Hondje..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-01 12:21

jaa bijna jarig!! *LOL*
ik wil een hondje hebben! mn vader wil namelijk ook een in huis en mn zusje ook, dus das al drie tegen 2. maar mn moeder is 'vergeetachtig' ze zegt namelijk dat ik nooit een hond uitlaat en vooral niet als het regent.
terwijl ík degene ben die de hond van de buren uitlaat in weer en wind en zíj me tegen houdt omdat ik anders misschien ziek word *LOL*
naja is ze zeker vergeten.. haha.
mar wat moet ik nu doen, om haar er aan te herinneren dat ik dus wél honden in de regen uitlaat?



Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 12:24

haar deze foto laten zien!! dan is ze vast meteen verkocht Tong uitsteken

[img]../upload/354/harry.jpg[/img]

dit is btw mij hond *LOL* nou jah.. hond?? opdondertje Tong uitsteken

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-01 12:25

hihi wat een leuke Party!! je ziet hem haast niet tegen de vloer, schutkleurtje *LOL*

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 12:37

Van dit lieve hondje gaat ze zich ook wel bedenken!! een bernersennenpuppy. Hij heet BUMPER!!! vraag maar aan shanaia hoe lief ie is !!! maar het is wel een slijmbal.
[img]../upload/531/bumper01.jpg[/img]

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 12:40

tsss, mijn hond is veeeeeel liever!! en hij heet Harry *LOL* Party!!

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 12:46

ja ja....

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-01 12:48

ahh wat een schatje linda!! mooie foto ook!!!
ik zit nu rassen te zoeken, ik wil een golden maar die zijn zo groot daar is mn parkietje bang voor *LOL*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 13:32

en dees dan??? Kim, de hond bij mn verz pony's:

[img]../upload/36/kim.jpg[/img]

Of Kelly, de hond bij Shicje:

[img]../upload/36/kelly.jpg[/img]

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 13:32

Dan moet je geen bernersennen nemen want dan krijgt je parkietje een hartaanval! Haha! Nee dat zou zielig zijn

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 13:34

BUMPER!!!!!!!!!!!!! LIEF!!!!!!!!! Maar Bartje die van jou ziet er ook schattig uit hoor! Maar w8 maar Pino is fot´s voor mij aan het scannen en dan zien jullie mijn oude duitse herder! En mijn hond die ik nu heb een Schotse Collie!!!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 13:37

BUSTER EN BLANCHE (die zijn lief!!!) okey blanche heb ik niet gekent ma ja, zag er wel lief uit

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 14:07

HAHA was echt een schat! (haah het was een politiehond maar ze vond iedereen lief, zolang ze maar gegaait werd!)

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

snoopy2001

Berichten: 52
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 14:12

leuke hondjes Haha!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 15:15

Hondjes zijn lief!
Vooral van die kleine! Als je een hond neemt, neem dan niet zo'n sufkut als die van ons:
[img]../upload/288/ernie.jpg[/img]
Hij kan traplopen, TV kijken, deuren openmaken enz.
Als mn vader niet thuis is haalt hij kleren van mn vader van boven op ....echt zo'n wazige hond gewoon.. maar wel eeen schatje! Lovers

I love to love!

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-01 15:16

hehe heb ik gelijk al een naam ik ga hem sufkutje noemen Haha!
wat denken jullie, oudere hond (van een half tot 2 jaar) of een pup

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 15:16

Hondjes zijn lief!
Vooral van die kleine! Als je een hond neemt, neem dan niet zo'n sufkut als die van ons:
[img]../upload/288/ernie.jpg[/img]
Hij kan traplopen, TV kijken, deuren openmaken, en hij kan zijn tong uitsteken (zie foto) ..
Als mn vader niet thuis is haalt hij kleren van mn vader van boven op ....echt zo'n wazige hond gewoon.. maar wel eeen schatje! Lovers



_________________
[img]../upload/288/kikker.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Wilona op 2001-06-24 16:25 ]</font>

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 15:17

EEN PUPPIE!! DIE ZIJN LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF *LOL*

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 15:24

puppie kan je zelf opvoeden en dan zit je niet met de problemen die andere mensebn honden mee KUNNEN geven zoals heel waaks of in de stront rollen voordat ze iets lekkers krijgen. Al kan ik me niet voorstellen dat iemand hun hond zoiets aan zou willen leren

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 16:17

Ja maaar puppies moet je wel zelf sinderlijk maken.... die piesen overal tegen aan. Verward Party!!

