Hij heeft gebokt :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Hij heeft gebokt :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 19:31

Ik was vandaag voor de verandering weer eens aan het schakelen, op moment zijn we druk bezig met de overgang draf-galop, dat moet namelijk iets sneller worden. Als de overgang niet goed is, moest ie terug naar draf en opnieuw, had ik eindelijk een goede overgang, wil ie terugkomen, dus ik geef been en een tik, omdat ie op mijn hulpen moet wachten. Krijg ik ineens een enorme bok, had het absoluut niet verwacht, maar goed, ik geef m meteen een tik en schiet vervolgens in de slappe lach, waardoor Amadeus maar aan een lang teugeltje ging stappen Haha!
Heb al een poosje geroepen dat ik alles best vind, als ie maar een keer reageert en dan krijg ik opeens zo'n bok, ik werd er echt zo melig van...
Hopen dat ie nou niet doorgaat met bokken, bleef vandaag zitten, maar ik ben niet zo heel goed in bokken uitzitten

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way



horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 19:33

Hij reageert nu wel... Ging het verder ook ok?

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 19:35

Ja, had m op de rechterhand er uiteindelijk na een half uur ploeteren weer door Haha! Ging weer doorzitten, waarbij ik weet dat ik onrustig in mijn hand word, omdat hij zo klote zit, maar daarin ging hij nageven... raar beest...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ballard_L, Donderwolk55, Jet, jitskenienke, karmas, Miriam91, Pikeur, Pluksjaanvu, Renss, rocky_1995, Sydney_Zorro, Vecar, Winged, Wistaire, xSannee en 90 bezoekers