Domme tiener acties

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Steppe

Berichten: 2798
Geregistreerd: 15-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 13:51

1e klas lagere tuinbouwschool (1979) hadden we een project over de radio. Met een vriendin besloten dat we naar Praatpaal 15 wilde om Birgit, die presenteerde het radioprogramma, te interviewen. Contact gehad met de studio en een leraar zou meegaan. Helaas leraar ziek en zou het niet doorgaan, maar we wilde toch dus thuis niks gezegd.
Wij met de bus vanuit Aalsmeer naar Hilversum en ik weet niet hoe lang onderweg geweest en precies op tijd voor het programma. uitzending was van 19.00 tot 20.00 uur volgens mij
De terugweg liep anders, iets met busregeling in de avond, we waren rond half 12 weer in Aalsmeer en toen op de fiets naar huis. Vriendin was met mij mee naar huis want zij woonde in Haarlem en kon nooit meer thuiskomen met de bus. Weet nog wel dat mijn ouders niet heel blij waren met onze actie en we niet hadden gezegd dat de leraar niet mee ging en wij dus met de bus waren geweest.

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Domme tiener acties

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 14:01

Tweedeklas Mavo
Had een van de jongens een hele fles Patchouli over zijn jas gegooid want die gast stonk altijd naar zweet.

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 14:11

Ik wilde ooit mijn 'snor' harsen, en het leek me goed om dat met ducttape te doen. Géén goed plan :+

Haloooww123
Berichten: 148
Geregistreerd: 27-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 14:16

Winged schreef:
Haloooww123 schreef:
Toen mijn zusje en ik nog in de onderbouw van de middelbare school zaten hebben we een keer olijfolie in haar haar gedaan. Dat zou je haar laten glanzen en gezond zijn voor je haar. Een week later liep ze nog rond met super vet haar, ondanks het vele wassen met shampoo. Experiment mislukt _O-

Maar het glansde dan wel _O-

Ik heb zoveel domme dingen gedaan.. Het bekende 'zeggen dat je bij vriendin x bent en bij jongen x zijn. En gesnapt worden.'

Ja feest _O-


Klopt! *D

Sherivey
Berichten: 8617
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Domme tiener acties

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 14:20

Rode haarverf, dun haar, resultaat was paars :')

Ook overschatte ik mijn kapperskwaliteiten door mijn eigen pony bij te werken, net na het wassen van mijn haar.

Momo94
Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 14:31

Indy_Mouse_9 schreef:
Ik heb ooit bedacht dat ik al zó vaak naar de manege was gefietst, dat ik dat wel met m'n ogen dicht moest kunnen.

Ik kwam nog geen 5 meter, toen klapte ik tegen de stoep en viel ik om. Een bejaarde dame keek me ietwat onthutst aan.

Nog een geluk dat ik tegen de stoep reed, het was namelijk een fietspad op vrij drukke weg. Ik had even makkelijke de andere kant op kunnen fietsen en onder de auto kunnen komen.

Ik probeerde langs een drukke weg met mijn handen gekruist te fietsen.. gelukkig fietste ik de bosjes in en niet de weg op.. :o

Earth

Berichten: 7904
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 14:32

Eerste klas middelbare school, we hadden een schoolfeest in westernstijl. Met uiteraard een rodeostier. En ik vond het een goed idee om daarop te gaan, want ja ik kon wel winnen om het langst erop te blijven zitten. Dus vol goede moed stapte ik op, met een kort spijkerrokje. Ik was zo gefocust op blijven zitten op die stier en het lukte! En na een tijdje begon iedereen te joelen. Dus ik dacht dat ik vet stoer was! Totdat ik me uiteindelijk liet vallen, en erachter kwam dat mijn spijkerrokje zo ongeveer om mijn middel zat... Dus lag ik daar, in mijn blauwe katoenen onderbroek, en snapte ik waarom iedereen zo joelde... Wat een poedersuiker was dat zeg, en ik had nog niet eens gewonnen!!!

