Waar wil jij beter in worden? Aanmoedigtopic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Amado7

Berichten: 10724
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 23:27

Spruit schreef:
_xManadisx_ schreef:
Mijn werk niet mee naar huis nemen en kunnen loslaten.
Ben ik heel erg slecht en en wil nooit naar huis voor alles onder controle en af is.

In welke branche werk je? Dat lijkt mij lastig en vermoeiend!

Amado7 schreef:
Mijn doel is : kwetsbaar durven zijn. En na 3 jaar écht oefenen gaat het wat beter maar vaak lukt het ook nog steeds niet dus het is nog steeds mijn doel.

Knap hoor! Is lastig, jezelf open opstellen :) Ben je wel trots als het je wél gelukt is?

Jawel dat zeker wel! Alleen er zijn ook nog meer dan genoeg teleurstellingen :')

Niet perfect is ook goed


thirteenn

Berichten: 2082
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Re: Waar wil jij beter in worden? Aanmoedigtopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 23:41

Oeh leuk topic! Ik wil beter worden in boekbinden. Maak al een tijdje boeken maar heb nog regelmatig dat ze niet goed lukken. Vandaag heb ik bijvoorbeeld 1 geprobeerd te maken met goudfolie, maar hij gaat net niet perfect genoeg open en dat moet wel als ik een webshop wil beginnen.
Afbeelding

All magic comes with a price, dearie

Gothico

Berichten: 1335
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 23:43

Gothico
Waarom pas op zangles als je met een vriend een bandje kan starten, waarom niet beginnen omdat het je leuk lijkt?

Ik bespeel al heel veel muziekinstrumenten. Zit ook al in een band. Maar zingen ben ik pas een beetje voor mijzelf mee bezig. Ik weet dat ik best veel met mijn stem kan. Maar niet alles is even zuiver :+

Betreft talen. Ik spreek Nederlands en achterhoeks dialect. En Engels gaat mij ook goed af.
Verstaan doe ik het Duits wel, maar spreken niet echt meer. Ik versta heel veel Nederlandse dialecten.
Ook kon ik zonder Spaanse achtergrond het Spaans wel begrijpen. Niet echt verstaan, maar wel de hoofdlijn volgen van wat ze zeiden. En ben ik even met Zweeds en Japans bezig geweest. Maar door het niet gebruiken is dat bijna helemaal weg. En kende alleen wat basis dingen.

Een Italiaanse vriend probeert mij nu Italiaans te leren. Dat gaat heel langzaam, maar hij probeert het en ik vind het wel leuk.

Wat is een leven zonder dieren en muziek nou eigenlijk? Die horen bij ons allen.

[ITP] Eindelijk mijn eigen maatje.
[ITP] Tinker Willow en zijn baasje

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 23:51

thirteenn, wat mooi!


DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 00:43

Spruit schreef:
Leuk, meer mensen die meedoen :D

Eenhoorn
Dat is ook een hele leuke! Merk je al verschil? En wil je echt op niveau Engels leren spreken? Welke andere talen zou je willen leren?


Ik heb nu 4 lessen gehad en ik merk wel dat er súperveel technieken zijn om je stem beter te laten klinken en beter te gebruiken, na 4 lessen vind ik het wel net te voorbarig om te zeggen dat ik echt al beter kan zingen hahaha.
Engels spreek en lees ik nu op een goed basisniveau, ik kan toeristen de weg wijzen, bestellingen doen en in mijn vakgebied (laboratorium) kom ik ook aardig weg in de voorschriften maar ik merk dat er nog heel wat is qua engelse taal wat ik dan net niet snap en daar wil ik wel aan werken, dan zou ik daarna wel durven zeggen dat ik op niveau engels kan spreken :j verder wil ik nog duits, frans, spaans en italiaans leren spreken!

*vindt het een remarkabele doelstelling*
FNRS proeven: F11 +1

Linnie050

Berichten: 11792
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 09:28

Dat is een hele goede Spruit!
Dankjewel

Heb gisteravond afgesproken dat ik aanstaande zaterdag voor mijn ss lootje (ander bokt topic) ga shoppen en kleding ga kijken.
Zonder mijn dochter O:)
Dus kan even rustig gaan rond kijken.



