voor de menners onder ons.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-01 20:16

ik wil een wagentje aanschaffen van het ype concourswagen. het is een tweedehands en nou zij iemand me dat je er beter een kunt kopen met een zwanehals? dat is dus dat de stang die van de ene naar de ander as loopt in een bocht loopt zodat je wielen tijdens een scherpe boch niet tegen die buis aanlopen maar er onder door kunnen. dit wagentje wat ik heb gezien heeft het niet. wie kan mij raad geven. is het heel gevaarlijk als hij het niet heeft? je schijnt dus om te kunnen slaan.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 20:29

ja meisje van onze stal heeft die dus en als je te scherp draaid gaat ie dus om.
Als je pony naar rechts draaid dan gaat de linkervoorkant dus langzaam richtinggrond geen probleem als je mensen achterin hebt maar als je met z'n 2-en op de bok zit krijg je dus een punt dat ie kiept Boos!
Zij rijd er alleen buiten mee en draaid nooit kort behalve die keer dat we moesten uitwijken voor een auto

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 20:32

mhhh ik kan wel erg kort draaien.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 20:34

je kent de kar van leonie wel he die grote?
ja kan de pony dus bijna haaks op de kar zetten en daan gaan we richtinggrond:(

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 20:48

Ik kan ook draaien, heeeel krap! *LOL*
Onze wagen kan bijna niet om, die is Berber en Isolda-proof!
1x is ie omgegaan, toen is Berber haaks op de zijkant komen te staan en is daarna achteruit gelopen. Dan duw je dus van de zijkant de kar omver! Niets aan de hand hoor, rechtop gezet en weer verder gereden. *LOL*

Ik zou zeker voor zo'n wagentje gaan, is veel veiliger, je weet nooit wat er gebeurd!