Topic voor onze oudjes!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
jolmer20

Berichten: 3976
Geregistreerd: 13-01-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Topic voor onze oudjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 21:20

Oh echt? Hier is alles wat klein is een indringer dus wordt gepakt. Honden zijn irritant, zeker als ze langs de achterbenen lopen.
Schapen was echt niet te doen, die werden achterna gezeten tot ze de wei uit waren.
Alleen katten kan nog soort van goed gaan haha.
Afbeelding
Afbeelding

Came to you with a broken faith. Gave me more than a hand hold.
Fotografie: http://www.rilo-media.nl


Queelens

Berichten: 8025
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Re: Topic voor onze oudjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 21:25

Dat oudje van mij heeft écht al de lente in de bol. Hij is de hele tijd aan het knorren/snurken en geurtjes aan het speuren en flemen :+ wordt met de jaren erger met dat paard van mij _O-
Afbeelding
Afbeelding

Peri H.h. B+10, L1+12, L2+20, M1+28 M2+12! 5x 1e 5x 2e - pensioen
Il Bueno Charmeur x United - B+20

Want ZIJ, zij was de betere helft van mij

nessinator
Berichten: 1789
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 21:38

Sandy deed het ook goed als kinderpony, jammer alleen dat de moeder van het kindje zo onvoorzichtig was.
Vandaag mocht ze weer het bos in, die pony heeft echt de tijd van haar leven!

EmptyWords

Berichten: 10572
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Topic voor onze oudjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 22:02

Hier is het oudje ook heerlijk in zn vel. Van t weekend mag hij kinderpony spelen. Mn nichtje heeft vorige zomer en afgelopen zomer een rondje op m.gereden en sind shaar verjaardag zit ze op paardrijles. Ze belde me vanmiddag of ze van het weekend langs mocht komen om een rondje op mau te rijden, kon ze laten zien wat ze geleerd heeft.

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34595
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 22:22

Afbeelding

Foto die mijn zusje vanmiddag had gemaakt. Mijn neefje durft heel stoer een worteltje te geven.

Siers83

Berichten: 7343
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Topic voor onze oudjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 22:48

Marissa en kinderen is niet de beste combi. Ze denkt dat iedereen eten heeft en pakt het nogal hardhandig met meenemen van vingers ook soms. Heb je geen eten dan word je onder gesmeerd met een vieze mond. Vinden ouders vaak niet zo goed plan.

Marieke Peri is dus ook hoe ouder hoe gekker

JwZ6vNA4l, Gebruik mijn code bij Parfumado voor korting!

jolmer20

Berichten: 3976
Geregistreerd: 13-01-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 22:52

Heerlijk zo’n knorrie Queelens!

Ah lief Emptywords! Fijn dat dat zo kan!

Lieve foto Susan! Stoer hoor!

Hier van de week wat foto’s gemaakt met mn verzorgstertje en de paardjes
Ze waren braaf <3
Afbeelding
Afbeelding

En Pep moest lachen van mn verzorgster :')
Afbeelding

Came to you with a broken faith. Gave me more than a hand hold.
Fotografie: http://www.rilo-media.nl

Poekkie

Berichten: 7343
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: Topic voor onze oudjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 23:06

Ooh wat een schattige foto’s! Die laatste is lief!
Had pep ook niet een bokker als verzorgster? Een meisje die vaak foto’s postte met volledige setjes met oornetjes?

Paardengek in hart en nieren!

jolmer20

Berichten: 3976
Geregistreerd: 13-01-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Topic voor onze oudjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 23:19

Jaa klopt inderdaad Poekkie! Dat is mijn vorige verzorgster!
Die is er mee gestopt sinds een aantal weken!

Came to you with a broken faith. Gave me more than a hand hold.
Fotografie: http://www.rilo-media.nl

monsera
Berichten: 3071
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: friesland

Re: Topic voor onze oudjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 23:23

Mooie foto’s jolmer.
Fijn zo’n verzorgster, maar lekker om tutten met due oudjes.

Een goede cooling-down is de warming-up voor de volgende dag


Lau07
Moderator
Bronzen 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 1558
Geregistreerd: 10-07-13

Re: Topic voor onze oudjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 23:48

Als Chantal heel blij of senang is, gaat ze met haar lippen bewegen. Vandaag deed ze dat voor het eerst weer nadat ze zo ziek is geweest in oktober. Dus we zijn hier vandaag allemaal blij. <3
https://youtu.be/PkIf_1CDZfo

Hoe laten jullie oudjes zien dat ze heel blij zijn?

