Eston, Izzy, Goldy en Carrera van Penny & Veluwe tot shoots

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nessie

Berichten: 8575
Geregistreerd: 29-03-05

Eston, Izzy, Goldy en Carrera van Penny & Veluwe tot shoots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-20 14:59

2020, op het gebied van paarden een mooi, stabiel en sportief jaar :j

Eston - hengst (zoon van Carrera)
Izzy - ruin (miniatuur paard vriendje van Eston)
Goldy - merrie
Carrera - merrie

Foto’s staan niet op volgorde.

1. Samen met Goldy en de Haflinger van een vriendin leuke foto’s gemaakt
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding


5. Izzy schitterde op de voorpagina van de Penny en als poster met deze foto door Juliette Fotografie
Afbeelding

6. De voorpagina zelf
Afbeelding

7. Carrera ging tweemaal mee op vakantie naar de andere kant van de Veluwe
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11. En uiteraard mijn Black Beauty hengst Eston
Afbeelding

12. Waar ik ook graag buitenritjes mee maak
Afbeelding

13.
Afbeelding

14. Naast dressuur (Z niveau) en buitenritjes, wisselen we ook graag af met andere dingen. Recent hebben we voor het eerst een cavaletti training gehad (hij kent balkjes en cavaletti’s wel want we trainen hier vaker mee) maar ook eens een crosstraining.
[Afbeelding

15. En naast dat het een superfijn sportpaard is stuurt een 6 jarige er ook zo mee weg <3
Afbeelding

_Sofie

Berichten: 4432
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Onder de rook van Amsterdam

Re: Eston, Izzy, Goldy en Carrera van Penny & Veluwe tot shoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 16:12

Knap stel paarden <3 En wat schattig dat dat kleine meisje zo weg kan rijden op de hengst.

Nessie

Berichten: 8575
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-20 16:20

Bedankt :D Ze komt vanaf haar 3e wel eens langs (denk nu zo’n 10-15 keer in totaal rondgestapt), maar ze is ook uitsluitend de hengst gewend en mijn Haflingermerrie heeft ze ook 2 keer op rondgestapt. Het leukste vindt ze keertwendingen om de achterhand met de hengst :+ Talent in de dop :j Hij heeft meer parttime jong talent grooms, nog een 4 en 5 jarige :D

SassyMoon
Berichten: 287
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Re: Eston, Izzy, Goldy en Carrera van Penny & Veluwe tot shoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 09:52

Jij en je paarden zijn altijd een plaatje om te zien. En je vriendin en de haflingers zien er net zo jaloersmakend mooi uit. Echt prachtig, geniet ervan, zolang het kan!

Anomien

Berichten: 7374
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:05

SassyMoon schreef:
Jij en je paarden zijn altijd een plaatje om te zien. En je vriendin en de haflingers zien er net zo jaloersmakend mooi uit. Echt prachtig, geniet ervan, zolang het kan!


Ja precies. Zelfs net te mooi.
Ik val nog onder de categorie het moet gewoon praktisch zijn. En eventueel eens een mooie nette kleurcombinatie.

Dat Vrouwen die paardrijden Ook zo onder de stijl Kardashians gaan vallen, baart me enigzins zorgen. Mooie kont, goed lijf... poseren 2.0. Eerst die kont, daarna het paard. Make-up... a la Nicky tutorial.
In totaal te sexy. Iets wat ik zelf niet zou willen associëren met paardensport.

Neemt niet weg dat ik een kont heb met putjes, jullie er geweldig uitzien... Jaloers... Mja. Denk het. ;-) ;-) nee,.. ik weet het.

Gelukkig zijn ze bij ons op stal meer mijn categorie...

Laat ik weer eens wat make-up op doen.. en dat ene koekje liggen _/-\o_

Nessie

Berichten: 8575
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-20 10:12

Bedankt Sassymoon :)

Ik snap niet zeer goed wat je met je reactie wilt bereiken Knert, aanvullend vind ik hem niet direct. Echte schoonheid komt in ieder geval van binnen, dat je een ander in de waarde laat zonder een oordeel over iemand te hebben. Smaken kunnen verschillen, al ben ik zeker van mening dat aangesloten kleding praktisch is (het fladdert niet in het rond) en dat ik als ruiter fit moet zijn vind ik persoonlijk ook belangrijk voor het trainen van mijn paard :j

Bloemmeke

Berichten: 1129
Geregistreerd: 24-09-13

Re: Eston, Izzy, Goldy en Carrera van Penny & Veluwe tot shoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:16

Wat een mooi stel paarden! Mooie foto's! Ik hou van de haflinger foto's! Heel erg mooi!

Anomien

Berichten: 7374
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:18

Niks eigenlijk. Wil je zeker niet beledigen.

Maar de stijl baart me zorgen. Dat paardrijden steeds meer met deze stijl gepaard gaat.

En stukje zelfspot. Dus negeer me verder maar.

Wist trouwens niet dat er soort van bodysuits bestonden? Of is je outfit wel tweedelig?

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:29

Dit dus. Kom deze outfit in een andere context elke dag tegen op mijn werk. En daar zit een uitleg aan vast die heel kritisch is.
Dus even voor de duidelijkheid. Waar gaat dit topic over
Die Kardashian outfit of de paarden.

little_birdy
Berichten: 12225
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:30

Ik vind dat je prachtige paarden hebt en er zelf ook keurig verzorgd uitziet !
Daar hou ik van .
Paardrijden kan ook mooi in stijl zijn

Nessie

Berichten: 8575
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-20 10:34

Bedankt voor de reacties :)

Het gaat inderdaad om twee separate kledingstukken, een sportshirt en rijlegging. Dit bieden (gelukkig) veel merken aan. Het materiaal maakt het comfortabel om in te trainen en een rijbroek zit al gauw erg wijd bij de taille (of te strak bij de benen).

De een doet een fotoshoot in bikini te paard, de ander trekt een jurkje aan en weer een ander een matchende ruiter outfit. Leven en laten leven lijkt me zo :j

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Eston, Izzy, Goldy en Carrera van Penny & Veluwe tot shoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:41

Nee je hebt te maken met een forum waarop ook jonge mensen zich thuis willen voelen en met hun lijf issues zitten
Dat jullie de Lisa Wals foto's imiteren is een teken van slechte smaak.

Anomien

Berichten: 7374
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:43

Nessie schreef:
Bedankt voor de reacties :)

Het gaat inderdaad om twee separate kledingstukken, een sportshirt en rijlegging. Dit bieden (gelukkig) veel merken aan. Het materiaal maakt het comfortabel om in te trainen en een rijbroek zit al gauw erg wijd bij de taille (of te strak bij de benen).

De een doet een fotoshoot in bikini te paard, de ander trekt een jurkje aan en weer een ander een matchende ruiter outfit. Leven en laten leven lijkt me zo :j


Daar zit wel degelijk een verschil in. Dat weet je zelf ook goed als ik naar je houding kijk.

Ik zal voortaan niet meer klikken op je topics... denk dat ik nu maar weer ga breien. _/-\o_
Laatst bijgewerkt door Anomien op 11-11-20 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:44

Morganlefay schreef:
Nee je hebt te maken met een forum waarop ook jonge mensen zich thuis willen voelen en met hun lijf issues zitten
Dat jullie de Lisa Wals foto's imiteren is een teken van slechte smaak.


Zo dan, ga je lekker?

x_ankieee

Berichten: 1299
Geregistreerd: 23-02-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:46

Morganlefay schreef:
Nee je hebt te maken met een forum waarop ook jonge mensen zich thuis willen voelen en met hun lijf issues zitten
Dat jullie de Lisa Wals foto's imiteren is een teken van slechte smaak.


Fles azijn op vanochtend? Ik heb getemd, wat een onzin reactie.

TS; je ziet er prachtig uit en je paarden (Eston <3) al helemaal. Je hebt vast een heerlijk jaar gehad!

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:53

Morganlefay schreef:
Nee je hebt te maken met een forum waarop ook jonge mensen zich thuis willen voelen en met hun lijf issues zitten
Dat jullie de Lisa Wals foto's imiteren is een teken van slechte smaak.


Jeetje wat een rare reactie. Doe even normaal. Dus als je knap bent mag je hier maar geen foto’s meer delen? Daar krijg je idd een fijn zelfbeeld van :j

Verder TS, enorm mooie foto’s! En laat ik maar even eerlijk zijn, ik ben jaloers op je mooie lijf en prachtige paarden! Gewoon foto’s blijven delen, ik geniet altijd van je topics!

Anomien

Berichten: 7374
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:54

Kimmie25501 schreef:
Morganlefay schreef:
Nee je hebt te maken met een forum waarop ook jonge mensen zich thuis willen voelen en met hun lijf issues zitten
Dat jullie de Lisa Wals foto's imiteren is een teken van slechte smaak.


Jeetje wat een rare reactie. Doe even normaal. Dus als je knap bent mag je hier maar geen foto’s meer delen? Daar krijg je idd een fijn zelfbeeld van :j

Verder TS, enorm mooie foto’s! En laat ik maar even eerlijk zijn, ik ben jaloers op je mooie lijf en prachtige paarden! Gewoon foto’s blijven delen, ik geniet altijd van je topics!


Ik zie haar nergens zeggen dat knappe mensen niet op de foto mogen... waar lees jij dat?
Laatst bijgewerkt door Anomien op 11-11-20 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt

troi
Berichten: 17002
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:55

Smaak is erg persoonlijk en laat mensen vooral in hun waarde...

Volgens mij is TS een zeer nette ruiter en verzorgt ze haar paarden uitstekend (en dat vind ik persoonlijk veel relevanter..), misschien is dat ook wel de reden dat mensen zo gepakt lijken door haar stijl, op haar rijden lijkt verdraaid weinig aan te merken. En ja, sommige mensen moeten blijkbaar toch ergens over zagen..

Anomien

Berichten: 7374
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:56

troi schreef:
Smaak is erg persoonlijk en laat mensen vooral in hun waarde...

Volgens mij is TS een zeer nette ruiter en verzorgt ze haar paarden uitstekend (en dat vind ik persoonlijk veel relevanter..), misschien is dat ook wel de reden dat mensen zo gepakt lijken door haar stijl, op haar rijden lijkt verdraaid weinig aan te merken. En ja, sommige mensen moeten blijkbaar toch ergens over zagen..



Ja ze lijkt wel goed te rijden.. voorzover ik dat kan beoordelen. En zit er verder netjes uit. Geef je op dat punt zeker gelijk.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Eston, Izzy, Goldy en Carrera van Penny & Veluwe tot shoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:59

Ik zal wel de enige zijn die Lisa Wals moest googlen :')

Leuk jaaroverzicht!

Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:03

Wat een mooi foto's !
Ik vind de halflingers prachtig, maar je zwarte hengst en merrie wauw wat zijn dat plaatjes zeg <3

Vind het wel heel goed dat een 6 jarige op je hengst stapt daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen :D

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:03

Laatst bijgewerkt door Morganlefay op 11-11-20 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Hoodie
Berichten: 313
Geregistreerd: 15-02-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:03

Morganlefay schreef:
Nee je hebt te maken met een forum waarop ook jonge mensen zich thuis willen voelen en met hun lijf issues zitten
Dat jullie de Lisa Wals foto's imiteren is een teken van slechte smaak.


Wow!

Ik snap waar je vandaan komt, maar TS is toch ook een jonge vrouw met hoogst waarschijnlijk haar onzekerheden zoals IEDER mens, hoe 'perfect' ze er ook uit mogen zien op een foto
Wat geeft TS minder recht om dit te plaatsen wanneer zij dit graag wilt plaatsen? :')
Zo lang TS zich maar niet met anderen bemoeid zie ik het probleem niet. Plus ik denk niet dat jullie elkaar irl kennen dus om de intenties in te schatten van een geopende forum is wel erg overkill.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16225
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:11

Wat een nare reacties. De ene bokker staat in haar bikini op de foto en daar wordt niks over gezegd? Lekker laten gaan :D

@Nessie ik vind je prachtig. Gewoon lekker aantrekken wat je zelf wilt. Hele mooie foto's!

troi
Berichten: 17002
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:13

Morganlefay schreef:
https://www.funx.nl/news/funx/4df1f47c- ... belgangers

En nee ik heb het niet over het rijden en verzorging maar over het feit dat er een verkapte fotoreportage in zit van kijk eens wij zijn...............
En dan mag iedereen zelf invullen wat hij zij er mee doet.


Niks verkapt, dit is een fotoshoot. En daar staat bokt vol mee. En hoeveel ruiters willen niet lijken op een succesvol iemand, in de paardenwereld misschien edward gal (of zoiets). Het concept idool, fan en daaruit voortvloeiend reclame, is van alle tijden. Ik snap werkelijk je punt niet..

Maar voordat dit topic nogal vervuilt, misschien een specifiek topic hierover openen?