Onderbroek zonder pleinvrees

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 22:57

Love_Rosie schreef:
https://www.hunkemoller.nl/micro-brazil ... 12307.html

Deze! Zijn er in meerdere soorten, h&m heeft ze ook van katoen dacht ik. Door het kant tekenen ze niet zo en kruipen totaal niet. Ik weet niet meer waar ik welke weg heb maar ik denk dat die van h&m een breder kruis hebben zeg maar


Brazilians heb ik zat, ik zoek een onderbroek die je kont helemaal bedekt en niet je gat in vliegt bij elke stap die ik zet :P

Edit: ik ben de 30 gepasseerd en heb twee kinderen, deze vind ik leuk voor jonge strakke dames. Dat hele onderbroekje vind je bij mij niet meer terug hoor _O-


xSCWx
Berichten: 7055
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 23:08

Welke maat heb je nodig? Deze Björn Borg zijn nu in de aanbieding, 3 voor €23,97 maar gaat tot maat 42 (meestal als ze in de aanbieding zijn missen er wat maten ivm uitverkocht). Sowieso niet de tencel nemen maar echt cotton stof (in de beschrijving opletten dat er 95% katoen staat en 5% Elastaan).

https://www.bjornborg.com/nl/graphic-fl ... 1237-60731

Ik heb ook een uitstap gemaakt naar Sloggi en die kropen ook altijd richting de donkere plekken. Daarentegen ben ik al 15 jaar blij met mijn Björn Borg hipsters die ook nog eens heel erg lang mee gaan, ik denk dat ik ze zo 5 jaar draag. Dus voor dat geld zou ik zeggen probeer er 3...

Edit: een 2-pack hipsters maat 44 voor €17,97 https://www.bjornborg.com/nl/graphic-fl ... 1236-60731

La Vie en Rose 


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 15:03


Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 15:14

Nou als die nog op het randje gaat werken dan wil ik echt een foto van je billen _O-

belle_boef

Berichten: 10729
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 17:17


Rocamor

Berichten: 10826
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 17:24


Rockes <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 22:54

Daan13 schreef:
Nou als die nog op het randje gaat werken dan wil ik echt een foto van je billen _O-


Dan denk ik dat ik een paar maatjes te klein gekocht heb :D


belle_boef schreef:
Dat wordt omkleden op bepaalde momenten


Als hij ook nog vleeskleurig zou zijn zeker ja haha!


Rocamor schreef:
En je krijgt hier geen zwetende anus van? Ik had hele fijne onderbroeken van Sloggi gekocht, zitten heerlijk, maar jemig. Geen pleinvrees, maar jakkes / auw. Die mogen dus ook weg.


Zwetende anus? Niet opgemerkt in ieder geval.
Sloggi was hier ook geen succes, wel een duur geintje :n

Luxorvalkje
Berichten: 1934
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 21:15

Met deze warme dagen heb ik jullie tips ook nodig.

Ik twijfelde over sloggi, maar na het lezen van dit topic zie ik daar toch maar vanaf.

Ik draag nu hipsters, maar 1) de pijpjes rollen wat op met warm weer en dat zit irritant. 2) het elastiek snijdt een beetje in mijn vetjes waardoor je duidelijk ziet dat ik een hipster aan heb bij bepaalde soorten jurkjes of skinny jeans.

Een string is niet mijn ding. Ik heb altijd het idee dat het dan schuurt waar ik dat absoluut niet wil.

Ik zoek dus echt een onderbroek die er netjes uit ziet, en een stuk van mijn bil bedekt. Ergens tussen hipster en string in. En het liefst ook zonder pleinvrees :')

Tk: Harry Horse cap, witte rijbroek Eurostar (nooit gedragen in plastic), bruine broek eurostar, Blauwe broek met lederen zitvlak enkele keer gedragen. Kerstmuts

zonnebloem18

Berichten: 24833
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 23:14

Ik ben wel fan van de eerder genoemde Sloggi's. Heb inmiddels een hele lading gekocht en ze bevallen nog steeds heel goed.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Rocamor

Berichten: 10826
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 06:59

De sloggi's hebben inderdaad geen pleinvrees. Maar er zit iets in de stof of de vorm waardoor er iets pijnlijk wordt / schrijnt.

Ik heb bin Hema weer "every day" onderbroeken gehaald, die zitten super.

Rockes <3

Luxorvalkje
Berichten: 1934
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 08:32

Rocamor schreef:
De sloggi's hebben inderdaad geen pleinvrees. Maar er zit iets in de stof of de vorm waardoor er iets pijnlijk wordt / schrijnt.

Ik heb bin Hema weer "every day" onderbroeken gehaald, die zitten super.


Die heb ik even opgezocht, maar daar zit ook een elastieken band aan de bovenkant.
En bij mij is dat nu net het gene dat die lelijke bobbels veroorzaakt.
Dus voor mij helaas geen optie.