Beware! Beware! I have two chestnut mares :D

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 00:22

Lau07 schreef:
Als Chantal heel blij of senang is, gaat ze met haar lippen bewegen. Vandaag deed ze dat voor het eerst weer nadat ze zo ziek is geweest in oktober. Dus we zijn hier vandaag allemaal blij. <3
https://youtu.be/PkIf_1CDZfo

Hoe laten jullie oudjes zien dat ze heel blij zijn?

Dat lipje <3 !

Hele mooie foto’s jolmer!

Mona is sinds we de shet hebben heel blij! Dat merk ik aan hoe ze doet. Zoals nu komt ze een knuffeltje ‘eisen’ bij het vorige paard durfde ze dat niet.
En als ze heel blij is gaat ze mij knuffelen als ik haar hoeven uitkrab bijvoorbeeld. Of ik word gewoon als steuntje gebruikt :')


Afbeelding
Ik merk het ook heel erg hoe ze kijkt, ze kijkt op deze foto zo blij <3

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34595
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 09:08

Jolmer wat een leuke foto's!

Branco is vooral blij als je met wat lekkers aankomt haha :')

Est_ther Mona ziet er echt zo lief uit!

Lau07 fijn dat Chantal weer lekker in haar vel zit.

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 09:21

SusanH schreef:
Jolmer wat een leuke foto's!

Branco is vooral blij als je met wat lekkers aankomt haha :')

Est_ther Mona ziet er echt zo lief uit!

Lau07 fijn dat Chantal weer lekker in haar vel zit.

Echte liefde gaat door de maag :')

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Queelens

Berichten: 8025
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 09:56

Geen idee wat die van mij van kinderen vindt eigenlijk. Heb wel een keer een kleuterklas over de vloer gehad met sinterklaas en dat vond hij toch minder leuk dan ik verwachtte.

Ik zie aan peri dat hij zich blij voelt als hij gaat knorren en baldadig wordt :+ zijn gezicht spreekt sowieso boekdelen. Hij kan in 0,2 sec naar een gezicht a la ‘aaahrg ik ben booos’ naar een super blij hoofd gaan _O- mensen die hem niet kennen vinden dat soms intrigerend want hij kan best lelijk kijken als hij even iets lichtelijks lelijks denkt en dan na 1 sec is hij weer blij :=
Hij kan bijvoorbeeld ook heel intens zuchten net zoals een mens dat zou doen als die iets lang vindt duren.

Peri H.h. B+10, L1+12, L2+20, M1+28 M2+12! 5x 1e 5x 2e - pensioen
Il Bueno Charmeur x United - B+20

Want ZIJ, zij was de betere helft van mij

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 10:08

Hahahah geniaaal _O- .

Ik ben mn Shetlander aan het leren dat ze gewoon los stil kan staan, ook als ik ff wegloop om iets te pakken. Maar die dikzak loopt achter me aan omdat ik misschien wel eten heb >;) .
En het is zo schattig, want dan voel je een neusje tegen je aan en dan kijkt ze zo schattig :') .
Ze wordt wel vroeg grijs (of haar leeftijd klopt niet). Ze is nu 12, maar ze wordt een beetje grijs op haar koppie.

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34595
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 11:12

Ik hou daar ook van. Helemaal als je zo'n dier goed kent.

Wij hadden een grote vos, die is 20 geworden. Die was echt niet altijd lief. Maar toch altijd mensen met kinderen die kwamen vragen mogen we hem aaien. Ja mag best, maar hij kan wel bijten. Mensen gingen dan gelijk 10 stappen achteruit. Maar ja, hij deed dat wel. Precies zo je velletje pakken en dan even draaien. Was eigenlijk gewoon een rotzak af en toe. Maar wel onze rotzak. Ik vond het wel echt een leuk paard. Hij had wel karakter.

