Inbouw Zadelkamer zadelkast in de trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
americano
Berichten: 9
Geregistreerd: 16-06-20

Inbouw Zadelkamer zadelkast in de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-20 16:21

Hallo allemaal,

Ik ben mijn trailer aan het opknappen en heb er een nieuwe rubberen gietvloer er in laten zetten. Toen ik de trailer kocht (een paar jaar terug) zat er al een zelf gemaakte zadelkamer in gebouwd. Deze hebben we er uitgehaald voor de vloer maar ik ben aan het kijken wat voor opties er nog meer zijn. Zijn er nog meer mensen die later een zadelkamer hebben ingebouwd? Het gaat om een twee paards trailer

Toen ik de toplaag er uit haalde en de zadelkamer er nog in zat
Afbeelding

Met nieuwe gietvloer zonder zadelkamer
Afbeelding


xkikidegroot

Berichten: 98
Geregistreerd: 14-04-17
Woonplaats: Oosterhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 16:35

Ik heb samen met mijn vader afgelopen jaar mijn trailer helemaal opgeknapt. Helaas waren bij mij juist mijn wanden aan vervanging toe. Wij hebben toen de keuze gemaakt om gelijk aluminum wander erin te zetten, aangezien hij het gehele jaar door buiten staat en we anders over 10 jaar weer de wanden konden vervangen.

Ook wilde we er graag een zadelkamer in hebben, deze zat er bij de aankoop niet bij. Ik ben toen op marktplaats gaan zoeken en kwam een Weijer zadelkamer tegen die ik voor 70 euro op heb mogen halen. Zadelkamer zag er overigens nog prachtig uit dus daar heb ik heel veel geluk meegehad. Nieuw kosten ze al gauw 400/500 euro.


Mijn tip is dan ook om op tweedehands sites er naar te zoeken. :o


Ik zal straks nog wat foto's maken.

americano
Berichten: 9
Geregistreerd: 16-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-20 15:25

xkikidegroot schreef:
Ik heb samen met mijn vader afgelopen jaar mijn trailer helemaal opgeknapt. Helaas waren bij mij juist mijn wanden aan vervanging toe. Wij hebben toen de keuze gemaakt om gelijk aluminum wander erin te zetten, aangezien hij het gehele jaar door buiten staat en we anders over 10 jaar weer de wanden konden vervangen.

Ook wilde we er graag een zadelkamer in hebben, deze zat er bij de aankoop niet bij. Ik ben toen op marktplaats gaan zoeken en kwam een Weijer zadelkamer tegen die ik voor 70 euro op heb mogen halen. Zadelkamer zag er overigens nog prachtig uit dus daar heb ik heel veel geluk meegehad. Nieuw kosten ze al gauw 400/500 euro.


Mijn tip is dan ook om op tweedehands sites er naar te zoeken. :o


Ik zal straks nog wat foto's maken.


dank voor te tip! ben benieuwd naar de foto! kan zo op internet niet echt wat vinden

Myou
Berichten: 921
Geregistreerd: 30-06-09

Re: Inbouw Zadelkamer zadelkast in de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 16:32



americano
Berichten: 9
Geregistreerd: 16-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-20 16:36


Myou
Berichten: 921
Geregistreerd: 30-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 16:38

americano schreef:
Myou schreef:
Kwam er toevallig laatst 1 tegen, dus heb em even opgezocht.

https://www.bva-auctions.com/nl/auction ... 7/15905218


thnx! heb er nu veel meer een beeld bij! helaas 1 paards en zoek voor 2 paards


Als je zoekt op inbouw zadelkast trailer, krijg je meer varianten te zien. Zag wel dat zoals hierboven ook geschreven is, ze echt heel erg aan de prijs zijn...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 bezoekers