We beginnen bij Sterre's Sanneke, Een eigen gefokte merrie uit een b pony merrie en mijn Djémo als vader. Sterre is het hele seizoen het vriendinnetje geweest van de jonge hengst Cyrano (reeds verkocht). Cyrano heeft een wpcv deklicentie. Sanneke is naar verwachting 20 mei uitgerekend.

Sanneke, vos appaloosa, Djémo Durango (v. Don cremello du Bois) x Rambo

Cyrano, dunskin, WPCV deklicentie, Cassanova du Bois X Djamaï du Bois
Vervolgens is de eer aan Djamaïah's Djamira. Ze heeft meerdere fijne veulens gegeven en een fokmerrie in hart en nieren. Ze is uitgerekend op 25 mei van de hengst Hamlett's Magnum XL.

Djamira, wildkleur vos shabrakbont, Djamaï du Bois x Samiro

Hammlet's Magnum XL (new forest)
In de tussentijd zijn Danika door Herzzauber D en Devaney Peru's Argument gedekt. Danika heeft na 20 dagen opgebroken en devaney na 55 dagen. Helaas maar dit jaar gewoon weer een nieuwe poging.
Sterre is het vriendinnetje geweest van Djémo. Uitgaande van de laatste dekdatum is zij 7 juli uitgerekend. Sterre is nog altijd het vriendinnetje van Djémo waardoor hij als hengst niet alleen hoeft te staan. Sterre heeft 2x eerder een veulen van Djémo gehad, beide fijne dieren in omgang maar vos (appaloosa). Nu hopen op een valk of een palomino, iets wat de eigenaar van sterre al jaren graag wilt. Hoewel sterre van mijn buurman is staat ze dus bijna altijd bij mij.

Sterre, bruin, v. Rambo

Djémo Durango, palomino snowflake shabrak bont, wpcv deklicentie, Nas veterinair ggk, nrps ster, Don Cremello du Bois x Chewano van de Langenieuw
Als laatste heeft Djemo ook nog Peru's Chiquita gedekt. Waar chiquita de krachtige bewegingen heeft van een paard heeft Djémo het een en ander toe te voegen aan het exterieur. Een appaloosa zou natuurlijk helemaal gaaf zijn. Ze zou 8 Augustus uitgerekend zijn.

Peru's Chiquita, bruin panterbont, Peru's Yismerai x Peru's Scen Tao

Djémo Durango
Wat latere veulens dan normaal, maar toch heb ik er nu al zin in om de veulens te verwelkomen. Uiteraard duimend dat alles goed gaat