ElCamino

Berichten: 8929
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Topic voor onze oudjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:00

Chico is heel lief naar mensen, werkelijk nog nooit geschopt, gebeten of boos gekeken. Hij staat alleen altijd in de "negeer-modus".
Hij doet of je er niet bent, altijd leuk wanneer je ouders een keertje komen kijken en hem willen aaien :D

Verder verdrinkt hij wel weer de muizen in zijn waterbak, regelmatig een verzopen muisje erin drijvend aangetroffen, en ze drinken uit iedere waterbak in de gang hier maar alleen Chico heeft verzopen muisjes, denk dat ie ze echt verdrinkt.... de bruut

EmptyWords

Berichten: 10572
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Topic voor onze oudjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:27

Omg chico!

Hier hebben we last van ratten, maar de paarden kijken er niet naar. Ze pluizen mau zn mest helemaal uit, dus super fijn met uitmesten.
De hond probeert ze wel te vangen maar die is niet snel genoeg

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34595
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:55

Haha die Chico :')

De vos waar ik het eerder over had heeft wel eens bijna een kip geplet := expres.

Queelens

Berichten: 8025
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:30

Haha die chico wel bijzonder indd dat hij dat doet :+
Die van mij kan goed met andere dieren. Ze moeten hem alleen niet té veel lastig blijven vallen. De stalhond bij ons heeft soms drijvingsdrangen haha. Dat accepteert hij een paar seconde maar als hij te dichtbij door blijft gaan gaat er wel een boze bijtblik zijn kant op.

Laatst met wandelen kwamen we ook iemand tegen met een jonge pup die nog niet 100% onder controle was. Die werd helemaal enthousiast van mijn paard, was niet gemeen bedoeld, maar hij stond wel rondom zijn achterbenen te dansen. Peri laat dan goed merken dat hij het niet fijn vindt alvorens hij zou trappen ofzo. Gaf mij de tijd om om te draaien met de boeg/hoofd van het paard naar de pup toe en toen was het spelletje klaar. Als ze echt door zouden gaan of in zijn benen zouden hangen op een gemene manier zou het wel klappen verkopen, gelukkig maar.

Mijn bijrijpaard daarentegen. Ik heb hem al een paar keer achter kippen aan zien rennen met zijn tanden bloot.. _O-

Peri H.h. B+10, L1+12, L2+20, M1+28 M2+12! 5x 1e 5x 2e - pensioen
Il Bueno Charmeur x United - B+20

Want ZIJ, zij was de betere helft van mij

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:37

SusanH schreef:
Haha die Chico :')

De vos waar ik het eerder over had heeft wel eens bijna een kip geplet := expres.

Whut, wat een moordernaar :') .

Ghehe Chico, oogt zo lief maar ondertussenn.....

Hier hadden we ooit een haan in de wei. Geen idee van wie die was, niemand kende dat beest maar hij liep in de wei. Maar onze paarden vonden hem niet leuk dus die renden er de hele tijd achteraan als ie te dichtbij kwam.
Tot de haan werd gegrepen door een roofdier. Eigenaren hoorden een boel lawaai en in de ochtend lagen er veren in de wei :') .

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34595
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 12:45

Ojee :') . Onze hond heeft bij diezelfde stal wel een kip om zeep geholpen. Hij zat nb aan de riem. Maar toch heel snel hap, kip dood. Vond de staleigenaar niet zo leuk want blijkbaar waren het speciale kippen. Dan denk ik, moet je ze niet los laten lopen.

Gisteren slap gelegen om een tv programma waarbij ze 4 schapen in een wei met een groot trekpaard hadden gezet. Paard achter die schapen aan, schapen over de zeik. Dan denk ik, hoe dom kun je zijn :')

Lau07
Moderator
Bronzen 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 1558
Geregistreerd: 10-07-13

Re: Topic voor onze oudjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 12:52

Jeetje, wat een moordlustige dieren hebben jullie _O- Chico die muizen verdrinkt, wat een sadist :')
Susan, werd die kip gewoon in zijn nek gegrepen o.i.d.? Hier heeft de pauw weleens een trap gekregen van de shetlander toen hij zijn veren opstak, maar verder zijn ze hier vrij verdraagzaam naar alle honden, kippen en muisjes.

Beware! Beware! I have two chestnut mares :D

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 13:04

Ik ken wel paarden die kippen enzo echt doodtrappen of tegen de muur pletten. En wij maar denken dat paarden lieve dieren zijn :')

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 17 bezoekers