I love to love!

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 17:08

ja okey. dat duurt ff ja. maar een eenmaal aangeleerd trukje/kunsje of iets is moeilijker afteleren en het kan langer duren. En puppies zijn van af het begin al aan je gewent. En als je een volwassen hond neemt weet je niet wat er met die hond is gebeurd bij de vorige eigenaren. Mijn achter buurvrouw is in het gezichtgebeten en meerdere xen aangevallen, bleek die hond mishandeld te zijn door een vrouw en jaren lang in een veel te klein hokkie opgesloten te zijn. Ik vind zo wie zo niet dat je honden moet opslluiten in hokkies. ma ja die vrouw heeft een levenslang litteken over haar hele gezicht en die hond hebben ze moeten afmaken! die hond was pas 2 jaar oud.

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 21:29

PUPPIE'S DAS TOCH HEY LEUKSTE BELEEF JE ALLES MEE ENZO IZZIE NOG KLEIN ZIE JE HEM GROEIEN EN EERST KUNNEN ZE GELOOF IK NIET METEEN BLAFFEN EN DAN HOOR JE ZE PROEBREN HEEL ZAHCTJES TE PIEPEN ENZO (HAD IK IEDEREEN GEVAL MET MN KATTEN EN DENK DAT DAT WEL BEETJE SOORTGELIJKS IS) EN DAT IS ECHT HEEL LEUK!!!!
....
EN EEN TIP:
-LAAT JE MOEDER MEEGAAN UITLATEN..
-ZET UT VAST OP CAMERA
-OF OP FOTO
-OF MET GETUIGEN :p
-OF LAAT JE PA JE MA OVERHALEN!!!

KUS MOI

<font color=black><b><i>Hardcore 4 life!
</b></i>

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 09:08

Zo heb ik het aangepakt:
M'n broertje en ik wilden al heel lang een hondje. Vorig jaar in augustus was het open asieldag. Dus ik ons pap en ons mam meegesleept. Ze wilden best mee als we maar niet zeurden. TUUUUURLIJK NIET. Nou, eerst kwamen we bij een of andere kennel, niet echt een asiel dus. Ons mam helemaal verliefd op die puppies. Daarna nog ff ergens anders wezen kijken. Onderweg naar huis ging ons pap ff tanken. Toen vroeg ik aan ons mam of ze nou echt geen hondje wou. Nou, dat wou ze wel. Dus nog even pappie overgehaald, die vond het wel goed als wij 'm zouden verzorgen.
M'n moeder wou graag een rashond. Bloedhonden heeft ze altijd leuk gevonden. Die wou ze vroeger ook een, maar die schijnen absoluut niet goed alleen te kunnen zitten, dus die heeft ze toen geen genomen.
Nu hebben we een Basset Hound. Das een eenmalige kruising tussen een bloedhond en een franse Basset. Moet je maar eens kijken:
http://www.bassethoundclub.org/
________________
Mensen met paarden hebben een hemel op aarde, maar als ze gaan sterven valt er niet te erven.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Amina op 2001-06-26 10:10 ]</font>

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 09:10

mn vader wil dus wel een hond. op voorwaarde dat we hem zelf uitlaten. nah is goed ik ben om half 6 of vroeger al wakker, no problemo dus. mn zusje is tussen de middag thuis, nog een keer uitlaten dus. mn oma is de hele dag thuis/ mn vader wil het s' avonds doen. en nóg zit mn moeder te zeuren dat ze het niet wilt, wat nu Verward

Lysette

Berichten: 1696
Geregistreerd: 27-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 10:50

honden zijn leuk!!!!!! ik heb er 2 en ik zweer je das 10x leuker dan 1 maar probeer er eerst maar es 1 voor elkaar te krijge dan heb je de 2e zo Haha!
Als je mijn "poedels"wil zien moet je hier maar ff kijke: http://www.tik.nu/hondenpoot

Groetjes,
Lysette

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 11:27

Je gaat naar: http://www.dierenasiels.com
dan zoek je leuke hondjes uit, die 'print' je ff uit. Dan hang je ze door het hele huis, zodat je moeder steeds naar die hondjes moet kijken. (goed plekje: aan de deur van de wc hangen, kan je moeder er fijn naar kijken als ze op de wc zit:D)
Naja, zo heb ik mijn paps zover gekregen, mijn moeder dan wel niet maar dat is een bijzonder geval.
(ik wil een tweede hond, vandaar Haha!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie