Verslag trouwerij van me Nichtje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 15:18

Zij wist dus nergens van dat ik met haar Paardje bij het Slot waar ze trouwde zou staan. Zij dacht dat ik op de boerderij zou passen!!! (niet dus ik had andere plannen, de buurman paste op).
Ik moest om 12 uur bij slot staan en was om half 10 bij haar op de boerderij, haar aanstaande was er nog en die wist van verrassing af. Ze zouden met koetsjes gaan en ik zou ze op een punt inhalen.
Zo gezegd ik als een speer vlechten, met hulp van Neef die moest me wel helpen want met 1 been gaat dat erg moelijk hoor dat staan op een krukje.

Knotjes zaten er is, waren er maar 28!!! dus toen om de knot een roosje er tussen door gedaan.
Toen was hij heel mooi.
Haar paard is een schimmel, bijna wit, dus als je dan cremekleurige roosjes er in hebt staat echt gaaf.

Poetsen was niet nodig want hij was heel schoon had hem gisteren nog gewassen en met dekentje (Zomer) op stal gezet.

Heb hem toen ingebandageerd en opgezadelt.
Me neef bleef met hem wandelen tot ik omgekleed was.
Daar kwam ik aanlopen in me witte Legging, want me rijbroek pas ik niet meer, maar dat kon ook en daarop een witte blouse met een licht kleurige sjeletje er op en een hoedje op (effe geleend van iemand want heb zelf geen wedstrijdkleding meer).

Dus op naar verzamelpuntje.
Hadden afgesproken met koetsier dat ik bij de buurman op terrein zou staan en ze zouden langs boerderij rijden, me nichtje schrok zich rot want dit had ze dus niet verwacht.
Ze heeft me een partij zitten huilen in dat koetsje want oh wat waren ik en Michael mooi!!!!!

Dus ik voor de koets uit draven.
Bij stadhuis ben ik bij michael buiten gebleven, mocht van die man van koetsjes naar binnen zijn dochter hield Mikkie dan vast maar dat deed ik maar niet.

Toen ze naar buitenkwam zijn zij naar een restaurant gegaan en het feest zou bij hun zelf op de boerderij zijn in de achtertuin.

Maar wat haar vriend ook niet wist was dat ik een Kur op muziek had gemaakt en die zou rijden als ze eenmaal zouden zitten.

Dus toen ze rustig zaten op het terras, ging de broer van me nicht haar man staan en liep naar klein podumpje toe en hield een toespraak met als slot zo van, Renate en Berrie kijk nu de bak in, daar staat nog een verrassing te wachten.

Dus toen kwamen de klanken van Walt Disney films (zijn ze gek op) en daar reed ik met Mikkie op stang en trens een kur, ging wel een hoop fout maar goed, was maar als aardigheidje.

Na me laatste groet, kwam me nichtje en echtgenoot de bak in, en kwam me bedanken met een bloemetje die effe ergens vlug vandaan was gehaald, dacht het niet he dacht michael, hij draaide zich om en nam de benen onder me, ben heel hard gaan lachen want soms is dat echt een Bonfire.2. een angsthaas dus.

Ben toen effe met hem naar buiten gegaan zodat hij effe kon ontspannen, effe heel hard over landweggetje gekrost met hem.
Alle visite zag dat en dachten dat hij er vandoor ging maar dat was niet zo hij mocht effe ze ei krijd want voor de rest was hij super lief geweest.

zo dit was het wel.

nu afwachten of de foto op mijn toestel zijn gelukt, want de fotograaf was als de dood voor paarden dus kwam niet in de buurt voor foto's dus mijn pa heeft ze met mijn toestel gemaakt.


groetjes van een nu vermoeide Paulien die met pootje omhoog zit. Slapen Slapen Slapen


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 18:45

heeeey wat onwijs lief van je zeg! ging dat wel met S&T rijden? wat heb je zelf gereden dan toen je nog wedstrijden reed en kende Mike dat wel of heb je van te voren heel veel geoefend?
ging vast wel veel tijd in zitten maar voor je nichtje was het vast onvergetelijk he?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 18:50

Heb vroeger wel eens op paard van een vriendin met stang en trens gereden maar niet intensief.

Heb totaal 4x die stang en trens bij michael ingehad, maar reed meer met de trens dan met stang hoor, die hing er maar een beetje bij.

Hij kent door mijn nichtje geleerd de oefeningen tot de Z licht, maar is nooit gestart.

Je weet rijd zelf ook nog maar L dus was voor mij ook moeilijk, kreeg gelukkig hulp van instructrise van me nichtje die wist overal van.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 12:35

hahaha, geweldig dat iedereen er zo vanaf wist bedoel ik, en fijn dat het toch nog gelukt is, en de kur ook, volgens mij was het heel mooi om te zien!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 13:47

Wat moet dat er mooi uitgezien hebben.

Ik vond het erg leuk om te lezen en zag het al helemaal voor me. Tof dat je dat allemal gedaan hebt hoor.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 14:55

Jeetje wat een leuk verhaal zeg om te lezen!!! Ik heb het echt met plezier zitten lezen!!

_________________
~°~°~Sluit me op in je hart, en verlies de sleutel~°~°~

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shanaia op 2001-06-24 15:56 ]</font>

francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 16:19

wat heeft dat er mooi uit gezien ik kan niet wachten op de foto's
en heel lief dat je dat voor haar heb gedaan .
die dag vergeet ze nooit meer


horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 17:42

Wat een prachtverhaal! Leuk dat alles zo goed geslaagd was. Ik ben benieuwd naar de fotoos!
Groetjes,Ada

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 21:37

Ben erg benieuwd naar de foto's. Echt een leuke verrassing voor je nichtje!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 21:46

Gaaf zeg, dat je toch ben gaan rijden ondanks je manke pootje. Ik ben heel benieuwd naar de foto's

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kabayo, UnderIlse, XladyX en 47 bezoekers