Wat een leuke dingen komen er voorbij!

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:17

Spruit schreef:
Gem
Heb je een idee hoe je dit doorbreken kan? Wat zou iets kunnen zijn waarvan je nú de knoop doorhakken kan?

Toevallig gisteren een knoop doorgehakt, waarvan ik me afvraag of het verstandig is. Eigenlijk gewoon niet verstandig, maar het kost me teveel geld: ik heb de paardenverzekering opgezegd. Elk half jaar ca 350 euro. Het eerste jaar was ik blij dat ik die verzekering had, maar ik denk dat ik evenveel kwijt ben als ik elk jaar één incident heb waarvoor ik een dikke veeartsrekening heb. Tel het eigen risico erbij op en er moet elk jaar wel heel wat misgaan. Met alle hoge kosten (pensionstal, dure mensport, uitstekend 'onderhoud' van mijn paard ....) kom ik elke keer maar net uit en hou liever wat meer achter de hand.

En verder nog een doorgehakte knoop: ik ben donderdag geopereerd aan een hernia en wilde thuis herstellen, hoewel ik aan boord veel meer rust pak. Onder druk van familie en vrienden nu dan toch maar naar ons binnenvaartschip vertrokken zodat ik niet in de verleiding kom om domme dingen te doen. Huishoudelijke taken, bladeren vegen, toch op de koets kruipen, naar de markt gaan .... Nu dus in lockdown op het schip: er kan niks behalve rondkeutelen, mijn schrijfwerk en gezellig zijn voor mijn man :D

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Wyb_ster

Berichten: 784
Geregistreerd: 22-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 17:24

Gem schreef:
Spruit schreef:
Gem
Heb je een idee hoe je dit doorbreken kan? Wat zou iets kunnen zijn waarvan je nú de knoop doorhakken kan?

Toevallig gisteren een knoop doorgehakt, waarvan ik me afvraag of het verstandig is. Eigenlijk gewoon niet verstandig, maar het kost me teveel geld: ik heb de paardenverzekering opgezegd. Elk half jaar ca 350 euro. Het eerste jaar was ik blij dat ik die verzekering had, maar ik denk dat ik evenveel kwijt ben als ik elk jaar één incident heb waarvoor ik een dikke veeartsrekening heb. Tel het eigen risico erbij op en er moet elk jaar wel heel wat misgaan. Met alle hoge kosten (pensionstal, dure mensport, uitstekend 'onderhoud' van mijn paard ....) kom ik elke keer maar net uit en hou liever wat meer achter de hand.

En verder nog een doorgehakte knoop: ik ben donderdag geopereerd aan een hernia en wilde thuis herstellen, hoewel ik aan boord veel meer rust pak. Onder druk van familie en vrienden nu dan toch maar naar ons binnenvaartschip vertrokken zodat ik niet in de verleiding kom om domme dingen te doen. Huishoudelijke taken, bladeren vegen, toch op de koets kruipen, naar de markt gaan .... Nu dus in lockdown op het schip: er kan niks behalve rondkeutelen, mijn schrijfwerk en gezellig zijn voor mijn man :D


Als buitenstaander moet ik eerlijk bekennen dat ik het wel verstandige/goede keuzes vindt! Ze zijn in ieder geval goed onderbouwt. Als je later terug kijkt op een keuze moet je altijd "corrigeren" voor de informatie die je op dat moment had. En ik denk dat als het op basis van die informatie op dat moment de juiste beslissing was, het achteraf ook nog steeds een goede keuze was, ook al zijn de omstandigheden veranderd waardoor het misschien anders lijkt.

En.... in plaats van balen dat je een keer de "verkeerde" keuze hebt gemaakt, kan je die tijd natuurlijk ook gebruiken om alles weer recht te zetten :D

Geluk is niet te vangen in een potje, wel in een pony

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 11:45

Amando
Wel een beetje lief voor jezelf zijn he!

