Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Escada

Berichten: 3844
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 21:34

Ik heb ook al de eerste 2 aanvragen gehad :D 1tje moeten afwijzen omdat ik elk moment kan bevallen maar de andere is voor pas in augustus. Fijn dat mensen weer een beetje op vakantie gaan :)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 22:13

Ja en het kan hard gaan hoor! Ik krijg momenteel 1-3 aanvragen per dag.

Escada

Berichten: 3844
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 22:15

Stomme vraag misschien maar geef je dit ook belastingtechnisch op als inkomen?

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 22:28

Wat leuk Escada! Ik geef het bij mij nog niet op. Je mag tot een bepaald bedrag zwart verdienen in NL en daar zit ik nog ruim onder. Ik zit voor juli en tot half augustus helemaal volgeboekt. Dus max 3 huisbezoeken per dag. Heb nu momenteel twee megagrote Maine coons. Superlief maar wat een haar komt daar vanaf.

Lekker Poes! Wat voor aanvragen krijg je?

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 22:46

Alles! Honden uitlaten, huisbezoeken, logeren, huisoppas.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 22:51

Wat leuk! Huisoppas heb ik nog niet gedaan. Lijkt mij ook wel een keer leuk. Ik heb mijn prijs daar alleen erg hoog op staan. Mag ik jouw pawshake profiel eens zien? Ben benieuwd naar iedereen zijn profiel!
Dit is de mijne: https://www.pawshake.nl/dierenoppas/ame ... as-6279926

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 23:55

poes schreef:
https://nl.pawshake.be/node/5892350

De mijne. Ik kijk vnv eens naar die van jullie!


Voilà!

Ik had jouw profiel al eens bekeken :j

Ik vraag 25 per nacht voor logeren. Maar voor dat geld moet het vrij makkelijk zijn qua afstand en uren. Anders pas ik.

Édit: ik krijg er ook steeds meer aanvragen voor. De meeste die dit aanvragen hebben ook mooie huizen dus geen straf 8)

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 00:04

Wat een leuk profiel heb je zeg! En wat een fijne recensies :D
Ik heb mijn overnachtingen op € 30 gezet. Best duur maar het hoeft voor mij ook niet perse :P

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 00:10

Dank je :) mijn prijzen vind ik nu wel prima. De concurrentie in Gent is erg hoog dus hogere prijzen betekenen meteen dat je overal uit valt. En ik doet het echt meer als hobby waar ik wat voor krijg. Als ik geld wil verdienen ga ik echt wel wat anders doen haha.

Édit: als ik mijn prijs voor huisbezoeken ook maar een halve euro verhoog merk ik dat al. Als ik dan jouw prijs zie, dat lukt me hier niet. Misschien na de zomer.
Jij hebt ook veel en goede recensies!

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 00:15

Ja ik heb het geluk dat er qua huisbezoeken nog maar enkele anderen zijn. Ik heb het idee dat mensen nu ook sneller voor mij kiezen omdat ik veel goede recensies heb. De meesten merken dat ook op tijdens het kennismakingsgesprek. Ik heb nu ook al een hele map vol met die huisbezoekformulieren. Als ze dan nog een keer boeken weet ik nog hoe de katten verzorgd moeten worden en kunnen ze het nog aanpassen als ze willen.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 00:24

Ja in hou nota’s gewoon bij in het veld nota’s bij het contact in mijn telefoon. Heel handig. Maar mensen merken ook heel snel nu dat ik precies weet wat ik moet weten. Ook ben ik heel consequent: mijn profiel, wat ik zeg en wat ik doe sluiten heel nauw op elkaar aan. Ik ben ook heel kritisch over mijn foto’s.

Concurrentie voor huisbezoeken is hier hoog. Dan kun je nog zo mooie recensies hebben, voor een weekendje of week kiezen mensen dan echt wel die goedkope met een leuk profiel.

En verder is mijn profiel gewoon heel echt: ik doe dit oprecht als ‘giving back to The community’ en dat straal ik ook wel uit.

Escada

Berichten: 3844
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 01:24

Net profiel hoor Maureen! Hoelang doe jij het al?
En wat staat er in je formulieren? Ben ik wel benieuwd naar :D

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 08:21

Via het Pawshake help center kan je formulieren downloaden die eigenaren in kunnen vullen. Hier staat alle informatie over het huisdier in, voedselroutines, informatie over de gezondheid van het dier, dierenarts gegevens en wie ik kan bellen in geval van nood. Ik heb zo een afspraak maar ik zal straks een linkje plaatsen waar je ze kan downloaden.
Ik vind het erg handig en je komt zo ook proffessioneel en voorbereid over tijdens het eerste kennismakingsgesprek.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 10:22


Escada

Berichten: 3844
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 10:27


Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 10:41

Ik lees net je van Tinder tot Trouwen topic door. Wat gaaf dat je in het buitenland gaat trouwen :D Het is dat ik nog te weinig ervaring in trouwfotografie heb, anders had ik je graag van dienst willen zijn O:)

Escada

Berichten: 3844
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 11:18

Maureen95 schreef:
Ik lees net je van Tinder tot Trouwen topic door. Wat gaaf dat je in het buitenland gaat trouwen :D Het is dat ik nog te weinig ervaring in trouwfotografie heb, anders had ik je graag van dienst willen zijn O:)



Thanks! :D haha wie weet kan ik je wel inhuren als dierenoppas _O-

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 11:21

Haha _O- Nou is Arnhem wel iets te ver helaas ;( Maar Bokker Capopjekop woont daar volgens mij wel in die buurt. Anders kan je haar nog contacteren :D

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 15:22

Ik ben verhuisd op een half uur afstand. Anders had ik graag geholpen!

