honey verward compliment met liggen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-01 00:11

nu lijkt het ook redelijk op elkaar qua uitvoering. Met liggen maakt ze namelijk eerst een compliment, waarna ze gaa liggen.
Maar vaak als ik een compliment vraag, gaat ze dus al binnen de korste keren liggen.
Hoe kan ik dit (vriendelijk) voorkomen?


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 05:58

veel afwisselen. niet na elk compiment laten liggen. en niet te lang in t compliment laten. compliment goed. doorlopen. en natuurlijk als ze gaat liggen niet belonen. zorg dat er geen enkele regelmaat meer voor haar in die oefeningen zit misschien is t mogelijk om haar dmv een andere manier te leren liggen. maar probeer te zorgen dat t voor haar niet voorspelbaar meer is

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 09:04

Kun je me zo eens een beetje uitleggen hoe je bevoorbeeld een compliment moet aanleren aan een pony? Met snoepjes ofzo?
Bij mira neem ik een voorhoefje op en laat ik haar neus tussen haar benen naar achteren steken. Vooral om he rugspieren te rekken eigenlijk. Maar die oefeningen lijken mij wel leuk. Is er een goed boek voor? Dat boek van die westernruiter, maar ik haar naam vergeten Frusty , ken je dat?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-01 09:15

je bedoelt natalie penquit waarschijnlijk. Is een leuk boek.
Maar met een compliment is het niet de bedoeling dat het hoofd tussen de benen gaat.
Het hoofd moet gewoon langs het naar voor gestrekte been zeg maar.
Afbeelding
Dit een (voor honey) zeer mooi uitgevoerd compliment

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 09:41

uhm ik denk datje echt duidelijk dr in moet zijn,en gewoon een paar keer achterelkaar afwisselen ofzo...is het gewoon dat honey zo enthousiast is? ik ken hetnamelijk bij onzehond, als je bijv zegt POOTdan geeftie ze meteen allebei, zeg je DUDEK LET OP en dan zeg ik bijv LINKERR en dan kan ik mn commando niet afmaken omdat ie meteen 1 van zn poten geeft en dan meestal de verkeerde. dus dan begin ik gewoon op nieuw.. en ik denk vooralook dui-de-lijk ar-ti-cu-le-ren
haha heel slim yor, moet jeeigenlijk wel een commando zeggen of beeld jehet uit?

"Some memories are best forgotten"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, GrapeshotBot en 25 bezoekers