Thirtheenn
Wat gaaf zeg! Hij ziet er echt schitterend uit <3 Doe je dit al lang?

Gothico
Misschien dat je met zangles dan tips kunt krijgen? Je hoeft het wiel niet voor de tweede keer uit te vinden :P Wat een talen joh :D Knap! Het enige wat ik in het Italiaans ken is; Tu sei una capra! Maar dan alleen omdat ik met een Italiaan werkte die tegen mij zei als ik iets stoms/doms deed :+

Eenhoorn
Hoe wil je met die talen bezig? Via bijvoorbeeld Duolingo of door gewoon veel series in die taal te kijken?

Linnie
Even lekker er alleen op uit dus :D Heerlijk!

Gem
Ik ben het met Wyb_ster eens, je doet dit niet zonder erbij na te denken :) Beterschap met het herstel van de operatie! Daar ga je later veel profijt van hebben door nu rustig aan te doen :)


Hier heb ik de laatste bestelling gedaan voor mijn groente- en bloementuin. O.a. pepertjes, snijbloemen (cosmos, zinnia, strobloemen) en tomaten zitten daarbij. Kan niet wachten tot ze binnen zijn :D

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 12:11

Spruit schreef:
Gem
Ik ben het met Wyb_ster eens, je doet dit niet zonder erbij na te denken :) Beterschap met het herstel van de operatie! Daar ga je later veel profijt van hebben door nu rustig aan te doen :)

Ik vind het ook wel een heel mooie analyse van Wyb_ster :D . Ik moet sowieso beter worden in geduld hebben en omgaan met rust.

Nog iets waar ik echt beter in wil worden: cakes, taarten, brood en andere mooie lekkernijen bakken. Niet gewoon iets bakken, maar met alternatieve ingrediënten of 'restjes' van de markt of uit de tuin. Liefst de zaken die 'slecht' zijn (vet, geraffineerde suiker, gluten) vervangen of gedeeltelijk vervangen door iets natuurlijkers / gezonders, een beetje paleo-achtig, maar mét behoud van smaak en de structuur zoals je die verwacht.
Met restjes bedoel ik bijvoorbeeld de afgevallen appeltjes van mijn appelboom die er niet uitzien, maar waarvan een heel stuk nog gewoon eetbaar is. Ik ben heel erg bezig met zo min mogelijk eetbare dingen weggooien.
Het gebeurt nog te vaak dat bijvoorbeeld een cake instort omdat ik teveel ingrediënten op die manier vervang of een brood net niet smaakt zoals ik me voorgesteld had.

Ik ga zo eens kijken of ik iemand van jullie ook ergens mee kan helpen :D . Tevens een mooi tijdverdrijf voor mij :')

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Gothico

Berichten: 1335
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:17

Spruit schreef:
Gothico
Misschien dat je met zangles dan tips kunt krijgen? Je hoeft het wiel niet voor de tweede keer uit te vinden :P Wat een talen joh :D Knap! Het enige wat ik in het Italiaans ken is; Tu sei una capra! Maar dan alleen omdat ik met een Italiaan werkte die tegen mij zei als ik iets stoms/doms deed :+


Zangles ben ik nog niet echt over aan het denken, maar kan wel handig zijn uiteindelijk. Ik zal eens gaan kijken hier in de buurt.

Ik vind talen gewoon leuk. En ik probeer dingen te begrijpen. Ik krijg het voorelkaar om bepaalde woorden te vertalen en zo een lijn in mijn hoofd te creëren. Op die manier begrijp ik mensen vaak wel. Maar spreken begin ik meestal niet aan. Talen moet je bijhouden. Zo ken ik nog maar een paar dingetjes Zweeds en Japans. Italiaans zou ik bij kunnen houden met die vriend. Maar moet ik eerst wel leren.

