a part of you.

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 12:10

Air up is echt een aanrader! Ik heb hem ook, en het werkt echt super, het maakt voor mij water drinken echt makkelijk :D

Je kan ook prikwater gebruiken, dan is het alweer anders qua smaken en misschien ook meer cola achtig, want 1op1 cola is het niet. Maar met prik al veel meer!

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 12:29

En gewoon ranja zonder suiker? Wij hebben altijd Slimpie aanmaaklimonade in huis en dat bevalt goed (vooral de ijsthee en de framboos versie).

Verder zou ik qua cola gaan voor cola light of zero als je dat niet al doet. :)

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-21 12:43

Sem_ schreef:
En gewoon ranja zonder suiker? Wij hebben altijd Slimpie aanmaaklimonade in huis en dat bevalt goed (vooral de ijsthee en de framboos versie).

Verder zou ik qua cola gaan voor cola light of zero als je dat niet al doet. :)


Slimpie hebben we ook in huis dus daar ben ik al mee bekend. De air up leek mij makkelijk que grote zodat ik bijvoorbeeld op mijn werk makkelijker drink.

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 12:47

Ah ja, dat kan ik me voorstellen!

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 12:51

Ik heb ook een Air Up fles aangeschaft en ik wil niet meer zonder. Ik ben zo'n persoon die gewoon water niet lekker vind, maar ik wilde wel graag meer water drinken. Na heel lang twijfelen een fles aangeschaft met wat pods en een maand geleden weer nieuwe pods besteld waaronder kola.
De kola vind ik vooral heel erg overeenkomen met de smaak van de colaflesjes snoepjes.
Ik drink ook echt aanzienlijk meer door de fles, heb altijd heel veel moeite gehad met genoeg drinken omdat ik niet een goede dorstprikkel ervaar. Ik zet de fles vaak gewoon voor me neer zodat ik iedere keer wat kan drinken en dan heb ik binnen no time een fles leeg.
Na 5 liter drinken is de pod ook zeker nog niet leeg qua smaak, maar het wordt wel minder. Ik doe met smaken die vrij sterk zijn vaak toch wel zo'n 8 liter drinken mee drinken.

Kola is voor mij wel een van de favorieten, maar Mango Passievrucht ben ik ook heel gek op! Kijk vooral naar welke smaken jij lekker vind en probeer uit!

Edit, klopte niet wat ik zei, je kan niet 1 pod bestellen helaas :(

iirrssjjee

Berichten: 5934
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 12:55

Ik heb hem (en mijn man ook)! Ik vind het niet hetzelfde smaken als limonade of frisdrank. Het valt meer te vergelijken met bijvoorbeeld; Crystal Clear. Maar dan dus alleen maar water! De pods gaan bij ons thuis wel vele malen langer mee dan aangegeven (er staat 5 liter), we kunnen er ong 10-15l mee doen voordat we hem niet meer proeven. Wel wisselen we de smaken regelmatig af, omdat je er anders misschien aan gewend raakt.

Sinds ik m heb, drink ik thuis makkelijk 3 liter water! Ik zet m gewoon naast m neer en hij is zo leeg!

Drinkt in het begin wel even vreemd, doordat je met lucht/belletjes drinkt, maar is zo gewend!

ApplePapple

Berichten: 2742
Geregistreerd: 12-02-13

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 13:04

Een vraagje, je gebuikt dezelfde fles dus steeds opnieuw, wat super is voor het milieu uiteraard. Daarom ben ik ook opzoek naar een andere oplossing.
Alleen water lukt mij ook echt niet om meer dan 2 glazen te drinken met als gevolg dat als ik een dag weg ben bijna niks drink, dus neem ik vaak ranja mee maar dat gaat niet in zo'n fles voor water die je steeds opnieuw gebruikt want die gaat op den duur stinken enzo. Dus gebruik ik plastic flesjes maar daar wil ik graag vanaf.
Gebeurd dat niet bij de Air up flesjes met de pods? Dat het gaat stinken en vies wordt? Anders is dit zeker een optie om te bekijken.

Rust zacht mijn Appeflap Y;(

iirrssjjee

Berichten: 5934
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 13:09

Ik heb hem sinds februari, en nee, gewoon af en toe afwassen en niks aan de hand. De "smaak" is een losse schijf die je op je rietje schuift en daar ook weer afhaalt, dus in de fles zit puur en alleen water.

Fientj

Berichten: 158
Geregistreerd: 11-10-11

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 13:42

Ik ben echt dol op mijn air-up fles. Al moest ik wel wennen aan de bubbels die je krijgt wanneer de pod open staat. Eigenlijk heb ik hem gekocht omdat ik niet geloofde maar het werkt echt.

