Casco Arcus, welke kleur?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Casco Arcus, welke kleur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 12:24

Na alle verhalen over de nieuwe modellen veiligheidscaps begin ik er toch over te denken er een aan te schaffen en heb er al een paar gepast.
Ze zitten idd een heel stuk prettiger dan de ouderwetse caps.
Nu vind ik de Casco Arcus een mooie cap vooral de zandkleurige, alleen is dit wel een praktische kleur.
Wie heeft ervaring met deze kleur cap, blijft het mooi en is het makkelijk schoon te houden?
Of zal ik toch maar voor een (saaie) zwarte gaan?



Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 14:52

Heb je zandkleurige caps? NOg niet eens gezien? Ik denk dat als je in het bos rijdt dat die dingen erg vies zijn, je kunt natuurlijk ook zo'n gladde nemen, daar haal je een doekje over en het is weer schoon (wel de matte, de glimmerds zijn lelijk) .

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 15:38

Ja de zandkleurige zijn erg mooi, maar idd wat Steef zegt, je stoot je kop een keer in het bos en er zitten groene vegen van de takken op.
Donkerblauw is ook nog een optie, die vind ik ook erg mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 18:30

Steef schreef:
Heb je zandkleurige caps? NOg niet eens gezien? Ik denk dat als je in het bos rijdt dat die dingen erg vies zijn, je kunt natuurlijk ook zo'n gladde nemen, daar haal je een doekje over en het is weer schoon (wel de matte, de glimmerds zijn lelijk) .


Hij is mat en glad Haha! alleen de klep is van een soort suedeachtig spul.
Ze verkopen hem bij de Heje in Garderen.
Niemand die deze cap al heeft?

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 18:38

Uhm, ik heb hem niet en als ik heel eerlijk ben zal ik hem ook niet snel kopen. Vind caps die een andere kleur dan zwart of blauw zijn meestal niet echt mooi. tenzij het bij je wedstrijd tenue past ( bijv. bordeaux of bruin).. Maar ik heb die helm wel eens gezien, ben er niet helemaal weg van.
Ikzelf heb zo'n GPA met airsteerp ofzo, zit fijn. is ook 3 keer duurder ofzo?
Maar als ik jou was zou ik voor de zwarte gan. maar smaken verschillen he! Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 18:46

Ik hou ook niet zo van een lichte kleur cap,
dat krijg je zo'n geval van: "Hey Cappie? Waar ga je met die amazone naar toe???" *LOL*
Zelf vind ik dat grijzige van de GPA's mooi!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, GrapeshotBot, mamabird en 35 bezoekers