ALMELO!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-01 19:16

Hey allemaal...

Nou, klein verslagje! Almelo was supertof, ik kan van iedereen de punten wel gaan noemen, maar ik doe het alleen voor mezelf, anders wordt het zo'n verhaal.
Er werd behoorlijk gejureerd, er werden relatief weinig winstpunten gereden, maar er liepen een hoop goede combinaties. De sfeer onder de ruiters was heel goed, iedereen hielp elkaar wel enzo. Het ruiterbal was helemaal lachen!!!! Party!! Party!! Party!! Party!!
Voor mezelf: Maril heeft echt heel super gelopen, vind ik zelf...ben mega trots op hem. Vorig jaar stond ie te stressen en te pompen op stal en nu was ie zo mak als een lammetje, had het prima naar de zin. Met losrijden tussen 40 paarden was ie wel vervelend, maar vanaf de 2e dag ging ik losrijden bij de springruiters...aanzienlijk rustiger en dat ging beter. Knipoog
Ik ben dus voor de 2e keer M1 gestart (met hoedje Knipoog ), de eerste dag liep Maril super, dat vond iedereen. Netjes bij elkaar, wel door zijn lijf etc. Ik was zo tevreden. Kreeg ik 143 pnt en was een na laatste. Scheve mond\ Scheve mond\ Overal stond 'te kort in de hals'. Het viel mij op dat de punten waren gereden door de paarden die zowat uit elkaar vielen, dus heb ik dat de volgende dag maar laten zien. Kreeg ik opeens 157 en een vierde plaats van de 18! De dag daarna 164 en derde, daarna 166 en vierde.Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! . Die laatste was de ragproef van mijn leven: hij liep echt totaal uit elkaar en was het een beetje zat, had er een flink tempo in! Impuls: een 7, hahahahahaha Party!!
Zaterdag was Marillion helemaal leeg en viel daardoor 1x uit de contragalop. 151 punten en 9e, maar dat was ook wel terrecht.
Ik reed gemiddeld tegen 20 starts, dus ik ben heel tevreden, we zijn toch nog maar net M gestart! In de eindklassering (over alle M1 rubrieken) was ik 22e van de 131, dit ging op plaatsing en niet op gereden punten, anders was ik hoger gekomen, maar ben hier al heel tevreden mee! Lachen
Heb fijn weer 7ens gereden voor de middendraf, dat waren toch vaak 5jes in de L, toen kwam het er nog niet zo uit en nu dus wel!
Ook een paar 8en en dus een 3 voor uit de contra vallen! Scheve mond\
Ben heel trots op mijn Maril, morgen en overmorgen gaan we lekker het bos in en daarna gaat ie t/m zondag de wei op, even rust!

Groetjes Suzanne Party!!

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 19:33

gefeliciteerd met je puntjes!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 19:55

gefeliciteerd suzanne.

Volgend jaar moet je me het maar laten weten ga ik mee als groom!!!!.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 20:46

Hartstikke gaaf joh, hier hebben ze in de L1 met de schimmel 4 wp gereden, in de B 3 wp en ik begreep liep Magic niet goed dus hebben ze maar 1x gestart en terug getrokken.
Volgend jaar wil ik ook!!!

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 20:48

Hoi,
Nou die punten heb je lekker binnen! Gefeliciteerd! Zo ga je lekker hard zeg!
Groetjes Danielle

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 20:51

heeeeeey heel erg goed dus je hebt nu 3 punten in de M1? super joh das alweer bijna M2 je gaat hard ik zelf ben ook voor het eerst gestart zie verslag van de dag Lachen

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-01 21:10

Ja joh, Kim!!! Dat had ik al gelezen voordat ik naar Almelo ging toch???? Knipoog
Net zulke punten als ik voor de 1e keer M1, ik hoop dat je volgende keer ook omhoog gaat!
Ik ben echt supertrots op Maril, ik had helemaal geen punten verwacht, laat staan zulke ruime winstpunten....
Er zijn relatief weinig winstpunten gereden, zelfs verliespunten!
Tweede met 154 was geen uitzondering!!!!! En dat op minstens 18 starts in een rubriek.
Maar het mooiste vind ik dat Marillion nu zo makkelijk te rijden is op vreemd terrein...iedereen weet wat voor moeite ik met hem had in de L, omdat hij zo gek was op vreemd terrein.
Ik ga binnenkort wel weer starten, hoop die twee punten nog gauw te rijden, maar ik ga nog niet over...M2 klaar is ie nog niet hoor. Knipoog

Groetjes Suzanne

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-01 21:49

enige nadeel: Mijn GSM is daar gejat gisteren~~~~!!!!!!!!!!!!! Extreme duivel Boos! Extreme duivel Boos!

fire

Berichten: 176
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: Heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 22:00

bij ons op stal heeft een meisje er ook aan mee gedaan en die had 5 winstpunten en vooral heel slecht geslapen!
gefeliciteerd!!!!!!!!! Lachen Lachen Lachen Lachen

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-01 22:44

Hahahaha!!!! Wij hebben ook heel weinig geslapen....ga zometeen maar wat inhalen! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 08:46

Gefeliciteerd! Leuk dat Marillion zo braaf bleef en heel goede punten gehaald. Lijkt me wel gaaf om zo een hele week wedstrijden te rijden.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 09:36

Zelfde verhaal hier: SUPER!!!

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 10:08

heeeeeeeeey, gefeliciteerd man!!echtgoed!!!
hopelijk ga ik volgend jaar ook!
doei groetjes astrid

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 10:08

Almelo is gewoon gezellig, tenminste tijdens de ruiterdagen!!! *LOL*
de jury was het niet altijd met elkaar eens en de deelnemers niet altijd met de jury, maar verder is het toch zeker een topconcours??? Volgend jaar doe ik misschien zelf mee Party!!
Groetjezzzz uit Almelo

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 11:24

nou zeg hartstikke goed man!echt gefeliciteerd!wees maar trots.sjonge ik heb ook zo ontzettend veel om trots op te zijn:ik ken allemaal bokkers die super goed rijden!!!! Pling Pling Pling Pling Pling Pling