Baduh vandaag op z'n Westerns gereden, whoa!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Baduh vandaag op z'n Westerns gereden, whoa!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 00:04

Met mijn engelse zadel en hoofdstel. Het ging gewoon helemaal niet goed, en toen kwam de stal-cowboy even helpen. Teugels een stuk langer, mijn zit werd even drastisch gecorrigeerd, en het ging goed! Met een lange teugel is de galop perfect van tempo en zit heerlijk door. Ik word elke dag een beetje meer bekeerd tot het Western-geloof. Haha!


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 00:15

Wat goed! Je hoeft inderdaad geen westernoptoming te hebben om western te kunnen rijden, kan ook met je dressuurzadel, alhoewel je in een westernzadel toch wel een wat andere zit hebt.
Wanneer komt dat eerste zadel eigenlijk Schijnheilig

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 00:16

Als ik de lotto win, maar mijn glazen bol weigert de winnende getallen van volgende week door te geven. Het zit er nog even niet in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 08:52

Als die glazen bol weer werkt kun je me dan even een PB sturen Haha!
Wil je helemaal de overstap naar western maken of was dit gewoon een experiment?

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 17:49

Gister weer lekker relaxed met lange teugels gereden. Echt heerlijk. Jammer dat mijn Engelse zadel niet lekker zit. Ik heb nu een dressuurzadel dat niet past en een veelzijdigheidszadel wat een afwijking heeft naar links (denk ik) misschien kan ik die 2 zadels inruilen voor 1 2e hands westernzadel.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 20:53

Zou ik wel proberen als ik jou was, want western met een engels zadel kan wel, maar een westernzadel zit wel 10x zo lekker!
En ja, ik spreek uit ervaring Haha!

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 21:03

Ik vind een westernzadel niet lekkerder zitten, kan moeilijk drijven door die dikke leren lappen... Knipoog Het westernrijden gebruik ik wel in mijn rijden om mijn pony los en ontspannen te houden. Hij vind het namelijk leuker dan dressuur. Veel plezier met rijden, maar zoek wel een goed zadel, die goedkope westernzadels zijn meestal een stuk minder van pasvorm en kwaliteit...

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 21:25

Maar ja, je hoeft dan ook niet constant te drijven. Ik heb er overigens helemaal geen problemen mee.
En inderdaad, je kunt beter wel gaan voor een goede kwaliteit, maar goedkoop betekend niet vanzelfsprekend miskoop!!!

"The world is best viewed through the ears of a trotter"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Indy_Mouse_9, Jive03, JoT, KDonna, lizzy99, Miiej, Posh, Sintara, xRaisin en 113 bezoekers