Virtuele bloemetjes: 4 genomineerden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48394
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Virtuele bloemetjes: 4 genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-20 21:32

*Bokt.nl
Bokt community
Afbeelding
Foto door Marjo.


Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb naar prugelpiet of Banjer.

We hebben weer een aantal nominaties voor een virtuele bos bloemen gekregen.

Het eerste bloemetje is voor Horseloverl. Haar 4 maanden oude veulen is door onbekende oorzaak kreupel geraakt. Helaas heeft haar knappe man het niet gered. Horseloverl: heel veel sterkte met dit grote verlies.

De tweede genomineerde is Amber_. Zij heeft haar knappe Fjordenhengst Gio verkocht. Gio is inmiddels verhuisd naar Amerika.
Amber: met dit virtuele boeket willen we je een hart onder de riem steken.

De derde virtuele bos bloemen is voor raket. Zij schreef op 21 oktober het volgende bericht:
raket schreef:
Ik ben dus gewoon wéér positief. Ik was begin maart ook getest. Tussendoor negatief getest.
Nu hoefde ik me eigenlijk niet te laten testen, maar toch maar gedaan voor de zekerheid.
Ik ben echt flabbergasted.

Gelukkig is ze inmiddels uit isolatie. Raket: we hopen dat je je snel weer helemaal fit voelt. Beterschap en sterkte met je herstel!

Het vierde en laatste boeket van deze keer is voor Canon. Haar merrie heeft een hele nare blessure:
Canon schreef:
Diagnose: Tendinitis SDFT (op buigpees) linksachter. Forse zwelling op het ligament en peesschede ontsteking. Chronisch.
Daarnaast is haar relatie ook voorbij.
Gelukkig gaat het met het paard voorzichtig de goede kant op. Canon: heel veel sterkte het met verwerken van het verbreken van je relatie en we blijven duimen voor je knappe meisje!

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: Virtuele bloemetjes: 4 genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 02:07

Y;( :knuffel:

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 13:20

Wat ontzettend lief dat mensne zo meeleven. <3
Dat doet me echt goed. Bedankt!