Ervaringen Mayo matras

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
felicity

Berichten: 11277
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Ervaringen Mayo matras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-20 13:03

Hallo iedereen,

Ik ben aan het kijken voor een mayo matras voor in de inloopstal.

Ik zou graag willen weten wie ze in gebruik heeft en hoe het bevalt.
Zijn ze echt zo zacht / prettig dat paarden er echt op gaan liggen?
En hoe gaat het met bestellen / leveren?

Ik heb de leverancier ook gemaild. Maar die reageren natuurlijk niet in het weekend en ben ook echt opzoek naar ervaringen van gerbuikers.

[O]


Christina
Berichten: 260
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Chaam

Re: Ervaringen Mayo matras

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 21:16

Ik ben ook heel benieuwd. Ik wil ze voor een van mijn stallen bestellen om te zien of ze bevallen maar het is wel een hele uitgave.

Ninx

Berichten: 14562
Geregistreerd: 19-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 09:32

Best een oud topic.... maar toch, wil toch kijken of er meer ervaringen zijn.
Ziet er wel interessant uit!

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 10:39

Wij hebben ze nu sinds november 2018 in stal liggen. Aangeschaft voor extra comfort voor onze nu bijna 18-jarige.
Ze bevallen prima, al hebben wij ze dus niet persé om strooisel (krullen in ons geval) te besparen maar puur zodat hij geen last meer hoeft te hebben van optrekkende kou uit de betonnen ondergrond als hij er weer eens een rommeltje heeft gemaakt.
Hij gaat er zeker op liggen.
Ze zijn zachter dan de gewone rubber matten die we in de uitloop hebben, hoewel hij daar met mooi weer ook wel op ligt. En ze zijn sowieso een HEEL stuk lichter, en dus veel makkelijker te hanteren.

Wij hebben ze gekocht via Dominique van Eurohorse, en de matten gewoon bij 'm opgehaald. Maar dat was toen voor ons redelijk in de buurt.
Ik denk dat je via facebook (eurohorse en/of de pagina van mayo matten zelf) wel snel bericht hebt.

.


Ninx

Berichten: 14562
Geregistreerd: 19-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 10:24

Sandra_H schreef:
Wij hebben ze nu sinds november 2018 in stal liggen. Aangeschaft voor extra comfort voor onze nu bijna 18-jarige.
Ze bevallen prima, al hebben wij ze dus niet persé om strooisel (krullen in ons geval) te besparen maar puur zodat hij geen last meer hoeft te hebben van optrekkende kou uit de betonnen ondergrond als hij er weer eens een rommeltje heeft gemaakt.
Hij gaat er zeker op liggen.
Ze zijn zachter dan de gewone rubber matten die we in de uitloop hebben, hoewel hij daar met mooi weer ook wel op ligt. En ze zijn sowieso een HEEL stuk lichter, en dus veel makkelijker te hanteren.

Wij hebben ze gekocht via Dominique van Eurohorse, en de matten gewoon bij 'm opgehaald. Maar dat was toen voor ons redelijk in de buurt.
Ik denk dat je via facebook (eurohorse en/of de pagina van mayo matten zelf) wel snel bericht hebt.


Leuk! Dank voor je bericht.
Het gaat mij vooral om het stofvrije.... paard staat 24/7 buiten, maar ik wil wel dat ze de gelegenheid heeft lekker binnen te liggen.
Er liggen nu rubber matten, en met dit afgrijselijke weer heb ik maar even een paar plakken stro gestoomd en erin gegooid.
Ik zou ze inderdaad wel even willen zien/ voelen, dus ik heb de website die je noemt even opgezocht. Thanks!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 35 bezoekers