(paardrij)vakantie tips gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

bridgetF
Berichten: 2174
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

(paardrij)vakantie tips gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-21 18:35

Hoewel het nog steeds corona tijd is, willen een vriendin en ik toch een beetje rondkijken voor een mini vakantie van 5 tot 8 dagen. We willen niet te lang reizen, maximaal 4-6 uurtjes autorijden of 2 á 3 uurtjes in het vliegtuig. Nederland of ergens in Europa.

We hebben beide ruim 20 jaar niet echt meer paardgereden, een keer een lesje op vakantie, en thats it. We zoeken iets, waar we 3 á 4 dagen onder begeleiding een paar buitenritten kunnen maken. Gewoon heel relaxed, beetje stappen, wat draven (heel heel misschien een rustig galopje) en klaar. Omdat we lang niet gereden hebben en wat onzeker geworden zijn (wat ouder, stijf en schram) denken we aan iets voor beginners met zeer brave paarden.
Naast de 3 a 4 daagjes rijden zouden we ook wat anders dan paarden willen zien. Bezienswaardigheden of gewoon beetje wandelen door mooie omgeving of gewoon lekker niks doen. Niks geen stoer druk gedoe.

Ons budget is 1000 euro per persoon voor eind september. Inclusief ontbijt, diner en een bed. (wc, douche niet gedeeld met vreemden). Mocht je de perfecte plekkie voor ons weten, binnen budget, maar wat verder weg, (maar goed bereikbaar) dan horen we het ook graag.

Wie kan voor ons wat aanraden?


Dammie

Berichten: 3313
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: (paardrij)vakantie tips gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 19:19


1 hp ought to be enough for anybody
[o]

ikke

Berichten: 37462
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 21:21

Tja, ik heb wel een flinke handvol adressen, alleen lijkt het me nu geen strak plan om de noordzee over te steken voor zoiets.

Ik heb nog een adresje uit een heel ver, grijs verleden maar gezien ze nog steeds bestaan, zegt dat wellicht toch iets over hun kwaliteiten.
https://30321.frog03.proximedia.com/

Ik weet niet of die link wel goed gaat maar zoek anders op hostellerie D'Herock in Herock (België)
Het plaatsje heet eigenlijk Houyet waar Herock een gehuchtje van is.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 3 bezoekers