Aaah!!! Hellup...Escala hengstig...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-01 14:12

Escala is dus giga hengstig (ik kreeg net een telefoontje van het meisje van stal). Ik dacht al dat ik haar donderdagavond even zag knipogen maar het meisje van stal zei dat ik me moest vergissen omdat we dachten dat ze pas volgende week hengstig zou moeten worden...niet dus...zal je net zien, altijd in het weekend! *stress stress stress* vanavond belt de veearts me terug en ik moet ook proberen om de eigenaresse van Krimh te bereiken want wie weet moet ze dus morgen al gedekt worden. Het gekke is alleen dat ik haar gisteren niet heb zien "knipogen" en daar is ze doorgaans heel duidelijk in ("knipogen", pissen, de hele mikmak laat ze zien) dus ik weet niet zeker hoever de hengstigheid nou eigenlijk gevorderd is. Er is vandaag wel een nieuw paard (een Friese ruin) op stal gekomen en daar begon ze dus spontaan naar te "lonken" en ze weet volgens Roos van geen ophouden...Duimen jullie ff voor me dat ze gauw gedekt kan worden en dat het aanslaat natuurlijk...ik hoop dus echt dat ze in deze hengstigheid nog gedekt kan worden? Hoe grot denken jullie dat de kans is dat ze al sinds donderdagavond hengstig is als we vrijdag en zaterdag eigenlijk geen tekenen hebben gezien terwijl ze altijd overduidelijk hengstig is??? Ik ben vast een vreselijke stresskip vandaag...wachten op het telefoontje van mijn veearts vanavond...argh...moet ik nog uren geduld hebben...hellup!!! Frusty ... Schijnheilig

kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 14:16

jah ik zou het niet weten, ik hoop wel dat hethet pakt hoor voor je! zou leuk wezen!

xxx lynn

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 14:36

Als nu pas echt goed hengstig is moet je nog wel op tijd zijn hoor.
suc6

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 14:38

hopelijk ben je nu dan wel snel op tijd,ik weet ook niet zo goed hoe ik je kan adviseren

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 15:40

heel veel succes ermee!!! vanmiddag werd een pony op slag verliefd op lottie ze werd helemaal hengstig en duwde d'r kont in z'n neus normaal is lottie echt een dooie ruin wdb maar nu werd ie wel wakker flemen en de hele handel eruit de sukkel 't was een pony van 1.15.......

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 10:43

Hihi, heeft Lottie wel een pedopasje dan? Knipoog

Maar tof Vikki, nu is het maandag, is het allemaal gelukt? Ben heel benieuwd of Escala nog bij Krimmetje is geweest! Lachen

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 12:34

mhhh lottie is 5 die merrie 10 *LOL*

en Vikki is het gelukt????

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 20:25

spannend ja. Ik hoop maar dat het lukt, want ik kan me voorstellen dat je het nu toch echt wel gedaan wilt hebben (betekent in mei een veulie toch?)...
Ik ben wel jaloers, want ik heb een hele dikke vette Ruin, waar dus hoe dan ook geen ukkies meer van komen... *snif*

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-01 23:14

Zie verslag van de dag... Knipoog Escala is namelijk gedekt vandaag Haha!