Wielrenners/ mountainbikers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
scooby09

Berichten: 2206
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 21:40

Wat heerlijk weer Musli alles goed met de kleine man..?

Vandaag op de MTb weggeweest bijna 60 km gedaan heerlijk op het gemakje


MuSLi

Berichten: 5230
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 21:46

scooby09 schreef:
Wat heerlijk weer Musli alles goed met de kleine man..?

Vandaag op de MTb weggeweest bijna 60 km gedaan heerlijk op het gemakje

Zeker weten. Groeit als kool en is als een gek aan het ontwikkelen.. IESJ = zijn woord voor fiets. En hij wijst naar elke die hij ziet. Dus dat zit er al vroeg in _/-\o_ *\o/*

Hun verwachting is niet jouw verplichting..

scooby09

Berichten: 2206
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 05:06

Haha Stoer...
Nog even en dan krijgt hij zijn eigen fiets.... :D

Gothico

Berichten: 1335
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 09:27

Gisteren met twee vrienden naar de paarden geweest. Kijken wat de reactie van alle paarden zou zijn. (Er staan er veel rondom ook.)

Ondanks dat het drie verschillende fietsen zijn met drie verschillende kleuren waren de paarden eerder nieuwsgierig dan bang. Ze wilde allemaal eigenlijk wel kijken wat het was.

We hebben die van mij wel even dichterbij gehad. Maar ook niks en wilde alleen maar aandacht.
Dit was dus een leuk en geslaagd experiment. En die vrienden zijn voor het eerst bij mijn paard geweest.
Reactie was wel leuk. Die is echt groot. :+ :D

Willow is hier boven wel te zien en kijkt naar ons voor de foto.
Afbeelding

En de achterkant. De stickers zijn sponsor stickers en eentje met (zadelpijn is een keuze).
Afbeelding

Wat is een leven zonder dieren en muziek nou eigenlijk? Die horen bij ons allen.

[ITP] Eindelijk mijn eigen maatje.
[ITP] Tinker Willow en zijn baasje

MuSLi

Berichten: 5230
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 11:03

Gaaf @Gothico om dat zo samen te kunnen doen :) en inderdaad leuk om de reactie van die paarden ook te zien dan...

Hun verwachting is niet jouw verplichting..

Zebrastreep

Berichten: 9735
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 11:31

Gaaf die kleuren zo bij elkaar!

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 11:37

MuSLi schreef:
scooby09 schreef:
Wat heerlijk weer Musli alles goed met de kleine man..?

Vandaag op de MTb weggeweest bijna 60 km gedaan heerlijk op het gemakje

Zeker weten. Groeit als kool en is als een gek aan het ontwikkelen.. IESJ = zijn woord voor fiets. En hij wijst naar elke die hij ziet. Dus dat zit er al vroeg in _/-\o_ *\o/*

Haha geweldig! :D Mooi dat het zo goed met hem gaat!

Heel leuk, Gothico!

Gothico

Berichten: 1335
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 12:45

@MuSLi, ja zeker gaaf om samen stukken te fietsen. En de reactie van de paarden is ook wel leuk.

@Zebrastreep, je ik vind het ook altijd leuk om er meer bij elkaar te zien. En daarom is er een tocht die voor mij speciaal is. Werelds grootste meeting is altijd in ergens in NL. Tussen de 100 en 200 velomobielen bij elkaar.

@culaccino, dank je.

Sorry voor de spam. Maar net bijna 40km gefietst. De vrienden van mij hebben vakantie en gaan 100km fietsen. Die rijden nog even door dus.

Afbeelding

Wat is een leven zonder dieren en muziek nou eigenlijk? Die horen bij ons allen.

[ITP] Eindelijk mijn eigen maatje.
[ITP] Tinker Willow en zijn baasje

Time2Tri

Berichten: 6123
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 09:13

Goedemorgen ...

@Gothico ; gaaf hoor die drie zo bij elkaar te zien :j
En netjes geparkeerd tussen de hekjes +:)+

@MuSLi ; Dat heet met de paplepel ingegoten krijgen ha ha :)F

Heeft iemand van jullie afgelopen vrijdag nog sportlab sedoc gezien ?
Vond het heel erg interessant :j Het ging over aerodynamica , en
het grote verschil tussen de fietsen van 50 jaar geleden en nu .
Beide gingen in de windtunnel :D

Even een beetje Spam :o
Wie interesse heeft in plantaardige sportvoeding krijgt met de code
Jeanette67 bij plantpowders 15 % korting op de bestelling :D *\o/*


Ironman2022-2023
Ironman 70.3 Valencia 2024
Ironman 70.3 Duisburg 2024

Gothico

Berichten: 1335
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 10:18

Time2Tri schreef:
Goedemorgen ...

@Gothico ; gaaf hoor die drie zo bij elkaar te zien :j
En netjes geparkeerd tussen de hekjes +:)+

@MuSLi ; Dat heet met de paplepel ingegoten krijgen ha ha :)F

Heeft iemand van jullie afgelopen vrijdag nog sportlab sedoc gezien ?
Vond het heel erg interessant :j Het ging over aerodynamica , en
het grote verschil tussen de fietsen van 50 jaar geleden en nu .
Beide gingen in de windtunnel :D

Even een beetje Spam :o
Wie interesse heeft in plantaardige sportvoeding krijgt met de code
Jeanette67 bij plantpowders 15 % korting op de bestelling :D *\o/*



Goede morgen,

Bedankt, wij krijgen als we met z'n drieen rijden ook altijd aanspraak. Vooral als we ergens gaan stilstaan.
Maar die hekken was alsof het er voor gemaakt is. Dit gebeurd ons dus bijna nooit. :D

Ik heb dus eigenlijk helemaal geen tv aan gehad vrijdag dus nee sorry niet gezien.

Als het over aerodynamica bij fietsen ging weet ik ook nog wel wat leuks te vertellen.
En ook 50 jaar geleden. (Ik ben 30, maar ik ken de geschiedenis van de ligfiets wel.)
Ik was mountainbiker en is een windtunneltest niet zo belangrijk. Bij ligfietsen wel.

50 jaar geleden was al ruim duidelijk dat ligfietsen sneller zijn dan racefietsen. Maar de modellen waren toen ook om te lachen. En toen waren ze ook pas begonnen met de eerste velomobielen. Die er ook niet uitzagen en van aluminium waren. Glasvezel en zeker carbon kende ze niet hiervoor.

Er is zover ik weet toen ook geen windtunneltest gedaan. Maar de ontwikkeling rondom ligfietsen lag ongeveer gelijk met Amerika. Daar hebben ze wel een van glasvezel gehad als eerste. Maar daar zat je rechter op, maar wel met een ligfietsstoel.

Nu deze tijd kennen we glasvezel en carbon. En zijn ze met velomobielen bezig ze ook zo licht maar stevig genoeg te maken. En ze zijn aan het experimenteren met 4 wielen en doorbreken dus druppelvorm daarmee. Maar de 3 wielers zijn wel het snelste. En op dit moment is er een velomobiel die het snelst is voor wedstrijden bedoeld ook. En in NL gemaakt. Net als bij racefietsen is het frontaal oppervlak zo klein mogelijk gemaakt en heeft het de druppelvorm. Dus het is een smallere en nog lager gemaakt velomobiel. (je kan er de weg mee op, maar oogt naar mijn idee niet veilig.)

De velomobielen van nu worden getest in de windtunnel. En ik weet dat 90km/u halen op het vlakke mogelijk is. 2 vrienden van mij hebben nu de het op een na snelste model. En die rijden makkelijk 60km/u. Gemiddeld 40km/u op 200km is er eentje al gelukt.

Maar een velomobiel is heel erg in het nadeel met veel klimmen en smalle/kleinere bochten. En zal een racefiets sneller zijn ondanks de snelheid van een velomobiel. Want optrekken is een ding. De snelste velomobiel weegt 25kilo. De mijne is het zwaarst zonder hulpmotor en is leeg 32kilo. En een velomobiel is dus zwaar met optrekken en heel zwaar bult op.

Ik kan er nog veel meer over vertellen, maar ondanks dat ligfietsen nu meer dan 100 jaar oud zijn en velomobielen rond 50 jaar oud(uit mijn hoofd). Mensen weten er relatief weinig vanaf. Dat vind ik best jammer. Maar dit groeit wel behoorlijk.

Vandaag heb ik een rustdag dus blijf ik lekker thuis.
Veel plezier voor de mensen die hier nog wel lekker eruit gaan.

Wat is een leven zonder dieren en muziek nou eigenlijk? Die horen bij ons allen.

[ITP] Eindelijk mijn eigen maatje.
[ITP] Tinker Willow en zijn baasje

Time2Tri

Berichten: 6123
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 07:20

Sorry dames ...drukke week gehad , geen reactie hier :o

@Gothico , dat zal best ja :j
Ik zie er hier ook altijd maar 1 rijden , in het oranje .

Een extra rustdag heb ik maandag ingepland , en heb mijn fiets training
geskippt .Goed naar je lichaam luisteren is ook belangrijk .
Had de nacht ervoor niet zo lekker geslapen , druk op het werk .
En dan werkt het weer ook niet echt mee voor de motivatie :o
Die dag lekker op tijd naar bed gegaan , en de volgende dag weer fit .

Gisteren is mijn weekend al begonnen *\o/* , heb mijn jubileumdag
genomen ( 12,5 jaar in dienst ) .
Ik had in Lelystad een afspraak met iemand die een boek schrijft over
het trainen op leeftijd .
En dat men d.m.v coaching jezelf toch nog kunt verbeteren/ontwikkelen . :D Ze vond mij wel een goede casus voor haar boek :=

En daarna een rondje wezen zwemmen in de endless pool .

Heb alleen s,avonds de sedoc zending gemist , herhaling maar kijken dus .


Nog wat leuks ; volgende week komt er een reportage over de ontwikkeling van de triatlon sport in Nederland op RTL 7 .
Misschien vind de een of ander het wel leuk te kijken .


Afbeelding


Afbeelding


Ironman2022-2023
Ironman 70.3 Valencia 2024
Ironman 70.3 Duisburg 2024

Gothico

Berichten: 1335
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 09:47

Leuk dat je ze ook tegenkomt. Oranje is een van de eerste kleuren naast wit, geel en rood. Toen gebruikte ze nog gelcoating. Nu is het autolak en is alles mogelijk.

Naar je lichaam luisteren is inderdaad wel belangrijk. En goed slapen ook.

Gefeliciteerd met je 12,5jaar jubileum. En leuk dat je als inspiratie gebruikt wordt voor een boek.

Toch blijf ik de triatlon apart vinden. Mijn tante deed hem ook. Ik heb zeker respect voor de mensen die hem doen. Al is het een halve. Ik ga er niet aan beginnen.

Echt respect hoor dat je dit doet.

Wat is een leven zonder dieren en muziek nou eigenlijk? Die horen bij ons allen.

[ITP] Eindelijk mijn eigen maatje.
[ITP] Tinker Willow en zijn baasje

Suzanne_J

Berichten: 1460
Geregistreerd: 29-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 10:16

Leuk om te zien dat er nog zoveel bokkers wielrennen! *\o/*

Ik ben vorige jaar in mei begonnen en heb sinds december ook mijn eigen fiets. Helaas merk ik de laatste tijd dat ik toch best vaak met angst op mijn fiets zit. Ik ben nog geen enkele keer gevallen, maar 2 keer echt bijna. Vooral in groep vind ik het gewoon best vaak riskant. Ik durf/kan gewoon niet zo hard door de bochten en dan gaat het dus soms bijna mis. Meer wielrenners die last hebben van angst?

L'est en faisant n'importe quoi, qu'on devient n'importe qui

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 11:12

Ahh. Heel verhaal getypt, klik ik weg. Wilde tegen Gothico zeggen dat je er veel van weet en T2T feliciteren met je werkjubileum en je rol als casus in een boek! Je bent een mooi voorbeeld, vooral mbt het zwemmen in open water vind ik echt stoer.

Leuk Suzanne, welkom! Wat heb je voor racefiets? Schroom niet om hem hier te showen, hoor :))

Mij heeft het heel erg geholpen om een beginnerscursus te doen. Ik leerde er allerlei oefeningen voor je balans, zoals een achtje rijden in een parkeervak, slalommen, wedstrijdje langzaam fietsen, bidonnen (en sleutels!) van de grond pakken). En dingen over veiligheid (bandenspanning, slijtage checken, bochten rijden op snelheid, "noodstop", regels in groepen), naast wat leuke spelletjes en training. Vond het echt leuk en zat daarna veel zekerder op de fiets!

Bochtjes stuur je ook net wat anders in dan je met je gewone fiets doet; mits je die ruimte hebt. Bij een haakse bocht naar links houd je eerst rechts, dan neem je de binnenbocht en je eindigt weer rechts, zodat je bocht niet zo scherp is. En je als je hard gaat: voet aan de kant van de bocht omhoog, zodat dat pedaal de grond niet raakt. En hoe spannend het misschien voelt, met je handen in de beugels ipv bovenop zit je echt steviger op je fiets!

Ik ben ook maar een recreant dus correcties op bovenstaande zijn welkom :P


Gothico

Berichten: 1335
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 14:24

culaccino schreef:
Ahh. Heel verhaal getypt, klik ik weg. Wilde tegen Gothico zeggen dat je er veel van weet en T2T feliciteren met je werkjubileum en je rol als casus in een boek! Je bent een mooi voorbeeld, vooral mbt het zwemmen in open water vind ik echt stoer.

