Niet goed met het paard van Anouk....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-01 22:58

Ik dacht dat het beter ging maar vandaag was het weer slechter ondanks dat de benen minder warm waren zat alles wel onder het bloed en de pus...De veearts schrok ook een beetje toen ze het hoorde en komt 'm morgen meteen aan de antibiotica zetten...
maarja alles is ontstoken dus een kans op bloedvergiftiging en daarna het einde is niet uit te sluiten. en ja hoor net nadat ik de veearts had gebeld belde Anouk hoe het was tja.. ik kan niet liegen dus heb heel voorzichtig verteld dat het niet zo best was met d'r paard en dat morgen de veearts komt.
die schrok zich rot natuurlijk ging bijna mee janken jeetje echt voor het laatst dat ik een paard voor een ander doen als ze op vakantie zijn of ze moeten 100% gezond zijn maarja dat dacht ik van deze ook...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 23:00

inderdaad erg oliebol voor anouk. Ze was net zo blij metd er paardje. en jij ging er een weekje oprijden om te kijken of t dan beter ging. en dan dit. zulke dingen gebeuren altijd op de meest rotte tijdstippen.
ik Duim voor m dat hij er snel boven op komt.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 23:00

jeetje wat k** zeg!! ik hoop maar dat de VA wat voor m kan doen... ik zal morgen de hele dag duimen!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 23:00

jezus wat erg, ook voor jou

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 01:17

heel veel sterkte kim!en ook voor anoek dr paard echt ik hoop zo dat het goed komt!!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 09:16

Het is heel naar als zo iets gebeurt als degene op vakantie is van wie het paard is......en je zult altijd zien dat zoiets NET gebeurt als iemand weg is.........wijzelf hebben dat ook al eens meegemaakt......maar ik wens je veel sterkte en natuurlijk hoop ik dat het gauw beter gaat met het paardje van Anouk!!!

Ze heeft dat paard toch ook pas ?

groetjes van Jacqueline

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 09:28

Kim! Kun je een foto plaatsen van het paard hier op het forum, of ff naar mij mailen? Dan geef ik hem ff reiki. Je weet nooit of het ietsje helpt, sommigen geloven er niet in, maar Pie en Isa ontspannen altijd wel helemaal als ik het doe, dus blijf ik het af en toe doen. Verder zal het paard wel foeneknof of zo krijgen? Als je wilt, paard elke dag ong. 6 eetlepels appelazijn, voor zover je daar zelf al niet aan gedacht hebt? Door een emmer water en/of slobber of stukjes appel met nog wat lekkere dingen? Appelazijn is net als knoflook hartstikke weerstandverhogend en vooral: ontstekingsremmend! Dus wie weet... Ik duim voor jullie en het paard, als je Anouk spreekt zeg maar dat we meeleven!
Liefs, Dorine.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 10:45

zo maakten we op stal bij een merrie een vreselijke vorm van koliek mee. Het beest wist niet meer waar ze blijven moest. En haar beide eigenaressen (2 zussen) waren natuurlijk allebei op vakantie. Het lijkt wel alsof het zo uitgekiend wordt.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-01 13:38

Dorine Anouk heeft het paard pas 3 weken dus heb ik er al helemaal geen foto's van en Ik voer zelf wel knoflook etc maar zij niet en ik ga niet een paard van een ander mijn spullen voeren.
dat heeft pas bij langdurig en regelmatig gebruik effect.
Dus dan kan ik ook voor de kosten van appelazijn etc. opdraaien..
straks komt de veearts.
en ik ben zenuwachtig haha dus als je mij wat reiki wilt sturen Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 13:50

oh jee....wat erg! Heel veel sterkte Kim en natuurlijk Anouk, en laten we hopen dat het niet erger word dan het al is...beterschap en een knuffel voor het paard!

Ik duim voor het beesje

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 13:51

heb je er ooit al aan gedacht dat anouk mischien niet alles weet van ziektes ,eten geven ..en dat je haar wat in het oog moet houden en altijd mettips zou moeten klaar tsaan ?tja zeg haar gewoon alles hoe je denkt dat het beter kan met haar paard qua voer en rijden etc


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-01 14:08

het is haar paard ze heeft Lot ruim een jaar 'verzorgd' met mij ook toen ie mok had.
Tuurlijk sta ik d'r bij met raad etc. maar ik ga echt niet elke dag haar paard controleren.
Denk dat ze dan al snel zoiets heeft daag het is mijn paard.
Iedereen moet het leren en ja tijdens het leren maak je nou eenmaal foutjes.
Ze belde gister had wel gezien dat ie wat mok had maar dacht niet dat het zo erg was.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 14:11

tja niet zo vertsandig heb ik ook soms voor met [***] dat ik iets over het hoofd zie en daarom laat ik [***] zeker elke week is controleren door de pensioneigenaresse
heb het liever zo hoor vertel haar maar dat het zo maar moet leiver een meoial dan een ziek paard moet je denken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 14:54

begrijp ik goed dat het hier om zeer uit de hand gelopen mok gaat??? Laat je maar door de VA adviseren als die toch komt. Appels kun je wel geven,dat lijkt me ook wel goed.
Zelf wel eens paard uit de sloot gehaald voor iemand die op vakantie was, we hebben moeten vechten voor dat paard uiteindelijk.
Gelukkig dat er mensen zijn zoals Kim waar je je paard met een gerust hart kunt achterlaten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Christel1, dazai, femkepien, Glenda, hokke, Jihama, laura22, marjor, SusanH en 103 bezoekers