En Spruit je bent geen geit, maar een koe(profielfoto) :+

Italianen hebben best vaak voor ons onlogische humor. Maar als je de humor begrijpt is het wel leuk.
Zeg op Sardinië nooit alleen het woord paard. Je krijgt een reactie terug die ik hier niet kan delen.
''Cavallo'' is paard trouwens.
''Cavalli'' is paarden.
''Cavalla'' is merrie.
''Stalone'' is hengst.
''Castrone'' is ruin.

Wat is een leven zonder dieren en muziek nou eigenlijk? Die horen bij ons allen.

[ITP] Eindelijk mijn eigen maatje.
[ITP] Tinker Willow en zijn baasje

thirteenn

Berichten: 2082
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:19

Spruit schreef:
Thirtheenn
Wat gaaf zeg! Hij ziet er echt schitterend uit <3 Doe je dit al lang?


Hier heb ik de laatste bestelling gedaan voor mijn groente- en bloementuin. O.a. pepertjes, snijbloemen (cosmos, zinnia, strobloemen) en tomaten zitten daarbij. Kan niet wachten tot ze binnen zijn :D


Ik denk een jaartje. Maar de laatste weken maak ik wel meer boekjes, heb inmiddels al een flinke stapel, maar ik vind ze nog niet verkoop waardig genoeg (ik ben erg kritisch wat dat betreft)

ben heel benieuwd hoe je moestuintje eruit gaat zien. Ik vind het altijd leuk om naar te kijken :+

All magic comes with a price, dearie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 22:36

Gem
Minder verspillen is ook een goede! Wat gluten betreft, zonder gluten wil een brood niet rijzen. In glutenvrij meel zit daarom o.a. guargom om dat op te vangen :) Cakes en koekjes kun je al heel snel minder zoet maken, of zoeten met inderdaad fruit :D

Gothico
Scheelt dat als je 1 taalfamilie kent, je ook wel lijntje naar andere talen uit dezelfde familie kunt trekken :) Als je ze al begrijpt heb je het moeilijkste gedeelte volgens mij al gehad :D
Ik kon erg goed met die Italiaan hoor, hij was een beetje het mannetje en probeerde zich ook zo te profileren. Maar raad eens wie van MIJN stoel afging als ik de kamer binnenkwam na een paar weken.. :)) Erg gelachen met en om hem :P

Thirteenn
Hoelang doe je erover om een boekje te maken? Is het een idee dat je bijvoorbeeld tegen jezelf zegt elke week 1 (of 2, afhankelijk van hoelang zoiets duurt) te maken?

Mijn tuin van dit jaar;
Afbeelding

Wyb_ster

Berichten: 784
Geregistreerd: 22-10-14

Re: Waar wil jij beter in worden? Aanmoedigtopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 22:50

Ik zal geen foto van onze wildernis... uhh moestuin delen hahaha, ziet er heel mooi uit Spruit!
Ik ben benieuwd wat je er dit jaar van gaat maken.

Thirteenn, print je dan ook zelf of laat je dat doen en bind je het vervolgens zelf? Ik vind het echt heel gaaf dat je het doet!

Ik heb nog een recept voor een hele simpele Foccacia liggen die hier altijd in de smaak valt, als er interesse voor is, wil ik hem wel delen.

De foto van het patroon waar ik zelf naartoe wil werken zal ik ook een keertje uploaden, maar ik heb dit weekend nog geen tijd gehad om het op te pakken

Geluk is niet te vangen in een potje, wel in een pony

thirteenn

Berichten: 2082
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 09:21

Spruit schreef:
Thirteenn
Hoelang doe je erover om een boekje te maken? Is het een idee dat je bijvoorbeeld tegen jezelf zegt elke week 1 (of 2, afhankelijk van hoelang zoiets duurt) te maken?