Leuk Suzanne, welkom! Wat heb je voor racefiets? Schroom niet om hem hier te showen, hoor :))

Mij heeft het heel erg geholpen om een beginnerscursus te doen. Ik leerde er allerlei oefeningen voor je balans, zoals een achtje rijden in een parkeervak, slalommen, wedstrijdje langzaam fietsen, bidonnen (en sleutels!) van de grond pakken). En dingen over veiligheid (bandenspanning, slijtage checken, bochten rijden op snelheid, "noodstop", regels in groepen), naast wat leuke spelletjes en training. Vond het echt leuk en zat daarna veel zekerder op de fiets!

Bochtjes stuur je ook net wat anders in dan je met je gewone fiets doet; mits je die ruimte hebt. Bij een haakse bocht naar links houd je eerst rechts, dan neem je de binnenbocht en je eindigt weer rechts, zodat je bocht niet zo scherp is. En je als je hard gaat: voet aan de kant van de bocht omhoog, zodat dat pedaal de grond niet raakt. En hoe spannend het misschien voelt, met je handen in de beugels ipv bovenop zit je echt steviger op je fiets!

Ik ben ook maar een recreant dus correcties op bovenstaande zijn welkom :P


Ik zit nu pas 3 jaar bij de NVHPV(Nederlandse Vereniging voor Human Powered Vehicles) die al ruim 30 jaar bestaat. Maar ik heb mij er ook echt in moeten verdiepen. De regels en handigheden met ligfietsen verschild een klein beetje met racefietsen en mountainbiken. En helemaal met betreft de velomobiel.

Suzanne welkom hier. En foto's van fietsen zijn hier zeker welkom.

Ik heb ook ooit een mountainbike cursus gedaan voordat ik met een mountainbike het bos in ging. En balans is best wel belangrijk. Ik vond het een handige cursus en heb er wel van geleerd. En daarna leer je ook zelf wel wat voor jou fijn is. Ik reed mijn mountainbike op straatbanden die ook offroad konden. Dus op de weg heb ik ook veel gereden. En had ook wel wat aan die oefeningen. Dat wedstrijdje langzaam rijden vond ik vooral heel leuk. Ik kon bijna stilstaan.

Ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik het mountainbiken soms ook echt wel mis. Maar hierdoor heb ik wel de kracht in mijn benen gekregen om nu hard te fietsen met een ligfiets. (mijn velomobiel gewicht tegenover mijn eigen gewicht is bizar. En ik fiets hard voor iemand met die verhouding. Ik weeg 60kg en mijn fiets met woonwerk spullen erin 40 kg. en ik fiets gemiddeld 30km/u.)

Wat is een leven zonder dieren en muziek nou eigenlijk? Die horen bij ons allen.

[ITP] Eindelijk mijn eigen maatje.
[ITP] Tinker Willow en zijn baasje

Time2Tri

Berichten: 6123
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 14:32

Thanks ...is was in december al 12,5 jaar in dienst :o
Maar had mijn jubileum dag nog te goed .

Gothico schreef:
Echt respect hoor dat je dit doet.

Thanks ...had iemand tegen mij 10 jaar geleden gezegd dat ik triatlon ga doen , had ik diegene voor gek verklaard ha ha .

Welkom Suzanne_J ; Tja ..in een groep rijden kan af en toe
best chaotisch zijn , juist als men de groep,s regels niet in acht neemt .
Een cursus doen vind ik dan ook zeer zinvol , voor tips en tricks .
Zelf ben ik niet bang op de race fiets , maar op een MTB ziet het er heel anders uit .

Thanks Cullacino :j


Ironman2022-2023
Ironman 70.3 Valencia 2024
Ironman 70.3 Duisburg 2024

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 16:45

Een cursus is echt een must. Zelfs een mtb cursus vind ik super handig met het fietsen op ‘normale’ paden. Een vriendin van mij heeft de racefiets aan de kant gedaan en ia overgestapt op een hybride net als wij hebben. Sportief, maar iets rechterop en minder snelheid.

Vandaag zag ik een groene velomobiel, moest even aan je denken Gothico! Quest stond er geloof ik op, was in Noord Nederland.

Hopelijk is het morgen wat rustiger weer voor een mooi rondje.

Time2Tri

Berichten: 6123
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 18:17

Ik hoop voor morgen ook op beter weer .
Heb bijna 4 uur op de planning staan .

