2e dagje landleven :nog warmer & boktmeeting

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-01 14:40

eigenlijk heel normaal dagje niets bijzonders. behalve dan dat het echt mega warm was (leuk al die make-up en dikke rok aan). mn neus is nu beetje verbrand. Jermy had zich 's nachts mooi schoon gehouden dus geen nieuwe gele vlekken derbij. bij de eertse show had ik een sjaaltje om mn linkerpols gedaan normaal zit die dus aan mn rechter. erg onhandig want ik zwaai altijd met rechts en rij met links dus ik mn linkerhand de lucht in. neem ik mn zweep ook mee omhoog, oeps voel jermy versnellen, volgens mij dacht hij dat ie een enorme knal ging krijgen, snel zweep naar beneden (die ik toch nog op de grond liet vallen Verward ) opstellen was een beetje laat (volgende muziekje begon al) maarja dat merkte niemand. werden heel veel foto's genoemen tijdens de aai sessie (dicht langs publiek en dan mogen ze ff aaien) fototoestellen om je heen en dan lief blijven lachen. tussen de 1e en 2e show kwam fieke even langs angels manen bewonderd even gepraat en toen ging ze weer verder. de 2e show ging ook leuk. Thea werd door de mensen van t stamboek hard uitgelachen en een hoop gejoel van hun kant. niet zo gek ze had zich als boerin verkleed en was dus echt onherkenbaar. normaal gaan we er in draf uit omdat er ook een meisje van 8 op de bok zit met der vader naast t paard, dus vroegen we of de rijders nog een rondje terug mochten om te galopperen dat mocht. dus wij nog paar rondjes was wel heel gaaf ken angel eigenlijk helemaal niet dacht die gaat vast knoert hard maar dat viel reuze mee. bij de 3e show ging alles helemaal goed geen botsingen meer deze dag. op de terugweg naar huis kwamen we achter een fanfarekorps te zitten. die wilde 3 rondjes rotonde doen en hielden alles op dus moesten we tijdje staan wcahten. om daarna veilig thuis te komen. iedereen was moe maar wel erg tevreden over een geslaagd weekend. nog ff bij Ailin geweest die deze week erg verwaarloosd werd en babytje gezien. echt een schatje lach heel lief te slapen. nu op nar 25/26 augustus voor de volgende show in Beesd, heb er alweer zin in. maar nu eerst de zomer en rustig met ailin beginnen.

_________________
Don't worry
be happy

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marjolein op 2001-06-25 14:40 ]</font>