Mijn tuin van dit jaar;
[ [url=m/1Svz9N.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een halve dag ongeveer. Meeste tijd zit hem in het wachten tot de lijm droog is en het vouwen. (Papier vouwen, in katernen verdelen, gaatjes maken, binden, rug lijmen, snijden, rond slaan of niet, leeslint en headband plakken of naaien, cover en rug meten, snijden, linnen of papier op maat maken, plakken en uiteindelijk het boekblok in de cover plakken.) Het enige wat nog regelmatig fout gaat is het snijden van het boekblok. Dat gaat met de hand gewoon vaak niet zoals ik wil, daar heb ik echt een stapelsnijder voor nodig eigenlijk :+. Ik maakte een paar weekenden 2 boeken per weekend maar het is wel flink papier verspilling, dus tot ik goed kan snijden wacht ik er weer even mee. Heb nu stuk of 15 boeken liggen waar niks mee gedaan word :+.

Ooh wat een mooie tuin!

All magic comes with a price, dearie

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Waar wil jij beter in worden? Aanmoedigtopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 09:39

Ik wil leren toolen van leer. Ik heb een leerstempel besteld en al zo'n hamer, maar ik wil ook echt een mooie tooling kunnen maken. Ben nog op zoek naar een soort handleiding. Ik heb nog wat oude stukjes leer om te oefenen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Anoniem

Re: Waar wil jij beter in worden? Aanmoedigtopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 11:19

Thirteenn
Ik heb de stapelsnijder opgezocht, niet de goedkoopste investering! Maar als je er een handeltje in wil beginnen, is het denk ik wel het investeren waard. Je kan dan weer iets sneller werken en je weet zeker dat alle bladzijden op hetzelfde formaat zijn :j En wellicht kun je die 15 boeken wel te koop aanbieden, maar ipv zeggen dat jíj ze niet goed gelukt vind, dat dit 'leer'boekjes zijn geweest en daardoor ieder met een eigen karakter :D

Germie
Oh wat leuk! Heb je 1 leerstempel besteld of ook van die guts dingen (of heten die ook leerstempels?) erbij? Wat zou je er uiteindelijk mee willen maken? Ik zie graag foto's :D

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 12:24

Spruit schreef:
Thirteenn
Ik heb de stapelsnijder opgezocht, niet de goedkoopste investering! Maar als je er een handeltje in wil beginnen, is het denk ik wel het investeren waard. Je kan dan weer iets sneller werken en je weet zeker dat alle bladzijden op hetzelfde formaat zijn :j En wellicht kun je die 15 boeken wel te koop aanbieden, maar ipv zeggen dat jíj ze niet goed gelukt vind, dat dit 'leer'boekjes zijn geweest en daardoor ieder met een eigen karakter :D

Germie
Oh wat leuk! Heb je 1 leerstempel besteld of ook van die guts dingen (of heten die ook leerstempels?) erbij? Wat zou je er uiteindelijk mee willen maken? Ik zie graag foto's :D

Ik heb stempels bij ali besteld. En heb een mesje om randen af te ronden. Nog geen gutsjes.
Ik wil een riem pimpen. En wie weet ooit nog meer. Maar ik wil eigenlijk een tooling zoals op mijn western frontriem. En dat op een riem. Ik draag altijd leren riemen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 12:48

Plannen en geld besparen. Over het algemeen wat gestructureerder te werk gaan in studie, prive & werk.

En uitstelgedrag tegengaan. Ik heb een online plantraining een tijd geleden aangeschaft, daarin gaat het volgens mij ook over uitstellen. En wat doe ik: de plantraining uitstellen :+

thirteenn

Berichten: 2082
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 13:31

Spruit schreef:
Thirteenn
Ik heb de stapelsnijder opgezocht, niet de goedkoopste investering! Maar als je er een handeltje in wil beginnen, is het denk ik wel het investeren waard. Je kan dan weer iets sneller werken en je weet zeker dat alle bladzijden op hetzelfde formaat zijn :j En wellicht kun je die 15 boeken wel te koop aanbieden, maar ipv zeggen dat jíj ze niet goed gelukt vind, dat dit 'leer'boekjes zijn geweest en daardoor ieder met een eigen karakter :D

Germie
Oh wat leuk! Heb je 1 leerstempel besteld of ook van die guts dingen (of heten die ook leerstempels?) erbij? Wat zou je er uiteindelijk mee willen maken? Ik zie graag foto's :D


Haha creatief gevonden! Misschien maar eens naar kijken.