Vandaag 2500 meter in het zwembad , en 7 km gelopen .


Ironman2022-2023
Ironman 70.3 Valencia 2024
Ironman 70.3 Duisburg 2024

Gothico

Berichten: 1335
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 21:11

@Sakura, Quest is zeker mogelijk. Zover ik weet is ook echt van ieder model maar één groene variant gemaakt.

@T2T Echt weer lekker bezig geweest. Ben je met het lopen droog gebleven?
Ik ben vandaag alleen naar de paarden heen en weer geweest.

Wat is een leven zonder dieren en muziek nou eigenlijk? Die horen bij ons allen.

[ITP] Eindelijk mijn eigen maatje.
[ITP] Tinker Willow en zijn baasje

Time2Tri

Berichten: 6123
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 08:37

Gothico schreef:
@T2T Echt weer lekker bezig geweest. Ben je met het lopen droog gebleven?


Ik had de goede keus gemaakt in de ochtend te gaan zwemmen .
Toen regende het , maar je word met zwemmen toch nat ha ha .
En een voordeel is dat het lekker rustig is in het bad .

S,middags was het inderdaad droog tijdens mijn loopje .

Vandaag word ook een redelijk droge dag om te gaan fietsen .
Maar ik ben net wakker , dus eerst lekker ontbijten .


Ironman2022-2023
Ironman 70.3 Valencia 2024
Ironman 70.3 Duisburg 2024

Suzanne_J

Berichten: 1460
Geregistreerd: 29-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 10:52

Bedankt voor jullie tips! Zo'n cursus klinkt heel interessant, dus daar ga ik me eens in verdiepen. Ik heb ook echt oefeningen nodig voor mijn balans en ik rijd mijn bochten ook gewoon niet goed. Dat in combinatie met de hoge snelheden, maakt het gewoon riskant.

Ik heb wel het geluk dat mijn vriend en schoonfamilie allemaal wielrenners zijn. Ze hebben mij dus al veel kunnen leren, maar zij herkennen die angst juist helemaal niet... Mijn vriend fietst ook wedstrijden, dus hij is aan nog veel hogere snelheden gewend. Ik ga nu soms mee met verschillende wielrengroepen en het is vaak zo chaotisch, doodeng! Ik ga dan bewust helemaal achteraan fietsen, zodat ik wat meer afstand kan houden en niemand last van mij heeft als ik trager door de bocht ga, maar dat constant bijrijden breekt me ook weer op in lange ritten.

Dit is in ieder geval mijn fiets, overgenomen van een teamgenoot van mijn vriend en heel blij mee!

Afbeelding

@Time2tri: Gaaf dat je triatlon doet! Ik heb me in een heel ambitieus moment ingeschreven voor een kwart triatlon in oktober, maar ik moet er niet aan denken om een volledige te doen!

L'est en faisant n'importe quoi, qu'on devient n'importe qui

Time2Tri

Berichten: 6123
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 11:16

Suzanne_J schreef:
@Time2tri: Gaaf dat je triatlon doet! Ik heb me in een heel ambitieus moment ingeschreven voor een kwart triatlon in oktober, maar ik moet er niet aan denken om een volledige te doen!


Gave fiets hoor , mooi setje wielen eronder :j
Misschien anders eens gaan fiets minder personen ?
In de groep rijden is toch controle hebben over fiets , en een goed reactie vermogen .
Achteraan in de groep als beginner is idd killing .

Oh leuk , waar ga je die kwart triatlon doen ?
Ooit wel eens een 1/8 gedaan ?
Ooh een hele is me ook te hoor .
Ik ga in Nice een halve doen (70.3)


Ironman2022-2023
Ironman 70.3 Valencia 2024
Ironman 70.3 Duisburg 2024

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 11:56

Wauw, gave fiets heb je daar, Suzanne!

Wat een weer. Ik zag best wat bikkels op de fiets, maar ik heb echt geen zin met die regen :o

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 12:04

Mooie fiets Suzanne! En wat zelf gaan trainen? Of in een koppel? Ik vind het altijd wel even duren voordat je echt vertrouwd bent met een fiets.

Wij hebben gisteren gefietst, veel wind, maar gelukkig droog.

Chrissie

Berichten: 3676
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Frl

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 13:26

Wat een gave fiets!
Hopelijk worden hier in de buurt komende zomer ook wat cursussen gegeven. Ik ga ook langzaam door een bocht omdat ik het eng vind.

Life is too short. If you can't find your passion, look harder..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jossie, Siebel, stella92, Zebrastreep en 59 bezoekers