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-21 12:32

Leuk om jullie profielen nog eens te zien, volgens mij had ik het al eens bekeken maar het veranderd natuurlijk ook in de loop der tijd!

Ik ben bijna de hele zomer volgeboekt met honden. Dit wordt helaas wel de laatste zomer dat ik honden aan neem voorlopig.. Ik heb mijn relatie beëindigd en ik werk zelf ook dus het ging enkel als we het met z'n tweeën deden. Gelukkig blijft hij nog wel tijdelijk in het huis wonen met mij zodat ik mij geen zorgen hoef te maken wat betreft de honden die ik nu al aangenomen heb! We zijn ook zonder ruzie etc uit elkaar dus dan kan dat ook. Maar ik word er wel verdrietig van als ik bedenk dat ik straks ga stoppen met honden aannemen :( Gelukkig kan ik nog wel aan huis komen voor katten etc.

Hierbij mijn profiel als iemand het leuk vindt om nog eens te zien. Ik ben er zelf best wel trots op ik doe het echt met heel veel plezier. https://www.pawshake.nl/dierenoppas/ape ... te-2336423

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 23:57

Ik herken jouw profiel nog :j mooo hoor en veel klanten zeg!

Escada

Berichten: 3844
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 16:21

Wauw mooi profiel hoor :D

Ik heb de 2de boeking ook binnen voor september. Super leuk dit :D

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 16:50

LilChar, sterkte! :(:)

Poes, jouw overnachtingen/dagoppas is inderdaad wel erg goedkoop. Je wandeling is dan wel weer 2 euro duurder dan de mijne. Soms denk ik eraan om mijn prijs een beetje te verhogen maar dat vind ik dan weer zo 'oneerlijk' tegenover de mensen met wiens hond ik al een paar jaar wandel. := (Ik weet dat eerder iemand opteerde om dan af en toe korting te geven. Maar dat is dan ook weer zo'n gedoe om het te laten weten dat ik denk; laat maar. :') )

Ik vroeg me ook af hoe jullie het doen met het warme weer en mensen die vragen om te gaan wandelen.

Vorig jaar deed ik dit nog wel en wandelde ik op zich niet ver, meestal zocht ik een plaats op in de schaduw en deed ik daar wat snuffelspelletjes met de hond. Alleen kan ik met die hond niet meer naar dat park omdat er veel loslopende honden zijn en hij niet (meer) met honden kan.
Nu wandel ik meestal naast het kanaal en kan hij met zijn poten in het water maar er is niet extreem veel schaduw. Vanavond zal ik rond 20u gaan wandelen en valt de temperatuur nog mee. Maar eens het warmer wordt is het om 21u 's avonds soms nog 30°C.

Als ik terugkijk naar vorig jaar dan denk ik soms: echt helemaal verstandig was het niet. :+ Nu ging ik wel altijd naar het park om in de schaduw te zitten (waar het koeler was dan waar de hond binnen zat) maar volgens de eigenaars maakte het echt niet veel uit dat het om 14u een paar graden warmer was dan om 13u.

Mjelleke
Berichten: 691
Geregistreerd: 07-01-18

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 16:54

Ik doe met mijn eigen hond 's middags nu geen lange wandelingen of grote inspanning. Even het veld over en weer terug, en dan thuis wat extra aandacht of een spelletje.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 17:10

Dat doe ik met de honden waarvan de eigenaars 's middags weg zijn ook. Alleen heb ik nu dus twee honden waarvan de eigenaars thuis zijn wanneer ik ga wandelen.

De jonge hond kan ik alleszins meenemen naar het park om in de schaduw te zitten dus dat is een voordeel. (En de eigenaar vind het oké als ik om 11u kom. Voorlopig is de temperatuur dan nog te doen.)
De andere hond moet ik nog even zoeken. Mogelijk kort ik de wandeling in want een uur aan het water zitten is ook een beetje nutteloos.

Ik vraag me eigenlijk af sinds wanneer Pawshake een tijdsduur bij de wandeling gezet heeft? Je prijs is nu zogezegd voor 30 minuten wandelen maar dat stond er nog niet toen ik er vier jaar geleden begon. Met de meeste honden wandel ik (wanneer het niet overdreven warm is) vaak een uur (en dit vragen de meeste mensen ook). :+