Verslag concours Emmeloord :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Verslag concours Emmeloord :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 22:11

Vandaag springwedstrijd gehad in Emmeloord.. Het was egt een rot parcours... pff heel veel uit de wending hoek enz en krap op elkaar... Diegene voor mij veel balken weigeringen enz.. dus ik ging al het parcours zo in van dit zou wel lekker gaan Lachen... Nou het ging dus best wel lekker.. lekker voorwaarts en geen gekke grote sprongen der tussen.. Lachen was dus foutloos... barrage heb ik lekker rustig aangereden zodat ik in iedergeval foutloos zou zijn... En ja ik was foutloos Lachen.. Dus ik was 2e Lachen hehe ik wel blij wantja ging een tijdje niet zo goed.. toen het 2e parcours was jacht dus gelijk op tijd en fouten... na het inrijden gingen we in de gang staan want we zouden zo aan de beurt zijn Lachen.. daar wachten schrikt me pony in 1x van de schuifdeur die open gaat... achter uit gek doen daar in de gang.. op een geven moment was ie al zo 20 meter achteruit gegaan ik deraf gestapt hem op sleeptouw genomen *LOL* der weer opgestapt en gelijk laten galoperen.. Dus ik kwam in volle galop de bak in hehe Lachen... nou hij was zo de kluts kwijt hij dacht nie eens meer na met het springen.. met gevolg 2 weigeringen... Niks aan te doen Verward

Morguh gaan we weer naar Emmeloord en dan staan die hindernissen der ook nog.. en dan gaan we met nog een stel ruiters een oefenparcours houden.... Lachen zodat ie weet dat ie moeten springen.. en als ie dan stopt kunne we hem ff goed aanpakken....

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 12:35

Wat goed zeg!
Met het indoor seizoen heb je inderdaad vaak hele krappe wendingen enzo. Hoe is het gegaan bij het oefenparcours?

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 17:47

* Ellen * schreef:
Wat goed zeg!
Met het indoor seizoen heb je inderdaad vaak hele krappe wendingen enzo. Hoe is het gegaan bij het oefenparcours?



nou opzich valt het meestal wel mee met krappe wendingen enz.. maar de wedstrijd was in een 20 bij 40 bak dus.. :S... oefen ging wel lekker heb hem nie al te hoog laten springen L/m nivo en toen gewoon lekker ontspannen allez laten doen.. hij moet zich leren ontspannen wat erg moeilijk is..

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 00:23

Lekker *LOL* Klinkt wel weer iets positiever dan vorige keer Haha!
Misschien nu iets afbouwen in de training en even bevestigen. Je kwam nu alletwee met een fijn gevoel de ring uit en probeer dat nu voorlopig vast te houden Haha!