Hellofresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loezoe
Berichten: 1234
Geregistreerd: 30-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 22:45

Needje schreef:
Nou ik vind dat zomaar stappen van ingrediënten anders niet OK.
Ik lust bv geen broccoli.
En als in een gerecht paprika moet en ik krijg allemaal courgettes vind ik dat ook annoying.


Mee eens. Zo word ik super beroerd van paprika, dus daar houd ik echt rekening mee in mijn keuze.

xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 23:07

Ik zou zoiets als met die ui ook melden. Daar leren ze inderdaad van, mij zou het dan zeker niet om de vergoeding gaan.
Dat is ook de reden dat ik ieder missend ingrediënt meld. Het gaat bij mij zo vaak mis dat ze hopelijk door die data te analyseren kunnen ontdekken wat er bij het sorteer centrum mis gaat :=

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 23:14

Maar, er zat wel fuze tea in de doos als cadeautje *\o/* !

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 09:14

Ik heb hf weer geactiveerd. Normaal krijg ik de dag ervoor al een sms maar nog niet gehad. Hebben meer mensen er last van?

Hoppje

Berichten: 756
Geregistreerd: 26-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 09:49

Gebeurt niet vaak, maar volgende week hebben wij even gepauzeerd! Drukke week met andere verplichtingen dus eten weinig thuis.
Gisteren de Naanpizza, deze is altijd lekker vind ik :o
Verder nog de Courgette-preisoep, Udonnoedels en de sticky paddenstoelen!

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 17:03

caro29 schreef:
Ik heb hf weer geactiveerd. Normaal krijg ik de dag ervoor al een sms maar nog niet gehad. Hebben meer mensen er last van?


Is je aflever dag nog wel hetzelfde?

Als ik nu de maaltijd op wil waarderen naar 4 x per week ipv 3 x dan kan ik niet meer voor de maandagavond kiezen om te laten bezorgen terwijl we altijd op de maandagavond al zitten.

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 17:18

Ik zou dan even met de klantenservice contact opnemen Daan13.
Zij kunnen m omzetten en dan kan je volgens mij gewoon op jouw dag blijven.
Of je moet je afgemeld hebben en opnieuw aanmelden natuurijk.
Maar ik ben van 1 persoon naar 2 personen box gegaan via klantenservice en dat gaf verder ook geen veranderingen in bezorging.

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 18:29

Is er hier toevallig iemand die deze week de gegratineerde pastaschotel met broccoli en prei heeft?

Bij mij zit er alleen een mini broccoli bij en geen prei. Nou zegt de klantenservice dat die broccoli in plaats van de prei is maar volgens het recept horen ze er beide in. Het is ook maar een hele kleine broccoli (190 gram) dus samen met 1,5 ui zou ik het ook wel heel weinig groente vinden voor 2 personen. Ben benieuwd wat jullie hebben gekregen.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 20:57

Ik heb m! Zal zo ff kijken wat er in zit qua ingrediënten.

Marjoleine89

Berichten: 1227
Geregistreerd: 15-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 21:20

koenlover schreef:
Is er hier toevallig iemand die deze week de gegratineerde pastaschotel met broccoli en prei heeft?

Bij mij zit er alleen een mini broccoli bij en geen prei. Nou zegt de klantenservice dat die broccoli in plaats van de prei is maar volgens het recept horen ze er beide in. Het is ook maar een hele kleine broccoli (190 gram) dus samen met 1,5 ui zou ik het ook wel heel weinig groente vinden voor 2 personen. Ben benieuwd wat jullie hebben gekregen.


Ik had 2 broccoli’s en ook geen prei

xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 21:40

In mijn app staat dat er alleen broccoli in zou moeten zitten.
Dit recept toch?
Afbeelding

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 21:48

Ik had ook 1 broccoli en geen prei. Heb van de klantenservice tegoed gekregen.

