Ik kan toch niet de enige zijn die niet meer in de andere topics past

Ik verwacht een mini ruit in de eerste week van oktober

Hoop wat meer mensen te treffen hier

Moderators: Mjetterd, Giolli, ynskek, Dani, Sica, Polly, Ladybird, Hanmar
ruitje schreef:Nou Alja, dat vind ik nou echt leuk haha! Dat we samen zwanger zijn dan he
Ik heb ook nog geen roze wolk Alja, je hoeveelste zwangerschap is het?
Edit: ik zag dat een ander topic over zwangere vrouwen ook hier stond, weet niet goed waar anders?
Dayna schreef:Alles gaat goed hier! Ik merk dat ik weer meer energie terug krijg. Ook is de misselijkheid zo goed als weg. Hoe is het met jou Ruitje?
Alja, welkom! Hoe ver ben je? Zware eerste weken? Hoe komt het?
Hebben jullie je spruit al op de echo gezien? En wat denken jullie dat het is? Iedereen in mijn omgeving denkt een meisje, ik weet het nog net zo niet..
ruitje schreef:Ik vind het posten vanwege herkenbaarheid ook wel lastig hoor... Ik ben ook makkelijk te vinden natuurlijk. Maarja, ergens denk ik dan: mensen doen maar, ik wil gewoon mijn ei kwijt
@Vogeltje, ik denk inderdaad dat ik dat soort momentjes moet opzoeken dus vanaf volgend jaar.
@Lobke, geen tips, wel medelijden haha. Hoeveel ben jij afgevallen? Ik was er 5 kwijt, nu nog zo'n 3. Ben benieuwd hoeveel kg er uiteindelijk bij komt.
@Marielle, wat een leuk verhaal haha, de volgende keer ga ik ook stiekem hoesten
Ik kan inderdaad ook alleen maar tukkies doen...
@Mir: dankjewel!
@Alja: dat verplaatsen helpt wel
Gebruikers op dit forum: _Madelon, Anonimo_h, Arlette_, Aslien, boooo, Dayna, Felinde, gea_thora, GoogleAdsense, Luxorvalkje, MagicBullet, nikkielvis, pluklief, rocky_1995, Typhoon, xJennifx, xReetch en 71 bezoekers