Vandaag zijn we..........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-01 21:00

Gezellig van montfoort naar snellerewaard gestapt. *LOL* Dat was wel heel cooltjes en hij is maar 1x geschrokken van een geit die in eens het hoekje omgerend kwam Haha! Voor de rest was hij zo braafjes en dat voor een 4 jarig paard.
Komen er een hele stel motors langs en ik dacht o jee Vingers aflikken Nu gaat het gebeuren (niet dus Verward )Hij keek er niet eens na.
Wat is ie toch lief Haha!
Tamaar

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 12:29

hey kleine Haha! Ik ging ff kijken of jij ook n keer een verslag van de dag had gemaakt en ja hoor, tamaartjuh stond er weer bij *LOL* *LOL* duzzzz ik heb t ff gelezen! Maarre, Metellie is wel liefjes he! Ook toen we samen gingen toen ik door het rennen mn zonnenbril verloor Frusty Frusty Metel heel erg lief! Ik ging gister ook met div naar buiten dat ene stukje als je het erf afgaat naar rechts en ze durfde dus eerst niet langs die Lips are sealedhonden dus ik ging naast haar staan en stelde haar gerust, toen liep ze dus gewoon mee Verward Waar we normaal zo lang over doen liep ze nu dus gewoon, tja dat geduld ook altijd.... Maar naast dat huis waren ze dus n feest aan het houden en de muziek stond echt keihard man!! oliebol hee ik kreeg er echt pijn van in mn oren! Maar div durfde daar dus eerst ook niet langs en ik haar weer gerust stellen toen liep ze dus weer mee, ik vond dat zooooo stoer van haar want je weet hoe ze kan zijn.. Er stonden dus n paar van die gasten te kijken hoe ik dat op ging lossen en het lukte me dus haar er rustig langs te kijken en die ventjes zo van dat doe je goed enzo, stond ik daar Haha! . Daarna zijn we een heel eind daar rechtdoor gegaan en toen weer omgedraaid en ze liep gewoon achter me aan weer door die muziek heen Schijnheilig Toen ik terug kwam was ik 2 uur weggeweest want het was ondertussen 11 uur s'avonds Cool en ik was zo trots op mn kleine lieve divie! ik was weer helemaal Lovers op haar. Goh, helpt dat geduld van inge toch wel Lachen Maar jah, divana is gewoon mn kleine lieve knol en zal ze altijd blijven!
Nou doegiez
veel liefs en kuszies Saskia Pling
Gaaaaph nee
Hahahahahaha *LOL*

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 18:43

He Sas, zoals ik gemerkt heb bij v/d Arend waar je staat is Divana helemaal vertrouwd op jou. Lief om te zien terwijl ze dat helemaal niet heeft bij jouw bijrijdster, Ik vindt Divi dan anders. Bij jouw is ze rustiger. Greets