Flowq

Berichten: 2798
Geregistreerd: 12-11-08

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 22:00

Geen schotel maar wel de quiche met zalm en prei. Ook een broccoli ipv prei... dat stond nergens beschreven

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 22:26

Wel broccoli, geen prei. Recept nagekeken en hoort wel een prei in te zitten.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 00:50

Ik vind dat maar heel raar hoor dat ze groentes zomaar vervangen. Je kiest toch niet voor niks bepaalde gerechten uit :=

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 08:07

Jup :+ . Soms trekt het ook echt gerechten uit z’n verband, wat jammer is

Hoppje

Berichten: 756
Geregistreerd: 26-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 08:53

Alwiene schreef:
Ik vind dat maar heel raar hoor dat ze groentes zomaar vervangen. Je kiest toch niet voor niks bepaalde gerechten uit :=


Ik heb dat echt nog nooit gehad, zit echt al jaren bij Hello Fresh (vanaf 2015).... Maar lees het hier inderdaad best vaak.
Vind het ook niet zo heel passend/netjes!

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 09:21

Jaa! Niet heel vaak hoor, maar toch een paar keer. En we hebben een keer een kloppend gerecht gehad en toen later het gerecht met een vervangend ingrediënt, en die met vervangend ingrediënt was minder lekker :+.

Al hadden we ook naar de super gekund, maar ik kwam er pas achter toen ik al stond te koken (en ik ben stiekem een beetje lui).

Karin_deB

Berichten: 8248
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 09:25

Marjoleine89 schreef:
koenlover schreef:
Is er hier toevallig iemand die deze week de gegratineerde pastaschotel met broccoli en prei heeft?

Bij mij zit er alleen een mini broccoli bij en geen prei. Nou zegt de klantenservice dat die broccoli in plaats van de prei is maar volgens het recept horen ze er beide in. Het is ook maar een hele kleine broccoli (190 gram) dus samen met 1,5 ui zou ik het ook wel heel weinig groente vinden voor 2 personen. Ben benieuwd wat jullie hebben gekregen.


Ik had 2 broccoli’s en ook geen prei


Hier geen prei en geen nootmuskaat.
1 broccoli van 433gram.

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 09:30

Ze hebben in de titels van de gerechten gewoon prei vervangen door broccoli. Ik weet ook zeker dat er bij mijn gerecht 'prei' stond maar nu staat er broccoli. -O-

Karin_deB

Berichten: 8248
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 09:33

Ik weet vrij zeker dat er bij ons stond broccoli toen wij het menu uit gingen kiezen maar op het recept staat zowel een broccoli en een prei.
Voor ons geeft het niet, ik moet voor die tijd toch nog langs de winkel dus neem wel een prei mee.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 09:58

Jildau schreef:
Ze hebben in de titels van de gerechten gewoon prei vervangen door broccoli. Ik weet ook zeker dat er bij mijn gerecht 'prei' stond maar nu staat er broccoli. -O-

Op m’n kaartje staat prei EN broccoli

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 12:16

Es_ther schreef:
Jildau schreef:
Ze hebben in de titels van de gerechten gewoon prei vervangen door broccoli. Ik weet ook zeker dat er bij mijn gerecht 'prei' stond maar nu staat er broccoli. -O-

Op m’n kaartje staat prei EN broccoli


Op mijne dus ook en ik had alleen een mini broccoli, maar zo te lezen hebben jullie inderdaad meer gekregen qua groente.

Fenneeee

Berichten: 2991
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Numansdorp

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 15:00

Hier bij de quiche ook broccoli ipv prei, en ook een slechte ui erbij. Gelukkig hebben we nog ui in huis.

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 17:18

Ik heb dan de Duitse box, maar hier vervangen ze op dit moment ook enorm veel.Lente ui krijg ik elke keer bieslook voor, paprika hebben ze ook steeds niet en krijg ik oa courgette en aubergine voor. Aubergine vind ik vreselijk. Had ook pak choi in een gerecht, kon ook niet geleverd worden...krijg ik bloemkool, bah. Dus geen HF meer totdat ze weer normaal alles kunnen leveren. Bij Marley Spoon krijg ik wel gewoon alles, dus dan is de keuze makkelijk. En heb nu af en toe ook Dinnerly. Dat is meer een budget box, goedkoper, simpele gerechten met minder ingrediënten, ook sneller klaar. Voor mij perfect. Wat ik tot nu toe heb gehad, is ook erg lekker.