Sherivey
Berichten: 8617
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 14:33

In de categorie fietsen...
Ik was 12 en dacht dat een gewone huis-tuin-en-keuken fiets ook wel mee kon doen in het skatepark :+

LoveWithJoy
Berichten: 199
Geregistreerd: 09-02-21
Woonplaats: Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 14:37

Danielleeee_ schreef:
Ik wilde ooit mijn 'snor' harsen, en het leek me goed om dat met ducttape te doen. Géén goed plan :+


Hahah ik lig stuk! Ik dacht namelijk dat ik de enige was _O-

LoveWithJoy
Berichten: 199
Geregistreerd: 09-02-21
Woonplaats: Tholen

Re: Domme tiener acties

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 14:43

bij mij schoot het gelijk binnen, dat ik ooit als 6 a 7 jarige het een geweldig idee vond om mijn vlechten ( 2vlechten die tot mijn knieholtes groeide) in de kettingen van de schommel te wikkelen tijdens het ronddraaien.
Uiteindelijk eindigde het zo erg dat we 2 pakken boter verder waren en ze uiteindelijk tot schouderlengte moesten afknippen _O-

Lieffiefi

Berichten: 4695
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 14:47

Momo94 schreef:
Indy_Mouse_9 schreef:
Ik heb ooit bedacht dat ik al zó vaak naar de manege was gefietst, dat ik dat wel met m'n ogen dicht moest kunnen.

Ik kwam nog geen 5 meter, toen klapte ik tegen de stoep en viel ik om. Een bejaarde dame keek me ietwat onthutst aan.

Nog een geluk dat ik tegen de stoep reed, het was namelijk een fietspad op vrij drukke weg. Ik had even makkelijke de andere kant op kunnen fietsen en onder de auto kunnen komen.

Ik probeerde langs een drukke weg met mijn handen gekruist te fietsen.. gelukkig fietste ik de bosjes in en niet de weg op.. :o



Whahahaahhaa! Dit!
Ik deed dat ook, klapte gelijk keihard op de grond!
Linker en rechterarm werken duidelijk niet hetzelfde op een fietsstuur :)

Earth

Berichten: 7904
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Domme tiener acties

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 14:49

Haha ik deed dat ook, in de zin dat ik dacht dat het een goed idee was om met mijn rechterhand aan de linkerkant te schakelen. Dat werkte bij mij ook niet want ik belandde in de bosjes _O-

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 15:08

Wat een fantastisch topic dit! Blijf posten alsjeblieft want dit is echt ultieme ontspanning voor mij :')

8nnemiek schreef:
Wij gaven als tieners helemaal niks om make-up en haar en hippe kleding :))
Ik weet wel nog dat we eens met de halve klas elastieken om onze hoofden trokken en varkensneuzen maakte met plakband en de leraar ons streng wilde toespreken, want potverdorie dat hoort een atheneumklas toch niet te doen, maar ondertussen zijn lachen niet kon inhouden :') Het gezicht moet achteraf nog grappiger zijn geweest; een halve klas tieners met hun gezicht vol rode strepen..

Hi-la-risch! Ik zie het zó voor me. Ik heb dit als docent ook wel eens meegemaakt dat ik eigenlijk zooooo hard moest lachen om wat mijn studenten nu weer uitgevreten hadden maar dat ik ze óók streng toe moest spreken :+ :')

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 15:08

Qimm schreef:
Ok, handen omhoog wie er 'teugels' aan het stuur van de fiets gemaakt heeft waarbij het niet helemaal goed afliep :D



Yessss met van die elastieken met haakjes. Weet even niet hoe ze heten. Elke dag weer :+

Nala

Berichten: 8189
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 15:13

KM_Ris schreef:
Qimm schreef:
Ok, handen omhoog wie er 'teugels' aan het stuur van de fiets gemaakt heeft waarbij het niet helemaal goed afliep :D



Yessss met van die elastieken met haakjes. Weet even niet hoe ze heten. Elke dag weer :+


Snelbinders? Haha

Esther_r20

Berichten: 2413
Geregistreerd: 18-06-05
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 15:14

KM_Ris schreef:
Qimm schreef:
Ok, handen omhoog wie er 'teugels' aan het stuur van de fiets gemaakt heeft waarbij het niet helemaal goed afliep :D



Yessss met van die elastieken met haakjes. Weet even niet hoe ze heten. Elke dag weer :+


Gewoon met draad/wol die mn moeder over had van het breien haha. Echt dat is daar niet voor in het ziekenhuis ben gekomen is een wonder

Qimm

Berichten: 15159
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 15:16

KM_Ris schreef:
Qimm schreef:
Ok, handen omhoog wie er 'teugels' aan het stuur van de fiets gemaakt heeft waarbij het niet helemaal goed afliep :D



Yessss met van die elastieken met haakjes. Weet even niet hoe ze heten. Elke dag weer :+


Spin

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 15:23

O vanalles.