Ik ben benieuwd @germie, zit je al in het leerbewerkingstopic?

All magic comes with a price, dearie

Aight
Berichten: 3187
Geregistreerd: 01-11-08

Re: Waar wil jij beter in worden? Aanmoedigtopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 13:38

Ik meld me hier ook. Ik wil graag de split kunnen :') Met als bijkomend voordeel in het algemeen leniger worden en beter op mijn houding letten en rug kunnen ontspannen/aanspannen. Dus ik probeer nu iedere dag een youtube video te kijken met oefeningen die daarop gericht zijn. Ik ben laten we zeggen, nog niet zo ver.... :')

thirteenn

Berichten: 2082
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 16:54

Aight schreef:
Ik meld me hier ook. Ik wil graag de split kunnen :') Met als bijkomend voordeel in het algemeen leniger worden en beter op mijn houding letten en rug kunnen ontspannen/aanspannen. Dus ik probeer nu iedere dag een youtube video te kijken met oefeningen die daarop gericht zijn. Ik ben laten we zeggen, nog niet zo ver.... :')


er is een app voor om de split te leren! :+

All magic comes with a price, dearie

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 19:39

thirteenn schreef:
Spruit schreef:
Thirteenn
Ik heb de stapelsnijder opgezocht, niet de goedkoopste investering! Maar als je er een handeltje in wil beginnen, is het denk ik wel het investeren waard. Je kan dan weer iets sneller werken en je weet zeker dat alle bladzijden op hetzelfde formaat zijn :j En wellicht kun je die 15 boeken wel te koop aanbieden, maar ipv zeggen dat jíj ze niet goed gelukt vind, dat dit 'leer'boekjes zijn geweest en daardoor ieder met een eigen karakter :D

Germie
Oh wat leuk! Heb je 1 leerstempel besteld of ook van die guts dingen (of heten die ook leerstempels?) erbij? Wat zou je er uiteindelijk mee willen maken? Ik zie graag foto's :D


Haha creatief gevonden! Misschien maar eens naar kijken.

Ik ben benieuwd @germie, zit je al in het leerbewerkingstopic?

Nee, nog niet.

Ik vind je boeken wel mooi hoor. Dat lijkt me veel priegelwerk :D

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Gothico

Berichten: 1335
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 23:57

Spruit schreef:
Gothico
Scheelt dat als je 1 taalfamilie kent, je ook wel lijntje naar andere talen uit dezelfde familie kunt trekken :) Als je ze al begrijpt heb je het moeilijkste gedeelte volgens mij al gehad :D
Ik kon erg goed met die Italiaan hoor, hij was een beetje het mannetje en probeerde zich ook zo te profileren. Maar raad eens wie van MIJN stoel afging als ik de kamer binnenkwam na een paar weken.. :)) Erg gelachen met en om hem :P


Ja betreft die taalfamilies dat helpt wel.

Ik moet ook wel lachen met die Italiaanse vriend. We hebben elkaar via een internationaal forum leren kennen. Maar ik heb hem nog niet ontmoet. Ik wil daar nog wel een keer heen. En hij wil een keer naar NL komen.

Wat is een leven zonder dieren en muziek nou eigenlijk? Die horen bij ons allen.

[ITP] Eindelijk mijn eigen maatje.
[ITP] Tinker Willow en zijn baasje

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 00:05

Morgen ga ik weer eens reageren, maar ik wil nogmaals zeggen dat ik dit zo'n leuk topic vind :D

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Ashleytjuhh, bebble, Britta31, carina, cinniz123, DoretteK, Fenn, fleurtjeuh, Googlebot, GrapeshotBot, hagelslag, HELder, IASCrawler, ImLucky, Jara, Jespri, juval, Mar_M, Marije112, Pellelilly, Sintara, Symke, TheNovelist, wendyh, Winged, xChoco en 199 bezoekers