De cola smaak is lastig te omschrijven. Het proeft namelijk wel echt naar cola maar het is echt niet hetzelfde. Vooral omdat er geen koolzuur in zit waarschijnlijk. Ik ben zelf ook dol op cola maar vind de air up geen vervanging hoe lekker ik de cola smaak op de air up ook vind


De mandarijn vond ik zelf echt helemaal niets maar ik hou ik normaal ook niet van. Als ik door mijn cola pod heen ben ga ik weer een nieuw smaakje uitproberen

Lilly, Fientje, Shine

†Beauti, Tedje

Safiy93
Berichten: 383
Geregistreerd: 06-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 13:43

ApplePapple schreef:
Een vraagje, je gebuikt dezelfde fles dus steeds opnieuw, wat super is voor het milieu uiteraard. Daarom ben ik ook opzoek naar een andere oplossing.
Alleen water lukt mij ook echt niet om meer dan 2 glazen te drinken met als gevolg dat als ik een dag weg ben bijna niks drink, dus neem ik vaak ranja mee maar dat gaat niet in zo'n fles voor water die je steeds opnieuw gebruikt want die gaat op den duur stinken enzo. Dus gebruik ik plastic flesjes maar daar wil ik graag vanaf.
Gebeurd dat niet bij de Air up flesjes met de pods? Dat het gaat stinken en vies wordt? Anders is dit zeker een optie om te bekijken.


Hij gaat niet stinken want je drinkt alleen maar water… af en toe even goed schoonmaken met alleen wat water is aan te raden.

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 13:45

Ik heb hem al sinds begin dit jaar. Ideaal, ik doe ook veel langer dan 5L met een pod. Mijn favoriet blijft toch wel de citroen. Cola heb ik niet geprobeerd, maar dat lijkt me ook niet lekker. Of je moet het proberen met bruiswater :+

Fles gaat inderdaad niet stinken en is makkelijk schoon te maken.

lein82

Berichten: 297
Geregistreerd: 04-02-09
Woonplaats: aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 13:47

Ik heb er naar gekeken. Ik begrijp dat er lucht bij komt, waardoor je de smaak ervaart. Krijg je dan veel lucht binnen? Dat idee krijg ik namelijk bij de omschrijving...

Mama van een engeltje en een bengeltje.

Eleeke

Berichten: 2023
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 13:52


iirrssjjee

Berichten: 5934
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 14:12

lein82 schreef:
Ik heb er naar gekeken. Ik begrijp dat er lucht bij komt, waardoor je de smaak ervaart. Krijg je dan veel lucht binnen? Dat idee krijg ik namelijk bij de omschrijving...


Valt mee, je drinkt eigenlijk "bubbeltjes" erbij. Ik lust geen spa rood, maar deze bubbels zijn prima. Zijn wat groter dan met koolzuur.

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-21 14:59

Ghostattack schreef:
Ik heb hem al sinds begin dit jaar. Ideaal, ik doe ook veel langer dan 5L met een pod. Mijn favoriet blijft toch wel de citroen. Cola heb ik niet geprobeerd, maar dat lijkt me ook niet lekker. Of je moet het proberen met bruiswater :+

Fles gaat inderdaad niet stinken en is makkelijk schoon te maken.


En met bruisend water gaat het ook prima?

lein82

Berichten: 297
Geregistreerd: 04-02-09
Woonplaats: aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 16:13

iirrssjjee schreef:
lein82 schreef:
Ik heb er naar gekeken. Ik begrijp dat er lucht bij komt, waardoor je de smaak ervaart. Krijg je dan veel lucht binnen? Dat idee krijg ik namelijk bij de omschrijving...


Valt mee, je drinkt eigenlijk "bubbeltjes" erbij. Ik lust geen spa rood, maar deze bubbels zijn prima. Zijn wat groter dan met koolzuur.

Oke, dank je. Ik drink ook geen koolzuur. Dus dan ga ik dit ook niet proberen...

Mama van een engeltje en een bengeltje.

iirrssjjee

Berichten: 5934
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 17:13

lein82 schreef:
Valt mee, je drinkt eigenlijk "bubbeltjes" erbij. Ik lust geen spa rood, maar deze bubbels zijn prima. Zijn wat groter dan met koolzuur.

Oke, dank je. Ik drink ook geen koolzuur. Dus dan ga ik dit ook niet proberen...[/quote]

Ik ook niet, ik lust ook geen koolzuur, dit is echt wel anders. Deze bubbels "knetteren" niet. Zijn gewoon bubbels.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers