manege omgeving enschede

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sinaasappell
Berichten: 2
Geregistreerd: 15-11-20

manege omgeving enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-20 18:43

Hoi!
Ik ben opzoek naar een manege in de omgeving van Enschede. Alhoewel hier al wat topics over zijn, zijn deze meestal wat ouder. Hierbij de vraag wat voor ervaringen jullie hebben met holzik stables. Of zijn er betere maneges in Enschede?
Groetjes

Misty12

Berichten: 7047
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 14:34

Ik heb zelf geen ervaring met Holzik stables. Een vriendin van mij rijdt daar wel en haar kleindochter is daar pas begonnen met rijden en mijn vriendin bevalt het daar prima. Het is altijd handig als je daar eens gaat kijken bij de lessen, dan kan je een beetje zien of het bij jou past of niet.
Verder heb je nog een manege aan de rand van de Helmerhoek. Manege de hoefslag.
En anders nog manege de horstlinde. Die ligt aan de andere kant van Enschede, richting de UT.

sinaasappell
Berichten: 2
Geregistreerd: 15-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-20 00:31

Misty12 schreef:
Ik heb zelf geen ervaring met Holzik stables. Een vriendin van mij rijdt daar wel en haar kleindochter is daar pas begonnen met rijden en mijn vriendin bevalt het daar prima. Het is altijd handig als je daar eens gaat kijken bij de lessen, dan kan je een beetje zien of het bij jou past of niet.
Verder heb je nog een manege aan de rand van de Helmerhoek. Manege de hoefslag.
En anders nog manege de horstlinde. Die ligt aan de andere kant van Enschede, richting de UT.


Heel erg laat maar heel erg bedankt! Ik heb bij beide een proefles gereden *\o/*