Hoe bedenk je nou waarheen je wil verhuizen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Goof

Berichten: 28600
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Hoe bedenk je nou waarheen je wil verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-20 16:18

Tja, hoe bedenk je nou eigenlijk concreet waar je heen wil verhuizen?
Ik roep al jaren dat ik weg wil uit dit huis. Niet omdat ik er slecht woon, maar omdat ik beter wil wonen. En beter is voor mij: rustiger, dichter bij de bossen, grote tuin, weg vanuit het randje van de Randstad.
Maar goed, dit kun je op veel plekken vinden en een hele concrete plaats of regio heb ik niet in gedachte. Ik geloof dat ik het liefst richting de Veluwe ga, maar kan ik mijn wensen ook niet elders vinden?
Het lastige is dat mijn man hierin al helemaal geen specifieke wensen heeft, die vindt het overal wel prima :+

En dan heel praktisch; als we uiteindelijk toch bedacht hebben waar we heen willen, hoe dan? Eerst kopen, dan pas huidige huis verkopen? Of andersom?
En eerst daar een baan zoeken en dan pas verhuizen, of gewoon gaan en dan gaan zoeken?
Of zit ik hier gewoon goed en moet ik hier gewoon blijven?

Ik heb een goede baan en wordt overal aangenomen, maar er moet maar net een vacature zijn. Hetzelfde geldt voor mijn man.

Ondanks dat ik graag weg wil en mezelf helemaal in een knus huis bij het bos zie wonen, vind ik het toch wel lastig om dit in de praktijk te brengen geloof ik. Hoe hebben jullie dit beslist en aangepakt?


Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 16:23

Hier niet helemaal een soortgelijke situatie maar het lijkt er een beetje op: wij woonden in Utrecht en zijn verhuisd naar Holten (Twente). We komen hier beide vandaan dus voor ons was het duidelijk dat we hier gingen wonen. Ik heb mijn baan opgezegd, vanwege de reistijd en omdat ik zwanger was. Vriend heeft een eigen bedrijf en is een kantoor gaan zoeken in Deventer.

Qua volgorde, we hadden een appartement in Utrecht dat we heel goed en snel konden verkopen dus wij hebben eerst een huis gekocht in Holten voordat we ons appartement te koop hebben gezet. Weet niet hoe je snel je je huidige huis kwijt denkt te zijn? En qua baan, ik zou volgens mij eerst een huis kopen en als dat allemaal rond is op zoek gaan naar een baan. Tussen de koopovereenkomst en de daadwerkelijke verhuizing zit vaak zo 4 maand.

Het bevalt ons in ieder geval supergoed, paardjes aan huis, hondje, vlakbij het bos.. Heerlijk! :D

Wyb_ster

Berichten: 784
Geregistreerd: 22-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 16:25

Ik heb zelf ooit eenzelfde soort wens (al schuif ik dat graag nog een paar jaar voor me uit, haha), maar wat ik vaak doe is als ik ergens toevallig moet zijn (werk, visite, iets ophalen) binnendoor rijden en kijken wat er is. Hoe vind ik een wijk/stad/dorp of het buitengebied er omheen.

Het is jammer dat de horeca nog dicht is, maar ik zou eigenlijk adviseren stap in de auto en ga een rondje rijden en wandelen door verschillende plaatsen om te vergelijken en dan ook eens ergens zitten op een terrasje en kijken hoe mensen reageren op elkaar en hoe de sfeer is

Geluk is niet te vangen in een potje, wel in een pony

Thats_Me

Berichten: 10926
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 16:26

Eerste stap lijkt mij de locaties te gaan bepalen waar het huis moet staan. Wordt je blij vannuithoeken zoals nokrd-oost Groningen of het zuiden van Limburg? Vervolgens zou je kunnen gaan rondrijden of eens een week in een bepaalde omgeving gaan rondrijden. Voelt het goed en zo ja dan komt het op je lijstje en zo nee dan niet.

Daarna op zoek naar het geschikte huis. In jouw geval zou ik jet eerst je eigen huis verkopen maar dat pas doen als je zelf de perfecte plek hebt gevonden. Werk komt aansluitend zou ik zeggen.

All good things are wild and free
Beautifull things don't ask for attention
The earth has music for those who listen

_Nelleke_

Berichten: 8049
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Hoe bedenk je nou waarheen je wil verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 16:36

Als je helemaal niet gehecht bent aan je woonomgeving dan zou budget denk ik een grote factor kunnen spelen. Veluwe en randstad is nou eenmaal erg duur. Bos en wat meer rust en ruimte kun je ook buiten de Veluwe vinden voor een beduidend lagere prijs.

Wij begonnen in Amsterdam. Wilde weg uit de stad maar niet te ver weg van werk en sociale contacten. Verhuisde daarom naar Amstelveen. Was al een hele goede stap in de richting die we op wilde, maar wilde uiteindelijk graag paarden aan huis en daarom afgelopen jaar nog een keer verhuisd, meer richting groene hart. We wilde allebei niet te ver van werk en van sociale contacten. Ik mis het (Amsterdamse) bos wel heel erg, maar heb er zo veel voor terug gekregen.

Volgende stap (in de verdere toekomst) zou zijn, paarden aan huis, weer zelf bouwen, dichtbij bos, niet te ver van randstad. Kustregio of gooi bijv. Daar hebben we nu geen budget voor en we hebben net de laatste hand gelegd aan ons zelfgebouwde huis dus voorlopig zitten we hier goed. :)


Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 16:38

Eerst kopen of verkopen zou ik laten afhangen van hoe de markt op dat moment is voor jouw type huis. Als je nu bijvoorbeeld een huis in een lage tot midden-prijsklasse verkoopt ben je zo van je huis af in de meeste regio's, dus is het relatief veilig (misschien zelfs veiliger, om niet zonder huis te komen te zitten) om eerst te kopen, maar als de markt tegen de tijd dat je echt gaat verhuizen veranderd is, of je een hogere prijsklasse huis hebt, kan het een risico vormen.

Qua werk zou ik het laten afhangen van de reistijd. Als die te doen is vanaf je nieuwe plek zou je eerst kunnen verhuizen en dan pas nieuw werk kunnen zoeken. Maar als je dan elke dag 4-5 uur in de auto moet zitten zou dat (voor mij in ieder geval) niet lang vol te houden zijn.

Op dit moment, met het huis dat wij zelf hebben, zou ik denk ik eerst iets nieuws willen kopen. Daarna eigen huis te koop zetten en voor rond dezelfde overdrachtsdatum proberen te verkopen, en direct op zoek naar nieuw werk per rondom de verhuisdatum.

Ik ben zelf een paar jaar terug andersom verhuisd, richting randstad vanuit Apeldoorn. Ik had toen al wel werk in regio Utrecht, dus ik ging vaak na werk nog even een rondje langs plekken waar ik leuke huizen te koop had gezien om te kijken of ik de sfeer en uitstraling in de buurt wat vond. Het blijft toch altijd spannend, verhuizen naar een plek die je nog niet kent, maar even sfeer proeven helpt wel om een beeld te krijgen vind ik. :)

Waar naartoe is een lastige vraag. Ik zou eens op een rijtje zetten wat je graag zou willen qua huis, tuin, woonomgeving, faciliteiten en locatie (en hoeveel prioriteit al die dingen ten opzichte van elkaar hebben), en daarnaast kijken wat je budget is. Dan kan je op basis daarvan kijken welke regio's haalbaar zijn.

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 16:39

Ik zou kijken of je ergens een weekje oid in de buurt kunt verblijven om te kijken hoe het is, maak een praatje met bewoners, hoe vinden hun het? Toen ik alleen al naar een andere wijk ging heb ik bij veel buren aangebeld en gevraagd hoe het was, simpelweg omdat ik uit geen fijne buurt kwam en ik dat altijd gezegd zou hebben als iemand die er in de buurt zou willen wonen het zou vragen. Ik verlies er niks mee om dat te zeggen zolang ik mijn eigen huis niet wil verkopen :)

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

CairnTerrier

Berichten: 975
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 16:39

Ik zou eerst zeker van je zaak zijn waar je wilt wonen, dan kijken naar eventuele beschikbare banen in de buurt (is er voldoende werk?) en alvast contact opnemen met een aantal bedrijven zodat je een vergelijking kunt maken op basis van je huidige baan. Hierna zou ik op het gemak rondkijken naar woningen in de gewenste omgeving en alvast zorgen dat je gelijktijdig kunt solliciteren - of je moet het je kunnen permitteren om tijdelijk zonder baan te zitten.

Je huidige huis zal ik direct in de verkoop zetten als je een een nieuw huis hebt aangekocht. Een huis in de randstad ben je over het algemeen snel kwijt en je kunt de transportdatum van je huidige woning proberen gelijk te trekken met je aan te kopen woning.

Succes met deze leuke stap :D

Maik79

Berichten: 1255
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 16:43

Wij zijn van Leiden naar Baarn verhuisd. We wilden ook graag naar een bosrijker gebied. Onze volgorde:
- voor werk reizen we meestal met OV. Dus, is er een station, en kun je gemakkelijk op de plek komen waar je werkt of wilt gaan werken?
- Ga vervolgens eens in die plaatsen/regio's kijken. Bij voorkeur niet alleen in de auto, stap juist op de fiets of ga een stuk lopen, dan proef je veel beter de sfeer van een wijk of plaats. En dat kan zelfs tussen twee naastgelegen dorpen erg verschillen!
- Daarna zijn we op zoek gegaan naar een huis.

Voor ons was het verkopen van een huis niet relevant, maar als dat wel het geval geweest was:
- Kun je je huidige huis gemakkelijk verkopen? Dan kun je eerst zoeken naar een ander huis.
- Verwacht je dat verkopen lastig wordt? Dan eerst verkopen en dan een ander huis zoeken.

Ik weet niet in welke branche je werkt, maar gezien veel mensen tegenwoordig thuis werken kun je overwegen om eerst te verhuizen en daarna een baan te zoeken.

Boontje L2 + 10 | B + 3 | B + 4
Nex Z2 + 2 | B + 1 | B + 3

gwennndolyn
Berichten: 406
Geregistreerd: 11-07-11
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 16:47

Wij zijn toevallig vorige maand verhuisd.

ik zat ook echt niet op mijn plek, dus het was of verbouwen en dan na een paar jaar alsnog verhuizen of gewoon gaan verhuizen.

Wij hebben uiteindelijk gewoon de knoop doorgehakt omdat ik maar op funda bleef kijken naar huizen haha.

Eerst duidelijk voor onszelf bedacht wat wij willen qua huis, omgeving en wat we belangrijk vinden zoals school in de buurt, vinden we het erg om veel met de auto te moeten doen of willen we straks ook op de fiets de jongens weg brengen?

Qua plaats wou ik niet terug naar Lelystad en beide wouden we niet blijven wonen in het dorp waar we woonden.
Mijn man wou niet langer onderweg zijn voor zijn werk dan dat hij deed dus zo zijn wij een beetje gaan kijken.

Voor ons was het huis belangrijker dan de plaats, maar moet zeggen dat wij nu wel echt in een heerlijke omgeving zitten (giethoorn) en wij voelen ons allemaal al heel erg thuis, ik al meer dan dat ik mij in het vorige huis ooit heb gedaan en we wonen er net een maand.

edit= wij hebben trouwens ons vorige huis pas in de verkoop gezet nadat wij al hadden getekend voor ons nieuwe huis, maar gezien de huizenmarkt kon dit ook wel makkelijk. Na 2 dagen was het in principe al verkocht maar die mensen kregen financiering niet rond (pas naar adviseur gegaan na bod doen), daarna na 2 weken alsnog kunnen verkopen voor de vraagprijs.

Ik kan dat dus wel echt adviseren om eerst naar de hypotheek adviseur te gaan voor je aan de zoektocht begint, zo kom je zelf niet voor verrassingen te staan, maar voorkom je dus ook dit soort dingen.
Laatst bijgewerkt door gwennndolyn op 11-11-20 16:53, in het totaal 3 keer bewerkt

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 16:48

Ik herken dat gevoel van "ik wil weg," en ben 2x ver weg verhuisd, maar altijd pas op het moment dat dat gevoel veranderde in "hier wil ik wonen." Eigenlijk elke keer per toeval een leuke plek ontdekt. Met Covid is het lastig, maar normaal zou ik zeggen trek er eens op uit. Als iets in je hoofd blijft zitten, je steeds vaker terug wilt en het alleen maar leuker wordt, dan zit je wel goed.

Wij hebben allebei een baan waar we overal aan de slag kunnen en veel vacatures in zijn (niet altijd ideaal, maar wel genoeg om te overbruggen mocht dat nodig zijn), en spaargeld om het een tijd zonder werk uit te zingen. Wij hebben eerst ons huis verkocht (we waren bang anders met een dubbele hypotheek te zitten) en baan opgezegd. Na aflevering hebben we eerst een half jaar gehuurd, zodat we zonder haast "ons" huis konden vinden. We wonen hier nu ontzettend fijn. <3

Kerstmuts

BigOne
Berichten: 38035
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Hoe bedenk je nou waarheen je wil verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 16:51

Normaal zou ik zeggen gewoon doen, zoek een leuke plek en ga.
Maar in de huidige situatie eerst kijken waar er banen zijn, kijken of daar de omgeving je goed bevalt , solliciteren en dan gaan.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Kaka

Berichten: 4810
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 16:52

Wij hebben alle tips hebben gelaten voor wat het is. Redelijk spontaan eens een keer gaan kijken naar wat huizen in Overijssel, Drenthe en Gelderland. eigenlijk vooral om samen met mijn schoonouders te kijken of het wat zou zijn om met 2 gezinnen tegelijk te verhuizen. Dus naast buitenruimte en bos in de buurt, was aanwezigheid van of mogelijkheid tot creëren van meerdere wooneenheden een eis bij de selectie van huizen en dat beperkte de opties aanzienlijk. In de selectie van plaatsen had ik ook bevolkingsopbouw, stemgedrag en aanwezigheid van scholen mee genomen.

En toen zat het huis wat we wilden hebben er direct bij.

Paniek natuurlijk, want toen moesten we nog naar de bank en 2 huizen verkopen. Dat was echter binnen een paar weken geregeld. En daarna zijn zowel mijn vriend als ik maar eens met onze bazen gaan praten. Want we zouden beiden een reistijd van 2 uur enkele reis krijgen. We hadden corona mee. We werkten allebei al een tijdje thuis vanwege Corona en het maakt natuurlijk niet zoveel uit of we dat vanuit Noord Holland, Ibiza of Twente doen. Onze beider werkgevers wilden ons graag in dienst houden, we hoefden dus niet op zoek naar een nieuwe baan.

Wit beyond measure is man's greatest treasure

Lindaonline

Berichten: 1947
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 16:59

Wij twijfelen ook. Of terug gaan naar mijn geboortestreek waar het goedkoper woont dan waar we nu wonen en landelijk en dichter bij de zee. Of echt gek doen en kijken voor een totaal nieuwe omgeving richting het oosten waar we dieren aan huis kunnen houden en dichterbij de natuur wonen als hier.

Trakehners ☆

xSwanHeart

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 17:39

Ik zou beginnen met gewoon eens wat plaatsen verkennen, ook steden en dorpen die je in eerste instantie niet aanspreken of waar je nog geen beeld bij hebt. Vaak zijn dat soort plaatsen ook verrassend leuk! Ga bijvoorbeeld ieder weekend ergens anders wandelen. Kijk eens wat prettig voelt en waar je jezelf ziet wonen.

Wat betreft kopen/verkopen kan ik je niet helpen, want ik ben zelf huurder. Dat is wel een optie die ik je wil meegeven: als je het het geld waard vindt, kun je ook eerst een jaartje ergens huren. Dan krijg je wat meer een beeld van de omgeving/wijken en kun je daarna een weloverwogen besluit nemen over waar je wilt kopen.

josien_m_
Berichten: 2340
Geregistreerd: 23-11-09
Woonplaats: Haule

Re: Hoe bedenk je nou waarheen je wil verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 17:54

Zoeken op Funda in welke regio's jouw wenshuis en tuin (en stal plus weiland?)betaalbaar te vinden is. Zo ben ik vanuit Utrecht eerst in Groningen terecht gekomen. Maar ook volgende verhuizingen zo aangepakt. Eerst de plek en dan de rest gaan regelen. Ik ben uiteindelijk, dacht ik terecht gekomen op een vrij oud boerderijtje maar mét binnenbak. Maar woon nu zonder binnenbak nog idealer aan het bos in Friesland!

Goof

Berichten: 28600
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-20 18:03

Dank voor de reacties!
Als we het echt willen gaan doen is een gesprek met een hypotheekadviseur uiteraard stap 1. Ik wil dit gesprek sowieso ergens komend half jaar voeren om te kijken wat onze mogelijkheden uberhaupt zijn.

Verder zijn er veel provincies die sowieso afvallen, maar dan blijft er alsnog wel wat over om uit te kiezen.
Dingen als OV, scholen in de buurt, alles op de fiets bereikbaar vind ik allemaal niet belangrijk. Woongenot en locatie dus wel.
Als we kijken naar de Veluwe (wat toch de meeste interesse heeft) is reistijd naar ons huidige werk niet meer te doen. Mijn man zou inderdaad thuis kunnen werken bij zijn huidige baan, voor mij geldt dat niet aangezien ik in het onderwijs werk. De reistijd zou te groot zijn om dagelijks heen en weer te rijden, dus ik zou wel echt meteen een baan daar moeten vinden. Gezien mijn ervaring is dat geen probleem, maar er moet dus maar net een vacature zijn.

Eerst huren vind ik niet eens een gekke tip, dank daarvoor!

En de tips om gewoon te gaan kijken, ergens rond te lopen, terrasjes te pakken etc, dat doen we ook echt wel.
Toevallig zei mijn man enkele weken terug toen we in (de omgeving van) Arnhem waren dat hij daar heel prima zou kunnen wonen. Dat gevoel deelde ik, dus wellicht gaan we ons daar eens verder oriënteren.

Ik ben niet gehecht aan mijn huidige woonplaats en mijn sociale contacten en ouders zijn geen factoren om niet te verhuizen naar een andere regio. Die contacten kan ik ook onderhouden als ik ergens anders woon.
Al met al een hoop om over na te denken.

Goof

Berichten: 28600
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-20 18:06

josien_m_ schreef:
Zoeken op Funda in welke regio's jouw wenshuis en tuin (en stal plus weiland?)betaalbaar te vinden is. Zo ben ik vanuit Utrecht eerst in Groningen terecht gekomen. Maar ook volgende verhuizingen zo aangepakt. Eerst de plek en dan de rest gaan regelen. Ik ben uiteindelijk, dacht ik terecht gekomen op een vrij oud boerderijtje maar mét binnenbak. Maar woon nu zonder binnenbak nog idealer aan het bos in Friesland!


Ja, ik kijk inderdaad op Funda naar al mijn eisen en dan vind ik woningen van Groningen tot Achterhoek Limburg. Vooral Groningen, Friesland en alles langs de Duitse grens is zeer goed betaalbaar, maar die regio's trekken me totaal niet.

Stal en weiland is niet relevant ivm geen paard. Scholen, kindvriendelijke wijk, speeltuin etc ook niet.

FleurVP
Berichten: 830
Geregistreerd: 22-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 20:45

Wij zijn ook eerst gaan huren, was ook logisch want net afgestudeerd en net samen wonen. Maar achteraf heel blij mee, daardoor alle wijken, omliggende dorpen etc. goed leren kennen. En toen we na 2 jaar gingen kopen hadden we een heel duidelijk beeld van waar we wel en absoluut wilde zitten.
We zijn inmiddels weer verhuisd naar een plek waar we vaak gingen wandelen, altijd gezegd dat als op deze plek toch iets te koop kwam. Toen er dus iets te koop stond wat eigenlijk een veel te groot project was konden wij heel snel beslissen. Inmiddels 2,5 jaar verder en nog steeds volop in verbouwing, maar nog steeds geen spijt van :D.
Ik wilde wel graag paard aan huis, maar bepaalde dorpen vielen toch echt af en dat weet je pas als je er meerdere keren geweest bent, boodschappen hebt gedaan, keer bent gaan wandelen etc. Dan begreep ik meestal wel waarom daar de prijzen net wat gunstiger waren, hier heb je bijvoorbeeld vaak dat het op eerste gezicht prachtig lijkt, maar dat er dan zeker met verkeerde wind . En het type mensen kan ook heel erg veel uitmaken, wat dan ook meteen weer invloed heeft op het horeca aanbod of zelfs wat er in de lokale supermarkt ligt bijvoorbeeld. Ergens een lang weekend of midweek op vakantie gaan geeft denk ik ook al veel informatie.

marleen_88

Berichten: 14011
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Hoe bedenk je nou waarheen je wil verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 20:56

Ik had wat betreft woonplaats weinig keuze; vriend ging ik heus niet vandaan zo geweldig is het hier..... Volgens hem dan.

Koophuis hebben we funda voor gekeken en veel huizen bezichtigd, je voelt direct de ja of de nee.

Doe wel en zie niet om

BrittS

Berichten: 1723
Geregistreerd: 06-03-11
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 20:59

Wij zochten een huis met grond aan het bos en toen kwamen we ons huidige huis tegen en de locatie was ook prima :D Wij hebben dus niet specifiek naar een locatie gezocht, maar meer naar een betaalbaar huis dat aan onze wensen voldeed en daarna pas gekeken of de locatie ook wel wat was. Zo zijn we verhuisd vanuit Noord-Holland naar de Veluwe.

Amerikaanse Appaloosa Magic, Quarter Horse Dino en mini's Rakker & Sproet
Volg ons Paddock Paradise op INSTAGRAM! # Volg Paddock Paradise op FACEBOOK!

missfalki
Berichten: 2268
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Salland

Re: Hoe bedenk je nou waarheen je wil verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 22:06


[ITP] [FOTOVERZ]Hét oortjes topic
[VS] Eetwaar voor paardjes [&]
GEZOCHT 2 HOEFSCHOENEN VOOR BEER RENEGADE CLASSIC MAAT 0

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 22:13

TS heeft geen paard :)

Goof

Berichten: 28600
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-20 08:46

BrittS schreef:
Wij zochten een huis met grond aan het bos en toen kwamen we ons huidige huis tegen en de locatie was ook prima :D Wij hebben dus niet specifiek naar een locatie gezocht, maar meer naar een betaalbaar huis dat aan onze wensen voldeed en daarna pas gekeken of de locatie ook wel wat was. Zo zijn we verhuisd vanuit Noord-Holland naar de Veluwe.


Ja, zo kan je ook zoeken ja.
Hoe hebben jullie het met je werk gedaan?

Goof

Berichten: 28600
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-20 08:46