Ik en vriendin wouden naar de dierentuin maar onze drukke agenda’s lieten het niet toe. Dus gingen we maar op een schooldag. Dat resulteerde in 3 jaar regelmatig spijbelen :+ op een college waar echt nooit wat uitgevreten werd. Het duurde enorm lang voor ze erop kwamen en pas drie maand voor mijn afstuderen werd ik anderhalve dag geschorst en vreesde ik even voor mijn diploma oeps :D maar zoveel lol gehad!

Of naar een fuif gaan en bij een vriendin blijven slapen. Moest wel mijn moeder bellen om te zeggen dat we op een bepaald uur thuis waren. Dus wij om 1u in de nacht over straat op naar de dichtste telefooncel braaf bellen en dan weer verder gaan feesten tot de tent sloot ergens in de ochtend :D was toen ook echt nog super jong.

Sintara

Berichten: 7393
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Domme tiener acties

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 15:32

Ik en een paar vriendinnen waren met grindsteentjes naar elkaar aan het gooien :+ geeeen idee waarom.

Maarja dat ging natuurlijk op een gegeven moment fout, raam aan diggelen. En wij meteen wegrennen, jassen gedumpt in de bosjes. Een half uur 'verstopt voor de politie'.

Nouja en daarna gewoon braaf opgebiecht, verzekering heeft het betaald niks aan de hand :')

Walkure

Berichten: 1395
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Domme tiener acties

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 15:40

Wenkbrauwen knippen met een nagelschaar.........

Amber_anne

Berichten: 6914
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 17:58

Walkure schreef:
Wenkbrauwen knippen met een nagelschaar.........


Met een klein schaartje? Dat doe ik hier nog steeds hoor :')

Fietsen met iemand voorin je krat van de fiets gaat ook niet zo makkelijk als je denkt

Fietsen als het glad is met iemand achterop ook niet. We zijn wek 3 of 4 keer gevallen maar we moesten echt naar de manege :Y)

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 18:10

Qimm schreef:
Ok, handen omhoog wie er 'teugels' aan het stuur van de fiets gemaakt heeft waarbij het niet helemaal goed afliep :D


Yep! Ook begrenzen met een zweepje op de fiets liep niet goed af :')

Ook deden we 'spring' wedstrijden (pre pubertijd) zonder paard zeg maar. Dat begon met bezemstelen maar als de groene kliko was geleegd ging die op zijn kant en dan sprongen we er hophop in galop over heen. Ging ook niet altijd goed maar blijft wel knap hoe vaak het wel goed ging. Nu kan ik dat denk ik niet meer :D

_Nancy

Berichten: 14093
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 19:07

LoveWithJoy schreef:
Danielleeee_ schreef:
Ik wilde ooit mijn 'snor' harsen, en het leek me goed om dat met ducttape te doen. Géén goed plan :+


Hahah ik lig stuk! Ik dacht namelijk dat ik de enige was _O-



Oh deze :')
Wauw _O- Hilarisch.

Heerlijk topic dit!

heidy_wilco

Berichten: 4477
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 19:27

Ik weet niet of het wel in tieneracties hoort, want het is niet zo tienerig, maargoed

Een vriendin (E) en ik gingen samen naar het MBO, en op een dag kwamen we in de trein onderweg naar school een vriendin (F) van het VMBO tegen. F ging naar de bioscoop, en eigenlijk wilden E en ik het ook wel. Ik heb serieus mijn moeder gebeld om te vragen of het goed was dat ik naar de bios ging ipv school :')

Ze had er geen problemen mee, en zo ging ik lekker naar de bios :j

8nnemiek

Berichten: 43393
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Domme tiener acties

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 20:33

Fietsen deden wij vooral zónder handen.. want dat was stoer! Stoepje op; geen probleem.. Vanuit een flauwe bocht stoepje op; groot probleem #) :')