Kleding online kopen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
kimwilliam

Berichten: 1145
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Kleding online kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-20 11:26

Hallo allemaal ,

nu raakt mijn kleding kast toch weer redelijk op..... normaal ga ik naar de winkels om daar mijn kleding te halen, maar door de corona is dat nu niet verstandig.

nu kwam ik op de volgende site: https://www.veryvoga.nl/

heeft iemand hier wel is kleding besteld en wat zijn de ervaringen ermee?


* verder laat me weten waar jullie je kleding online kopen!

-Kimmy Shots-
william Motafko ( v. Nando ) B+14 l1+11 l2+..
Chanorka ( v. tuschinski ) PSG/Inter 1 ... mommy to be : [KS-MK] unforgettable change - Chanorka x Negro


lor1_1984

Berichten: 12010
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Kleding online kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 12:16

Ik ken deze site niet.
Zelf bestel ik bij bonprix, soms bij Wehkamp maar ik draag vnl leggings met een jurk (max tot net boven de knie)/tuniek erop. :+

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8178
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Kleding online kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 14:07

Dit topic past beter op LZP dus ik verplaats het die kant op.

Foaly

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 14:13

Ik heb even een minuutje rondgeklikt op die site en zie al zoveel kromme vertalingen dat ik het absoluut niet zou vertrouwen. Je kunt beter naar Zalando oid gaan :=

Edit: Oh, en ze zitten in Hong Kong blijkbaar. Niets tegen Hong Kong, maar ik zou toch voor een bedrijf dichter bij huis kijken :+

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 14:14

Zou eens kijken of je dezelfde kleding via Aliexpress kan kopen, alleen dan 5x zo goedkoop :D Als ik naar de foto's kijk en de lange verzendtijd (7 tot 9 werkdagen) lijkt me dit goedkope troep rechtstreeks uit China, dan kan je het beter rechtstreeks bestellen via Aliexpress.

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Re: Kleding online kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 14:16

Oh en ik bestel zelf altijd bij Wehkamp. Soms Zalando, H&M, maar meestal Wehkamp.

Foaly

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 14:16

Of je koopt iets wat ietsje duurder is, maar wel langer meegaat en minder impact heeft op het milieu en de mensen die die kleding in elkaar gestikt hebben :=

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 14:29

Foaly schreef:
Of je koopt iets wat ietsje duurder is, maar wel langer meegaat en minder impact heeft op het milieu en de mensen die die kleding in elkaar gestikt hebben :=


Ja ook nog eens :)

Tiggs

Berichten: 7502
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Kleding online kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 14:34

Bij Zalando, de Bijenkorf, TwoThirds of LaDress bestel ik meestal.

Welkom in het Dunning-Krugerpark!

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Kleding online kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 14:35

Ik bestel ook bij ASOS, wehkamp en zalando met name!
Zou die site van jou niet gebruiken.

DGL

Berichten: 303
Geregistreerd: 23-12-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 14:43

Zalando en H&M! :o Probleem van online kopen is echt het passen, regelmatig stuur ik ook het een en ander terug. Is bij deze shops heel makkelijk, verzendlabeltje plakken en afleveren.

tengeltje11
Berichten: 7075
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Kleding online kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 15:01

Vinted!! Vaak koop je daar (zo goed als) nieuwe kleding voor een prikje!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Kleding online kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 15:15

Asos, zalando (verkopen merken uit winkels(, wehkamp (verkopen veel merken uit fysieke winkels), H&M, ms mode, miss etam. Eigenlijk voor shops van winkels of shops die merken verkopen die ik ken.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

ravellie

Berichten: 3068
Geregistreerd: 01-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 15:17

Zalando en Limango

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Kleding online kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 15:20

Vinted is idd ook een goede voor goedkope tweedehands kleding!

kimwilliam

Berichten: 1145
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Kleding online kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-20 15:51

bedankt allemaal! ik ben totaal niet van het online kopen vandaar

-Kimmy Shots-
william Motafko ( v. Nando ) B+14 l1+11 l2+..
Chanorka ( v. tuschinski ) PSG/Inter 1 ... mommy to be : [KS-MK] unforgettable change - Chanorka x Negro

Cioccolato

Berichten: 6547
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Kleding online kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 16:02

Zalando is echt heel prettig online shoppen. Ruim aanbod, gratis verzending en retourneren. Ik stuur ook regelmatig wat terug want ja, ik pas dus ook thuis.. soms bestel ik 2 maten etc.