Tk: Harry Horse cap, witte rijbroek Eurostar (nooit gedragen in plastic), bruine broek eurostar, Blauwe broek met lederen zitvlak enkele keer gedragen. Kerstmuts

Anoniem

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 08:50


Sintara

Berichten: 7382
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 16:51

Brazilians zijn voor mij echt een uitkomst. Ik heb een kleine maat/kont maar wel figuur, normal waist is bij mij al ernstig high waist en gaat dus wijken aan de bovenkant en alles.

Een brazilian zit voor mij als een doodgewone onderbroek :D

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 18:48

Ik heb heel sexy sloggi maxi double comfort
Ik ga een verzameling aanleggen van dit model
En een setje midi’s

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 18:50

Sonja_vR schreef:
Ik heb heel sexy sloggi maxi double comfort
Ik ga een verzameling aanleggen van dit model
En een setje midi’s


Hoeveel maten groter bestel jij deze?

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 18:59

Ik pak gewoon eigen maat van dat model

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 22:15

Sonja_vR schreef:
Ik pak gewoon eigen maat van dat model


Dat durf ik helaas niet meer aan, vorige keer 2 maten groter besteld en nog te klein :=

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 22:58

S8903N schreef:
Sonja_vR schreef:
Ik pak gewoon eigen maat van dat model


Dat durf ik helaas niet meer aan, vorige keer 2 maten groter besteld en nog te klein :=

Maar de ene bil is ook de andere niet. De vorm van de broek moet wel passen om de vorm van de bil.


Luxorvalkje schreef:
Met deze warme dagen heb ik jullie tips ook nodig.

Ik twijfelde over sloggi, maar na het lezen van dit topic zie ik daar toch maar vanaf.

Ik draag nu hipsters, maar 1) de pijpjes rollen wat op met warm weer en dat zit irritant. 2) het elastiek snijdt een beetje in mijn vetjes waardoor je duidelijk ziet dat ik een hipster aan heb bij bepaalde soorten jurkjes of skinny jeans.

Een string is niet mijn ding. Ik heb altijd het idee dat het dan schuurt waar ik dat absoluut niet wil.

Ik zoek dus echt een onderbroek die er netjes uit ziet, en een stuk van mijn bil bedekt. Ergens tussen hipster en string in. En het liefst ook zonder pleinvrees :')

Het is helemaal niet gezegd dat dat bij jou DUS ook niet werkt.

Grote punt is, de keuze is reuze en dat maakt het knap lastig. Het moet jou passen, niet mij, je vriendin of je buurvrouw.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 08:16

Ik volg weer :')

Ik heb nu "naadloos" ondergoed of slips die onzichtbaar moeten zijn onder kleding. Fail #) Ofwel kruipt alles samen in de lies, de randen gaan ravijnduiken of gewoon élke rand rolt om en spant af, waardoor je ze gewoon perfect ziet zitten. En ermee naar werk fietsen of aan hebben bij paardrijden is maar 1 woord voor: auw. Douchen is dan géén leuke bezigheid.

Zelfs corrigerend ondergoed krult om als ik wat pech heb -O- maar ik heb dan ook een fikse kont en flinke bovenbenen in verhouding tot bekken en taille. Dat gaat sowieso wel meespelen.

Ik lees dus weer mee voor nieuwe adviezen :)

Luxorvalkje
Berichten: 1934
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 11:25

Mijn vetjes zitten echt bovenop mijn heupen, precies dat stuk waar normaal de rand van je onderbroek zit. En dan valt het dus extra op.

Ravijn duiken heb ik alleen aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Daar zit helaas ook wat : :')

Tk: Harry Horse cap, witte rijbroek Eurostar (nooit gedragen in plastic), bruine broek eurostar, Blauwe broek met lederen zitvlak enkele keer gedragen. Kerstmuts

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 11:32

Luxorvalkje schreef:
Mijn vetjes zitten echt bovenop mijn heupen, precies dat stuk waar normaal de rand van je onderbroek zit. En dan valt het dus extra op.

Ravijn duiken heb ik alleen aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Daar zit helaas ook wat : :')

Heb je al high waist string en/of onderbroeken geprobeerd?

Anoniem

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 11:51


Sintara

Berichten: 7382
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 14:10

Poeh dat is gewoon een complete outfit hee :D

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 18:21

Sintara schreef:
Poeh dat is gewoon een complete outfit hee :D


_O- Ja dat klopt!
Helaas wel echt het enige dat niet oprolt/krult of m’n reet in vliegt }:0

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 19:11

Bij high waist heb ik regelmatig dat het nogal gaat spannen en snijden zeg maar in de naad :Y) en dan op andere plekken gaat samenkruipen. Was ik een vent, dan werd het castratie of iig fiks samengeknepen kindergeld.

Ik heb op de bovenbenen dat typische "rijbroek"-model. Dus heup is breed, dan een deuk en dan weer wat breder naar bekken en dan taille die flink smaller is. Met een bolle kont. Echt, horror.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, germie, kaatje89, Marcato, Nanne, Thrive en 79 bezoekers