Ik zou bijna niet meer anders willen :')


Levita

Berichten: 1408
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Re: Kleding online kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 16:02

About you is ook een fijne site

#NeverforgetLevita 04-07-1993 - 27-10-2017
#NeverforgetZaza 28-04-2004 - 06-11-2020
Ruiterfysiotherapeut omgeving Arnhem
Houding en zit instructie met Joker
www.reflectfysiotherapie.nl


Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 16:23

Levita schreef:
About you is ook een fijne site

Oja inderdaad! En bestseller

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 16:26

Foaly schreef:
Of je koopt iets wat ietsje duurder is, maar wel langer meegaat en minder impact heeft op het milieu en de mensen die die kleding in elkaar gestikt hebben :=

Dan ga je natuurlijk wel weer in een hele andere prijsklasse komen en die moet wel net in TS haar budget passen ;)

@TS: Als je zulke kleren wil kopen, kun je beter idd bij aliexpress of shein kopen, ben je een stuk goedkoper uit!

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!

Amber_anne

Berichten: 6859
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 16:27

Ik koop eigenlijk nooit nieuwe kleding en haal alles bij de kringloop. Maar onlinr vinted, the next closet (duurdere merken), marktplaats, Facebook

Nieuw vind ik ASOS, h&m, zalando, wehkamp fijne sites om te kijken

Foaly

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 16:30

Laulitz schreef:
Foaly schreef:
Of je koopt iets wat ietsje duurder is, maar wel langer meegaat en minder impact heeft op het milieu en de mensen die die kleding in elkaar gestikt hebben :=

Dan ga je natuurlijk wel weer in een hele andere prijsklasse komen en die moet wel net in TS haar budget passen ;)

@TS: Als je zulke kleren wil kopen, kun je beter idd bij aliexpress of shein kopen, ben je een stuk goedkoper uit!


Ja 10 euro voor een shirtje in plaats van 1. Wat een geld :roll:

TS, de websites die hier genoemd worden zijn ook prima betaalbaar. Je hebt bovendien je pakketje dan met een of twee dagen in huis, in plaats van een of twee maanden, en je hebt kans dat het nog daadwerkelijk lijkt op wat er op de foto staat ook :+

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

kimwilliam

Berichten: 1145
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-20 16:32

Laulitz schreef:
Foaly schreef:
Of je koopt iets wat ietsje duurder is, maar wel langer meegaat en minder impact heeft op het milieu en de mensen die die kleding in elkaar gestikt hebben :=

Dan ga je natuurlijk wel weer in een hele andere prijsklasse komen en die moet wel net in TS haar budget passen ;)

@TS: Als je zulke kleren wil kopen, kun je beter idd bij aliexpress of shein kopen, ben je een stuk goedkoper uit!



normaal koop ik mijn kleding gewoon in de winkel en dan bij the sting of new yorker en niet bij de primark. ik kwam toevallig deze site tegen omdat ik leuke laarsjes zocht en mijn oog erop viel, toen had ik de prijs nog niet gezien. soms haal ik ook me kleding bij g-star het is gewoon net wat ik leuk vind en waar me oog op valt.

-Kimmy Shots-
william Motafko ( v. Nando ) B+14 l1+11 l2+..
Chanorka ( v. tuschinski ) PSG/Inter 1 ... mommy to be : [KS-MK] unforgettable change - Chanorka x Negro

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 16:43

Foaly schreef:
Laulitz schreef:
Dan ga je natuurlijk wel weer in een hele andere prijsklasse komen en die moet wel net in TS haar budget passen ;)

@TS: Als je zulke kleren wil kopen, kun je beter idd bij aliexpress of shein kopen, ben je een stuk goedkoper uit!


Ja 10 euro voor een shirtje in plaats van 1. Wat een geld :roll:

TS, de websites die hier genoemd worden zijn ook prima betaalbaar. Je hebt bovendien je pakketje dan met een of twee dagen in huis, in plaats van een of twee maanden, en je hebt kans dat het nog daadwerkelijk lijkt op wat er op de foto staat ook :+

Ik ben wel eens benieuwd welk eco & fair trade merk je kan kopen voor 10 euro een tshirt :+

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!

Foaly

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 16:50


People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage